اجتناب از این 6 SEO اسطوره ها در تمام هزینه های

[ad_1]

شما احتمالا شنیده ام همه آنها را قبل از. جستجوگرها است تنها یک ماده از انجام این کار و افزایش سرعت آن است. خوب است کمی بیشتر به انجام آن حق است. اجتناب از این 6 SEO اسطوره ها در همه هزینه ها خواهد شد و شما در مسیر صحیح است.

1. SEO آسان است.

شاید برای جوانب مثبت که انجام آن هر روز در تمام طول روز طولانی است. حتی پس از آن وجود دارد's یک منحنی یادگیری و به نگه دارید تا با منحنی یادگیری همیشه باید ادامه یابد. که گفت:, جستجو, بهینه سازی است که't لزوما سخت ترین چیزی که-آن را فقط نیاز به تجربه و دانش کاربردی و به آن همه اتفاق می افتد.

2. جستجوگرها ساخته شده است در به تم من.

Don't آن اعتقاد دارند. در حالی که بسیاری از تم های وب سایت خود را تبلیغ “SEO-دوستی” این واقعا به معنی این است که آنها آماده هستند به جستجوگرها بهینه شده است. بدون در نظر گرفتن فراگیر رویکرد بهینه سازی کامل به پایان رسید سایت (با تمام محتوای آن را's واقعا غیر ممکن است برای بهینه سازی در هر راه. بهینه سازی سایت های کد یک چیز است اما بهینه سازی کل بسته است یکی دیگر از ballgame در دسترس نباشد. علاوه بر این یکی دیگر از دلایل خوبی برای جلوگیری از استفاده از تم یا قالب سایت های مبتنی بر.

3. جستجوگرها است تنها یک ماده از تگ های متا.

نه چندان. متا تگ های مربوطه و انجام نقش مهمی در یک سایت's کلی SEO-عامل اما آن's فقط یک قطعه کوچک از کلی پای, پس به صحبت می کنند. در سال 1998 بهینه سازی تگ های متا تنها یک راه عالی برای دریافت بسیار قرار گرفت. در سال 2010 آن را's واقعا فقط یک اتفاقی عامل.

4. جستجوگرها من نیاز به دریافت صدها نفر از لینک های ورودی.

شاید نه. داشتن فقط یک زن و شوهر واقعا با کیفیت عالی لینک دهنده است که معمولا بهتر از داشتن ده ها بی ربط با کیفیت پایین, لینک های ورودی. کلید میل و بهینه سازی سایت این است که برای حفظ متعادل مشخصات لینک است که با هدف برای همه نوع از لینک ها با انواع متن لنگر. لینک ها باید به طور طبیعی.

5. SEO است که به سادگی یک ماده از تولید مقدار زیادی از محتوا است.

داشتن محتوای بیشتر قطعا کمک می کند … هنگامی که آن را's خوبی برنامه ریزی شده و به ارمغان می آورد چیزی از ارزش به بازدید کنندگان است. اما فقط با اضافه کردن مقدار زیادی از پر محتوا به امید افزایش رتبه بندی موتور جستجو است که واقعا بسیار عاقلانه استراتژی است.

6. SEO یعنی من نیاز به استفاده از یک مصنوعی بالا چگالی کلمه کلیدی در وب سایت من کپی کنید.

Don't نیروی چگالی کلمه کلیدی در مقالات. در حالی که خود را به نمایندگی هدفمند عبارات کلیدی استوار در کپی خود را یک چیز خوب وجود دارد's نیز یک خط خوب که مفید بودن عبور بیش از به spammy. هرگز تمرکز در درجه اول در درصد تعداد و یا چگالی کلمه کلیدی-هدف اول برای ایجاد واقعا محتوای با کیفیت بالا است که'll be قدردانی توسط بازدید کنندگان خود را.

[ad_2]

Source by Julia Pritchard

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *