آشنایی با سه تا از بزرگترین PPC سیستم عامل

[ad_1]

PPC به طور کامل تبدیل به راهی که مردم تبلیغ در وب است. این شکل جدیدی از تبلیغات برای چه بسیار متفاوت متوسط – بسیار تعاملی تر از متوسط از تلویزیون یا مجله.

PPC مخفف Pay Per Click’. این بدان معنی برای تبلیغ این است که آنها تنها با پرداخت برای هر کلیک. اگر آگهی خود را ندارد موفق و هیچ یک کلیک بر روی آن و سپس شما پرداخت نمی هر چیزی در همه. که در واقع می تواند به معنی قرار گرفتن در معرض رایگان گاهی اوقات! مناقصه سیستم می آید را به بازی هر زمان که یک آگهی نشان داده شده است و این بدان معنی است که هزینه هر کلیک را بر روی مقدار از رقابت – دوباره این خبر خوبی است زیرا به این معنی است که برخی از تبلیغ کنندگان اخذ خواهد شد تقریبا رایگان بازدید کنندگان زمانی که رقابت زیادی وجود ندارد.

در همان زمان هر چند از آنجا که آنها می توانید مجموعه خود را با حداکثر پیشنهاد برای هر کلیک این بدان معنی است که تبلیغ کنندگان می توانید تصمیم بگیرید که دقیقا چه مقدار از آنها در حال حاضر به پرداخت برای هر بازدید کننده جدید. با نگه داشتن این کمتر از مقدار آنها کسب درآمد به ازای هر بازدید کننده می توانید آنها را تقریبا تضمین آنها خواهد شد و سود حاصل از آن تلاش.

همچنین مهم است که هر چند هدف این است که در آن تفاوت بین های مختلف PPC سیستم عامل واقعا شروع به اثر می آیند. خوانده شده و ما می خواهیم نگاهی به این سه گزینه می آید جدید با شروع مبارزات انتخاباتی PPC.

Google AdWords

تا کنون بزرگترین PPC شبکه AdWords گوگل. هنگامی که شما پرداخت هزینه برای تبلیغات در گوگل AdWords آنها را به نظر می رسد در ‘SERPs’ یا ‘نتایج موتورهای جستجو صفحات. بنابراین شما نیاز به شروع با اولین انتخاب کلمه کلیدی که شما می خواهید به هدف قرار دادن. اگر شما در حال فروش کلاه برای مثال شما ممکن است را انتخاب کنید به هدف قرار دادن کلمه کلیدی ‘خرید کلاه آنلاین’. البته این مهم است به دقت فکر می کنم در مورد کلمات کلیدی خود را به اطمینان حاصل شود که آنها لازم نیست که بیش از حد رقابت است.

گوگل که بزرگترین موتور جستجوی بدان معنی است که شما به دست آوردن دسترسی به بسیاری از بازدید کنندگان – اما شما همچنین پرداخت بیشتر با توجه به تبلیغات دیگر.

تبلیغات بینگ

تبلیغات بینگ است یک سیستم مشابه اما برای بینگ به جای گوگل. بینگ است که البته بزرگ موتور جستجو از مایکروسافت که حساب برای 20 درصد از سهم بازار و اضافی 10 ٪ از طریق یاهو!. این است که یک مقدار کوچک است.

از همه مهمتر بینگ کمتر شده و رقابت معنی است که شما تا پایان پرداخت کمتر است. به طور خاص, شما پرداخت 33.5 درصد کمتر است که دوباره یک معامله بزرگ است. بینگ همچنین دارای بسیاری از ابزارهای قدرتمند برای هدف قرار دادن این حق کاربران است.

Facebook Ads

در نهایت Facebook تبلیغات کار همان است اما به نظر می رسد در Facebook بر اساس اطلاعاتی که کاربران به Facebook در مورد آنها. این می تواند شامل سن ، sex و محل بلکه چیزهایی مانند سرگرمی ها و منافع و یا حتی به عنوان شغل!

یکی دیگر از مزایای بزرگ از Facebook تبلیغات است که شما می توانید بیشتر رسانه ای غنی از گزینه های است که تصاویر و یا حتی فیلم های کوتاه. شما باید این گزینه را انتخاب کنید ‘حسابدار’ که به معنی ‘هزینه هر عمل و تنها اتهام اگر کسی علائم به لیست پستی خود را.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *