اطلاعات بازاریابی – اینترنت تست بازاریابی

[ad_1]

به عنوان رئيس جمهور از بازاریابی اطلاعات انجمن من میزبان ماهانه مربیگری تماس برای اطلاعات بازاریابان که سوالی دارید و در حال تلاش برای راه اندازی خود را infopreneur کسب و کار. در اینجا یک سوال از تد در کالیفرنیا مورد آزمون اطلاعات بازاریابی با استفاده از اینترنت. از آنجایی که این یک سوال مشترک, من تصمیم به آماده سازی یک مقاله در مورد این چالش به شما کمک کند.

شما می توانید ایجاد یک محصول بزرگ اما بی ارزش است اگر وجود ندارد مجموعه ای از افراد آماده به آن را خرید. چگونه شما تعیین اگر مردم به اندازه کافی علاقه مند در محصول خود را که شما می توانید در واقع شروع تبلیغات و بازاریابی است ؟ من توصیه می گرفتن وقت خود را و خواندن کتاب “راهنمای نهایی برای AdWords گوگل” توسط پری مارشال و برایان تاد. رفتن گام به گام از طریق این کتاب و ایجاد یک نظرسنجی که می پرسد: “چه چیزی است که بزرگترین سوال در مورد…” هر چه محصول یا کسب و کار است. سپس بروید و سرمایه گذاری در Google AdWords و تست یک زن و شوهر از تبلیغات علیه یکدیگر به ببینید که در تولید نمایش.

مقدار روی آگهی شما کلیک می شود را تعیین خواهد کرد که آیا شما قادر خواهید بود برای ایجاد علاقه به اندازه کافی به آن بازار است. در صفحه فرود برای آگهی خود یک فرم که شامل یک سوال شبیه به “چه شما یک سوال مهم در مورد _____” پر کردن موضوع خود را در آن خالی است. سپس آنها را در یک مکان به شما آدرس ایمیل خود را. شما باید یاد بگیرند که در صورت وجود یک بازار برای محصول خود را برای پیدا کردن بزرگترین سوال و دریافت آدرس ایمیل خود را. گوگل AdWords کمپین کمک خواهد کرد که شما به سرعت شروع کنید. به زودی شما شروع به کامپایل یک لیست از سوالات رایج. شما می توانید ارسال یک ایمیل به هر کسی که به شما داده می شود یک سوال و به آنها بگویید که شما میزبان یک teleseminar به آدرس پنج رایج ترین سوالات در مورد تلفن.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *