آنلاین آربیتراژ مطالعه موردی: چگونه Trendelier افزایش درآمد حستبلیغ توسط 217%

وجود دارد راه های بسیاری برای افزایش خود را حستبلیغ گوگل درآمد. ما بسیار بلند پروازانه هدف این است که برای پوشش هر که بهینه سازی ممکن است تحت روشن و براق نور از لوگوی گوگل. اما با تمام روش های مختلف برای افزایش درآمد حستبلیغ خود را, ما هنوز هم عاشق صحبت کردن در مورد خودمان بیشتر است.

و چیزی که مورد علاقه ما به بحث در مورد این است که چگونه حستبلیغ ناشران می توانید با استفاده از تست ما پلت فرم برای افزایش درآمد.

زیر یک نسخه کوتاه از یک مطالعه موردی در مورد چگونه ما قادر به اهرم ما تست پلت فرم برای افزایش Trendelier.com’s یکی از بزرگترین سرگرمی, اخبار وب سایت, حستبلیغ, RPM با 217 درصد در 5 هفته.

که Trendeleier.com?

Trendeleier.com کلاسیک آنلاین آربیتراژ سایت.

به عنوان یک وب سایت است که باعث می شود 100 ٪ از درآمد حاصل از تبلیغات Trendelier به شدت متکی بر موفقیت آن کسب درآمد کانال. یکی از منابع اصلی درآمد برای Trendelier حستبلیغ گوگل است.

در حالی که این وب سایت درآمد حستبلیغ تا به حال ضربه دیوار. تیم خود را صرف مقدار زیادی از زمان و منابع ایجاد و گردآوری مطالب خود را با واقعا عالی نتایج: میلیون ها نفر از مردم بازدید از وب سایت خود را یک ماه مطالب خود را می رود ویروسی به طور مداوم و تعامل آنها معیارهای… چشمگیر, چشمگیر ترین.

با خیلی در جریان محتوای مقابل آنها باید زمان بسیار کمی و نیروی انسانی را به طور کامل بهینه سازی شبکه های آگهی و آگهی خود را حداکثر رساندن درآمد.

Trendelier حساب مدیر به سرعت راه اندازی آگهی های مختلف طرح بندی برای به حداکثر رساندن خود را حستبلیغ گوگل CTR:

چه آزمایش های انجام Trendelier اجرا میشه ؟

موبایل آزمایش

اولین نسخه آنها ایجاد هدفمند محبوب مقاله ای که می بیند یک مقدار قابل توجهی از ترافیک تلفن همراه. این تنوع شامل تنها 2 واحد آگهی.

چرا فقط 2 واحد آگهی شما بپرسم ؟ چرا استفاده از حداکثر ؟

از آنجا که یک صفحه مشاهده یک صفحه مشاهده کرد. اگر شما نمی بینید بر روی دو تبلیغات نمایش داده شده در صفحه شما به احتمال بسیار زیاد برای دیدن یک کلیک در سومین آگهی نمایش داده می شود… برو جلو این تست.

فرضیه: دو ads می تواند به تولید درآمد بیشتر از تبلیغات است.

تنوع 1: 2 آگهی واحد طرح

این تنوع ها نمایش داده می شود 2 تبلیغات حستبلیغ گوگل. اول قرار داده شد تحت این عنوان در حالی که دوم قرار داده شد درست در بالای دکمه های ناوبری.

این تنوع را دیدم کلی کلیک کنید از طریق نرخ 2.67%

تنوع 2: 3 واحد آگهی طرح

اگر تنوع برای اولین بار نمایش داده, دو, تبلیغات, سپس شما آن را حدس زده دوم نمایش داده می شود سه ads.

اولین آگهی واقع در بالای عنوان دوم آگهی فقط زیر آن است. نهایی آگهی قرار داده شد درست در بالای دکمه های ناوبری به عنوان با تنوع.

این تنوع را دیدم کلی کلیک کنید از طریق نرخ 2.08%

نتایج

به طور کلی تنوع 1 افزایش CTR 28 درصد تنوع بیش از 2. این افزایش CTR منجر به افزایش دور در دقیقه 44% شاهد دریافت تقریبا بدون ترافیک در طول آزمایش.

دسکتاپ آزمایش

یک بار دیگر این آزمایش طراحی شده است برای تست خاصی فرضیه. یکی که تبدیل به امری عادی با بسیاری از ناشران آنلاین.

فرضیه: در محتوای تبلیغات انجام بهتر

کل قضیه از بنر کوری و بومی تبلیغات است که واقعا بر اساس مفهوم است که خوانندگان نابینا به تبلیغات واقع در خارج از محتوا و عمودی آنها آموزش دیده اند چشم خود را برای دیدن تنها محتوای عمودی صفحه.

تنوع 1 – نوار سمت آگهی واحد

اول تنوع متشکل از دو در محتوای آگهی واحد با یک آگهی واحد در کنار نوار.

از نوار سمت آگهی واحد قرار داده شد خارج از این عمودی و به عنوان بخشی از یک نوار کناری که برای نمایش لینک ها و تبلیغات به مطالب دیگر قطعات. هدف از این تصویر ما معلول تمام تبلیغ کنندگان دیگر به همین دلیل است که شما نگاه کنید به “تبلیغات” به جای دیگر تبلیغات نمایش داده می شود اما به ما اعتماد آنها وجود دارد.

این تنوع را دیدم کلی CTR از 2.56%

تنوع 2 – در-خوراک سنگین

بنابراین اگر برای اولین بار تنوع نمایش داده شده 2 تبلیغات در مطالب و آگهی ها در نوار کناری, سپس این یکی را شما حدس زده آن نمایش تمام تبلیغات حستبلیغ در بخش محتوا و یا خوراک صفحه.

بومی تبلیغات مدیون بسیاری از موفقیت خود را به آن محتوا مانند ویژگی های. 53 درصد از مصرف کنندگان نگاه بومی تبلیغات بیشتر در صفحه نمایش تبلیغات. یکی از دلایل این است که بدون شک با توجه به محل آن در داخل محتوای تغذیه.

اما در واقعیت این تنوع ارائه 1.75% CTR به طور کلی.

نتایج

وجود دارد بسیاری از تحقیقات وجود دارد که به شما خواهد گفت که بازدید کنندگان خود را ببینید شما بومی تبلیغات بیشتر از تبلیغات بنر. که همه ممکن است خوب و درست است. آنچه شما باید درخواست خود را, اگر چه, این است که آیا آنها بر روی آنها کلیک کنید بیشتر ؟

قضاوت توسط Trendelier آزمایش های بالا جواب این است: هیچ. “بومی سبک” در آگهی خوراک طرح دریافت نمی کنند بالاتر کلیک کنید از طریق نرخ نسبت به طرح های کلاسیک.

در واقع این طرح های کلاسیک ضرب و شتم “بومی طرح” با تعجب 46% که تولید عظیم 68 درصد افزایش دور در دقیقه.

اما چه چیزی این همه چیست ؟

اجازه دهید آن صورت, بسیاری از وزوز اخبار وب سایت خود را بصورت پول در اوردن ترافیک با ک شبکه و هنگامی که وب سایت خود را قوی ROI تمرکز کلیک کنید از طریق نرخ هایی که حتی کسری بالاتر می تواند تاثیر قابل توجهی در خط پایین خود را.

به همین دلیل مهم است که شما را به دور بعد دو پیشنهاد:

  1. یک صفحه نمایش است که یک صفحه مشاهده کرد. با استفاده از این سیستم شما می توانید به ارائه آگهی با بالاترین CTR برای اولین بار در صفحه و در صورتی که تبلیغ نمی کند و تبدیل با یک کلیک از طریق پس از آن دیگر تبلیغات بر روی صفحه هستند به احتمال زیاد به یکی از دو. این قابلیت منحصر به فرد اجازه می دهد تا کاربران ما نمایش کمتر تبلیغات در صفحه و بالاتر به طور کلی CTR و RPM برای صفحه.
  2. در خوراک بیشتر به معنی چشم نه بیشتر کلیک کنید throughs. تبلیغات واقع در خوراک مطالب بیشتر احتمال دارد متوجه شود اما نه لزوما بیشتر کلیک.

آیا شما فکر می کنید وب سایت شما متفاوت است ؟ شروع به استفاده از نکات بالا و ببینید چه نتایجی کسب می کنید سپس به اینجا می آیند و نشان می دهد ما چقدر اشتباه (پاک کردن) حق ما بود.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *