استراتژی بازاریابی آنلاین – جستجوگرها آلی و یا پرداخت به ازای هر کلیک ؟

[ad_1]

وجود استراتژی های بازاریابی آنلاین است که شما نیاز به دانستن: جستجوگرها آلی و یا پرداخت برای هر کلیک (PPC). چرا ؟ چون هر دو آلی و PPC کمک خواهد کرد که به طرز چشمگیری افزایش دید وب سایت خود را افزایش خود را در نتایج موتورهای جستجو صفحه (SERP) رتبه بندی و رسیدن به بزرگتر و بازگشت سرمایه گذاری. اجازه دهید من تعریف هر یک از این استراتژی های تبلیغاتی و بررسی چگونه آنها را به کار برای کسب و کار شما.

Pay Per Click تعریف شده است به عنوان یک تبلیغات اینترنتی مدل های مورد استفاده در وب سایت های که در آن تبلیغ پرداخت میزبان خود را تنها زمانی که آگهی خود را زده است. در ضمن جستجوگرها آلی اشاره به بهینه سازی وب سایت خود را برای رتبه بندی در جستجو آلی. در Pay-per-click bid (PPC) پرداخت درگیر است هر بار کلیک کاربر بر روی لینک “جستجوگرها آلی” است که مخالف دقیق از PPC چون در جستجوگرها آلی صفحات وب و یا ترافیک وب سایت در حال بهبود در شیوه طبیعی با استفاده از کلمه کلیدی خاص تبلیغات..

هزینه ساخت و ساز

• پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید (PPC) می تواند تنظیم شود تا برای کار به طور موثر در عرض چند روز در حالی که در بسیاری از موارد در حال توسعه یک سایت را بهینه سازی موتور جستجو ممکن است ماه ها طول بکشد.

• در جستجوگرها آلی بهینه سازی مبارزات نیاز به یک قرارداد برخی از ظهر; اما با یک در خانه پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین بدیهی است که یک قرارداد است نه یک موضوع است.

• هزینه های جستجوگرها آلی باقی می ماند و با ثبات تر در حالی که PPC هزینه های در حال افزایش به طور پیوسته.

• در PPC پس از هر کلیک به سایت شارژ, هزینه های آن باقی مانده است در طول زمان ثابت. اما در جستجوگرها آلی, موفق, بهینه سازی می تواند با ارائه ارزش افزوده پس از اولیه کار انجام شده است.

بهره برداری و نظارت

• مفهوم PPC بسیار آسان تر به درک و می تواند به کار گرفته شده بسیار آسان تر از یک موتور جستجو آلی بهینه سازی مبارزات انتخاباتی.

• در جستجوگرها آلی وجود دارد بنابراین بسیاری از سوال از تاکتیک های است که می تواند قرار داده و سایت خود در معرض خطر ابتلا به مجازات; اما در PPC از آنجا که شما به طور مستقیم برخورد با موتور های جستجو مانند AdWords گوگل و یاهو جستجو بازاریابی که ارائه آموزش مفید در مورد چگونه به استفاده از PPC بازاریابی شما لازم نیست به پرداخت یک واسطه.

• آلی است که به طور کلی تمایل به قرار دادن تبلیغات خود را در وب سایت های که ممکن است هیچ ربطی به کسب و کار خود و در نتیجه گیج کننده مردم است. در موتور جستجو PPC بازاریابی و تبلیغات خود را به نظر می رسد در مربوطه جستجو و وب سایت های که در آن مردم در حال حاضر جستجو برای آنچه که شما به فروش, به طوری که آنها به عنوان خوانده شده صفحه خود را نباید آنها را اشتباه بلکه آنها را در جهت آنها نیاز به رفتن.

نتایج

• در آلی شما را ترک رتبه بندی خود را در رحمت از یک موتور جستجوی اختصاصی الگوریتم رتبه بندی; در حالی که در PPC شما می توانید برای پرداخت فوری بالا قرار دادن.

• در جستجوگرها آلی بهینه سازی مبارزات انتخاباتی ممکن است تا سه ماه یا بیشتر برای نتایج دیده می شود; اما در PPC نتایج در تبلیغات فوری هستند.

• در حالی که پرداخت برای هر کلیک کمپین ممکن است تولید نتایج بیشتر سرعت, بهینه سازی موتور جستجو آلی مبارزات می تواند به شما نتایج است که گذشته است.

• زمانی که بودجه اجرا می شود برای پرداخت پستها در طول کمپین کلیک کنید و یا زمانی که شرکت شما تصمیم به پایان دادن به پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین, نتایج نهایی نیز هست. اما با آلی بهینه سازی موتور جستجو, بهینه سازی محتوای سایت و دیگر تغییرات ساخته شده به سایت شما می تواند تاثیر در نتایج جستجوی خود را تا زمانی که تغییر در یک موتور جستجو الگوریتم و یا حتی فراتر از آن.

جستجوگرها آلی و پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو خود را منحصر به فرد و مجزا مزایا و یا معایب. اگر شما مجبور به انتخاب بین این دو استراتژی شما باید نگاه به وضعیت منحصر به فرد برای اولین بار قبل از اینکه شما تصمیم می گیرید. پرداخت برای هر کلیک می تواند مفید باشد برای وب سایت های جدید و یا برای کوتاه مدت تبلیغات آلی در حالی که به خوبی می تواند کار با سایت های بزرگتر که آرایه وسیعی از محصولات, خدمات و اطلاعات است.

در http://www.remoteworkmate.com ما می توانیم راه اندازی کسب و کار خود و استراتژی بازاریابی آنلاین از طریق جستجوگرها آلی یا PPC.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *