آنلاین و یا استراتژی های بازاریابی اینترنتی

[ad_1]

هر شرکت استخدام انواع آنلاین و یا اینترنت بازاریابی استراتژی برای کمک به سازمان خود برای رسیدن به یک سطح بالاتر از طبیعی و یا ” آلی ” رتبه بندی موتور جستجو بهبود یافته منجر فروش و مشخصات. در میان محبوب تر اشکال از بازاریابی آنلاین ما شامل موارد زیر…

o پژوهش و کلمه کلیدی – هر کلمه کلیدی رتبه بندی توسط معیارهای مهم. بازاریابی جهان اطمینان خواهد داد که ما در حال هدف قرار دادن کلمات کلیدی درست برای کسب و کار شما

o ارتباط – ایجاد محبوبیت لینک برای وب سایت شما

o اجتماعی رسانه بهینه سازی (SMO) – تخصصی موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی از جمله وبلاگ فیلم عکس, MySpace, Facebook, فلیکر و یوتیوب و پادکست موتورهای جستجو

o فروش/آگهی بهینه سازی – حصول اطمینان از طراحی سایت خود را نمی درمانده کاربر و در نتیجه ضعیف ROI (قابلیت استفاده و معماری مسائل)

o تجزیه و تحلیل ترافیک وب – اندازه گیری موفقیت معیارهای نتایج در بهبود تصمیم گیری بهینه سازی وب سایت و بهینه سازی کمپین های بازاریابی اینترنتی (جستجوگرها PPC). اینها دلایل اصلی برای قرار دادن در یک وب سایت تجزیه و تحلیل سیستم. با استفاده از هر دو کمی و کیفی تجزیه و تحلیل ما می تواند کمک به شما برای تعیین مسیر خود کاربران در حال به دست آوردن نتیجه مورد نظر. ما شما را با ارائه تحلیل مسیر تجزیه و تحلیل لینک هزینه هر کیفیت کلیک کنید و شما را قادر میسازد برای تعریف کلمات کلیدی خود را با دقت بیشتری

o پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید (PPC) – Google AdWords و AdSense, Yahoo, MSN و دیگر پرداخت نمیشود. این یک روش بازاریابی است که نیاز به تبلیغ برای پرداخت هزینه تبلیغات خود را بر اساس تعداد دفعاتی مشتریان “کلیک کنید” در آن تبلیغات است. همچنین سریعترین راه برای افزایش ترافیک وب سایت خود را. PPC تبلیغات بسیار هدفمند به مشتریان شما می خواهید برای جذب

o آگهی های تست – نمایش تبلیغات شامل قرار دادن یک وب بنر در یک سایت محبوب است که شامل یک لینک به سایت خود ، این سایت می تواند بخش مهمی از یک کمپین موفق. هر آگهی یک برچسب های منحصر به فرد است که می تواند برای اندازه گیری اثربخشی. نتایج نظارت و ارائه بازخورد در قالب یک طرح عمل

o ایمیل کمپین های بازاریابی ایمیل بازاریابی کم هزینه و کارآمد راه برای انتقال اطلاعات به موجود و یا مشتریان بالقوه است. ما شما را تشویق به دست آوردن یک طراحی حرفه ای قالب خبرنامه و دسترسی به مقرون به صرفه 3rd حزب ارائه دهنده ایمیل. نتایج تولید شده به راحتی می توان پیش بینی کرد و این نوع از پیام های ارسال شده می تواند بسیار هدفمند

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *