آسانسور تبلیغات

[ad_1]

امروز روش های قدیمی تبلیغات مانند بنر و پوستر و جزوه و بروشور و تبلیغات تبدیل شده اند بیش از حد معمول است که ما می بینیم بسیاری از مردم در تلاش برای جلوگیری از آنها را نادیده گرفت و فقط به این دلیل که آنها فکر می کنم شرکت های با استفاده از این تاکتیک در حال تلاش برای وادار کردن آنها به خرید و پر کردن خانه های خود را با چیزهای بی فایده. در حال حاضر ما می بینیم که شرکت ها در حال رفتن دیوانه برای خرید آسانسور تبلیغات. من مطمئن هستم که شما می دانید چه “بازاریابی به مخاطبان توجه” به معنی اما بسیاری از مردم تعجب می کنم اگر آسانسور تبلیغات می تواند بسیار موثر باشد. بررسی بیشتر در مورد مزایای استفاده از آسانسور تبلیغات و شما به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که در اثر آن خودتان.

اگر شما مالک کسب و کار شما همیشه به دنبال مناسب تبلیغات است که معلوم می شود کارآمد و مقرون به صرفه و ارزش سرمایه گذاری در نتیجه منجر به در نظر گرفتن کانال های که در روند مانند آسانسور تبلیغات.

این نوع از تبلیغات است که به دست آوردن محبوبیت در میان کسب و کارهای کوچک. شرکت های کوچک هستند که درگیر در بازاریابی B2B و یا نیاز به گرفتن توجه از یک طاقچه خاص از مصرف کنندگان با مفاهیم خلاق پیدا کردن این نوع از تبلیغات بسیار مناسب و بودجه. آسانسور نصب و راه اندازی و تبلیغات است که به طور گسترده ای رایج در شهرستانها و مناطق شهری اما آمریکایی های معلول (ADA) انطباق است منجر به نصب و راه اندازی آسانسور در مراکز خرید و تجاری و یا ساختمان های مسکونی در سراسر کشور و این تبدیل شده است که علت عمده نرخ بهره در هنگامی که ناشناخته کانال از تبلیغات است.

اگر شما هنوز هم نمی رسید که تصمیم گیری که آیا شما باید سرمایه گذاری در این کانال از تبلیغات و یا نه یک نگاهی به زیر مزایای آسانسور تبلیغات.

خلاقیت

در برخی از ساختمان, آسانسور, تبلیغات ایجاد شده و با درخواست تجدید نظر بصری و خلاقیت در ذهن تبدیل شده اند بیشتر توجه گرفتن تبلیغات کانال های همیشه. به طور کامل از بسته بندی آسانسور به دیجیتال آسانسور صفحه نمایش صفحه نمایش همه این رسانه تبدیل شده اند بسیار مشهور در میان کسب و کارهای کوچک و ساکنان به همین ترتیب.

میکرو-هدف قرار دادن

کمپین های تبلیغاتی همیشه به شما سود خود را کنترل کنید اما این مورد نیست با آسانسور تبلیغات. با استفاده از این کانال شما می توانید مخاطبان خود را از انتخاب شما با انتخاب مناطق و محله و حتی انواع ساختمان مانند تجاری یا مسکونی تمام شده توسط خودتان. این عامل داشتن گزینه خود را انتخاب کنید مخاطبان خود را با بودجه تبلیغاتی است که تنها در دسترس برای شما در این رسانه از تبلیغات است.

استطاعت-توانایی

این استطاعت و توانایی آسانسور تبلیغات است که شاید بیشترین جذب از ویژگی های برای شرکت های کوچک با کوچکتر بودجه های تبلیغاتی. شما قطعا می تواند صرف صدها هزار دلار در روزنامه و یا تبلیغات تجاری بدون دانستن حتی اگر مخاطبان خاص خود را خواهد آن را ببینید یا نه و یا شما می توانید کسری از هزینه در این کوچکتر اما رسانه قدرتمند است و می تواند مطمئن شوید که شما در حال گرفتن سه برابر میزان نوردهی نسبت به هزینه های.

قرار گرفتن در معرض حداکثر

تا به حال دیدم یک آگهی در یک روزنامه و می خواست دوباره به آن را ببینید اما نمی تواند پیدا کردن تلف روزنامه ؟ که کاغذ بود پول خود را قبل از آن رفت و به سطل و تلف کردم. همین مورد نیست با آسانسور, تبلیغات در واقع این کار برای شما در طول روز و شب ماندگار در محل مشتری بالقوه خود را داشته و با گذشت هر روز.

ویرایش

در صورت هر گونه خطا آگهی های روزنامه یک بار منتشر نمی توان تغییر بدون reinvesting همان مقدار از پول, اما این مورد نیست با آسانسور تبلیغات. این را می توان ویرایش و یا تغییر به عنوان بسیاری از بار در روز به عنوان مورد نیاز است. بنابراین وجود هر گونه احتمال خطا و یا اشتباه پیام منتقل. شما حتی می توانید اجرای تبلیغات مختلف در زمان های مختلف روز و شب.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *