اجزای یک B2B یا B2C MarTech پشته

[ad_1]

اگر شما در حال ساخت یک پایه B2B یا B2C MarTechstack سپس در اینجا نگاهی به برخی از مولفه های بازاریابی پشته.

اتوماسیون بازاریابی

وجود مجموعهای از بازاریابی اتوماسیون ابزار خارج وجود دارد و ما در BlueOshan توصیه HubSpot. HubSpot می آید با انواع مختلف بسته های قیمت گذاری بر اساس مقیاس کسب و کار شما و نوع راه حل شما به دنبال آن هستید. HubSpot همچنین ادغام با انواع ویدجت ها و نرم افزار های دیگر در بازار ساخت آن خوب مدعی برای یک اتوماسیون بازاریابی انتخاب کنید برای خود B2B یا B2C martech پشته.

رسانه های اجتماعی اتوماسیون

در سال 2008 ایجاد Hootsuite شخصی مورد علاقه رسانه های اجتماعی اتوماسیون ابزار معدن. Hootsuite همچنین دارای یک مدل freemium است که در واقع بسیار خوب است. جوانه های اجتماعی توسط یک فن بزرگ و مورد علاقه بیش r/socialmedia. به صداقت وجود دارد مقدار زیادی از رسانه های اجتماعی اتوماسیون ابزار خارج وجود دارد را برای شما برای اضافه کردن به خود را B2B یا B2C martech پشته. هر آنچه که شما در نهایت انتخاب کنید مطمئن شوید که آن نقش به خوبی خود را با بازاریابی اتوماسیون ابزار.

سیستم های مدیریت محتوا

از وردپرس به دروپال برای جوملا وجود دارد مقدار زیادی از سیستم مدیریت محتوا به انتخاب کردن قفسه. وب سایت شما بسیار مهم است به خود martech پشته بنابراین شما باید قادر به اضافه کردن یا حذف صفحات را با سهولت. داشتن آسان به استفاده از محتوا تحویل سیستم حیاتی برای شما به نگه داشتن محتوای خود را تازه. و حتی آن را به نفع خود را تلاش های بازاریابی ورودی بنابراین عاقلانه را انتخاب کنید!

تبلیغات تکنولوژی

AdWords گوگل محبوب تبلیغات خدمات. در واقع یک مقدار زیادی از رقیب از Stackies 2018 تا به حال گوگل AdWords خود martech پشته. حق تبلیغات انتخاباتی و یا اهداف را ترویج کسب و کار شما و بنابراین با استفاده از حق تبلیغات تکنولوژی مهم است که برای خود martech پشته.

مدیریت ارتباط با مشتری

CRM نقش بسیار مهمی در martech پشته. CRM به شما کمک خواهد کرد پرورش آگهی که در بالای قیف و همچنین کمک به شما ردیابی رفتار و به شما بینش مفید به مشتریان خود رفتار است. از آنجا که ما در حال حاضر توصیه می شود HubSpot برای بازاریابی اتوماسیون ابزار, شما می توانید اضافه کردن HubSpot CRM به پشته خود را به عنوان به خوبی. HubSpot CRM به طور کامل رایگان است برای استفاده و به خوبی کار خواهد کرد خود را با martech پشته.

بازاریابی ایمیل

ارسال ایمیل شخصی خود را آگهی و مشتریان با این نسخهها کار شگفتی. Freemium نرم افزار ایمیل بازاریابی مانند MailChimp و تماس مداوم برای کسب و کارهای کوچک. برخی از بازاریابی اتوماسیون ابزار مانند HubSpot با ایمیل بازاریابی مجموعه است که می تواند دقیقا همان چیزی است که ما نشان می دهد. پرورش خود را منجر می شود و مشتریان از طریق ایمیل ثابت کرده است که بسیار موفق است و می تواند محوری برای تلاش های بازاریابی خود را.

تجزیه و تحلیل داده های ابزار

اگر چه من این را جداگانه زیر عنوان بسیاری از ابزار است که ما در بالا ذکر شد آمده با داشبورد تجربه است که اجازه می دهد تا شما را به پیگیری های مختلف تجزیه و تحلیل ترافیک. یکی از محبوب ترین مورد استفاده تجزیه و تحلیل ترافیک ابزار توسط شرکت های خود را در martech پشته تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل. شما حتی می توانید آزمایش با ساخت یک داشبورد سفارشی با آنالیز ویدجت از تمام ابزار خود را در martech پشته.

شرکت هایی مانند سیسکو که باید به طور منظم برنده Stackies 2018 باید بازاریابی شگفت انگیز فن آوری پشته. آیا چک کردن پست وبلاگ ما در سیسکو martech پشته!

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *