آنچه شما نیاز به دانستن در مورد شبکه های آگهی

[ad_1]

آگهی شبکه های جمع آوری و ترکیب اطلاعات در مورد تبلیغ کنندگان بالقوه و سپس محل آن را به صورت بالقوه ناشران که در حال ارائه یک فضای تبلیغاتی. زمانی که تمام جزئیات از آینده مبارزات انتخاباتی مورد تایید آگهی پخش از وب سایت خاص سرور تبلیغات منابع. شبکه های تبلیغاتی به تعداد هزاران نفر از منابع ترافیک و تقاضا در بازار امروز.

همه آگهی های منابع معمولا طبقه بندی شده توسط آگهی عمودی اندازه و geolocations. هم برای ناشران و تبلیغ آنها شناخته شده به عنوان موجودی تبلیغات. موجودی از فضای تبلیغاتی (موجودی از ناشران) می تواند شامل تلفن همراه, ایمیل, یوتیوب و یا دسکتاپ فضای تبلیغاتی و غیره. معمولا این محل گرفته شده توسط تبلیغات است که به ایجاد شبکه بر اساس در دسترس ناشران. تمام تبلیغات با خیال راحت ذخیره شده بر روی شبکه تبلیغ سرور و سپس توزیع به ناشران.

کاربر اکتساب از طریق شبکه های تبلیغاتی به نظر می رسد آسان است! در فضای تبلیغاتی پر است از کوه مشکلات و شگفتی است. شبکه های تبلیغاتی باید آگاه باشند از ترافیک با کیفیت و حجم در دسترس. به تعامل با مشتریان بالقوه آنها باید مراقب باشید در مورد همه منابع ترافیک و مسئول ناشران. معتبر آگهی شبکه مبارزه با کلاهبرداری و تقلب مانند ربات نصب است.

ردیابی معمولا می رود از طریق به اصطلاح ردیابی پیکسل است که یک صفحه معمولا واقع شده درست در کنار تبلیغات است. آن را حاوی جاوا اسکریپت است که می گوید این شبکه در مورد منبع کلیک آمد از.

اگر ما را ابزار استاندارد حستبلیغ است که احتمالا بزرگترین شبکه تبلیغات موجود. اما برگ های آن بخش زیادی از کار را به کاربران خود. از سوی دیگر کوچکتر و تخصصی شبکه های آگهی ارائه خود را با تیم پشتیبانی و مناقصه خدمات با هدف قرار دادن تجزیه و تحلیل و بهینه سازی.

با تکامل از اینترنت, روش های ارتقاء نیز در حال توسعه است. بازار امروز به معرفی فرم جدید است که به تدریج جایگزین سیستم های قدیمی است. آن را به نام DSP خود خدمت یا خودکار سیستم خرید.

DSP پلت فرم ابدی فرم از بازار پویا که در آن شما می توانید انتخاب کنید که مناقصه فردی برداشت و یا کلیک به جای خرید تمام ترافیک. این سیستم عامل نیز مربوط به آگهی مبادلات که در آن تبلیغ محل موجودی خود را.

اکثر شبکه های ad شروع به ارائه خدمات مشابه و یا تعویض به یک مدل جدید است. این سیستم اجازه می دهد تا برای انعطاف پذیر تر استراتژی های تبلیغاتی در مقایسه با نمونه آگهی شبکه. البته تیم ما به دنبال نظارت و در نظر گرفتن نیازهای بازار و تغییرات.

مدرن تبلیغ شبکه های در حال توسعه خود در خدمت سیستم تبلیغاتی است که با پوشش نهایی نیازهای آگهی و ناشران پس از پیگیری برای اولین بار به عضویت آگهی شبکه تلفن همراه سیستم.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *