آموزش Google AdWords

[ad_1]

AdWords گوگل پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید مدل. این برنامه باعث می شود آن را به طوری که شما می توانید صفحه نمایش تبلیغات بر روی اینترنت است که به طور مستقیم لینک به شخصی خود را و یا وب سایت کسب و کار. تبلیغ خود را نشان خواهد داد تا زمانی که کاربران در جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص و یا عبارت کلمه کلیدی. شما فقط زمانی که کسی کلیک بر روی آگهی و در نتیجه بازدید از وب سایت شما. AdWords گوگل را نه تنها به دست آوردن مشتریان بالقوه به وب سایت خود را, اما همچنین مقدار زیادی از ترافیک.

اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است ایجاد یک حساب AdWords گوگل. گوگل را به شما گام به گام را از طریق تمام مراحل. در نظر بگیرید که آیا یا نه شما می خواهید محصول خود را برای فروش در سراسر جهان و یا فقط در یک کشور خاص. شما فقط می خواهید برای دریافت کلیک از افرادی که در بازار هدف شما هستند. حداقل سپرده $5.00 مورد نیاز است برای راه اندازی یک حساب AdWords گوگل و پس از ساخت که سپرده شما می توانید شروع به کار در مبارزات انتخاباتی آگهی.

تمام تبلیغات گوگل باید به طور کامل در متن. عنوان خط نباید بیش از 25 شخصیت و شما دو خط از 35 کاراکتر که هر کدام برای توصیف محصول یا خدمات است. URL همچنین نباید بیش از 35 کاراکتر است. هنگامی که شما ایجاد خود را AdWords کمپین تبلیغ آن را بسیار مهم برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب. شما می خواهید کلمات کلیدی است که مردم برای جستجو به طور منظم و شما می خواهید کلمات کلیدی است که با دقت توصیف محصول خود را.

ایجاد یک تبلیغ خوب است که یک جنبه بسیار مهم از گوگل AdWords کمپین. در نظر با استفاده از چشم نواز کلمات مانند “رایگان” “فروش” “راهنمایی” و “جدید است.” شما همچنین می توانید مشتریان را به کلیک کنید تبلیغات خود را با استفاده از کپی آگهی که باعث می شود آن را به نظر می رسد مانند مشتریان نیاز به عجله برای دریافت بهترین قیمت. کلماتی مانند “پیشنهاد مدت زمان محدود” که فقط انجام خواهد داد. موثر ad همچنین شامل یک تماس به عمل است. بگویید جستجوگران برای انجام کاری مانند “اینجا را کلیک کنید” یا “این را بررسی کنید” تبلیغات است که مختصر اما قابل توجه خواهد بود مطمئن شوید که برای گرفتن توجه جستجوگران اینترنت است.

گوگل را ارزیابی چگونه به خوبی آگهی خود را انجام شده است و پس از تا کنون از 1000 آگهی. وجود دارد حداقل مورد نیاز CTR (کلیک کنید از طریق نرخ). اگر آگهی خود را پایین تر که حداقل گوگل را نشان می دهد آگهی خود را کمتر. اگر مبارزات انتخاباتی آگهی خود را واقعا به خوبی انجام Google ممکن است گام بعدی و غیر فعال کردن مبارزات انتخاباتی خود را. شما می خواهید CTR, اما شما همچنین می خواهید ترافیک هدفمند است. اگر شما تبلیغات بیش از حد به طور کلی شما تولید خواهد شد بسیاری از کلیک, اما بسیاری از فروش. پس از شما را پرداخت برای هر کلیک آن را عاقلانه به مراقبت بیشتری را به مطمئن شوید که آگهی شما به ارمغان می آورد ترافیک هدفمند.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *