انواع مختلف جمع اوری تابلوهای به از را انتخاب کنید

[ad_1]

احتکار تخته و یا معمولا به عنوان تابلوهای تبلیغاتی می توان به آرایه ای از اشکال و اندازه. این صفحات در طول زمان بسیار تکامل یافته است. یک زمان وجود دارد که یک نقاش استخدام شد به رنگ در هیئت مدیره آن ساخته شد در یک سایت خاص به طوری که مردم می تواند نگاه بر آن در طول رفت و آمد خود را. در حال حاضر بسیار مدیره تغییر کرده به اندازه های مختلف است که هر کسب و کار می توانید از را انتخاب کنید با توجه به در حال حاضر خود را خواسته است.

به مردم عادی هیئت مدیره فقط یک هیئت مدیره صرف نظر از اندازه آن است. اما آنچه مهم است محتوای آن و چگونه عاقلانه از فضا استفاده شده است به رنگ اطلاعات در آن است. بنابراین اندازه مسائل زیادی در جمع اوری تابلوهای چرا که آنها تصمیم می گیرید چه مقدار اطلاعات ارسال شده بر روی آن و چگونه بسیاری از مردم خواهد بود و خواندن آن. برای مثال یک بیلبورد بزرگ خواهد بود به راحتی قابل مشاهده در یک بزرگراه از یک فاصله طولانی ساخت آن آشکار برای مسافران به آن را بخوانید. این نوع از تخته ها گران می شود اما آنها را به استفاده کامل از اندازه آنها است.

پس از جمع اوری تابلوهای هرگز از مد و یا از کسب و کار این باقی می ماند و مورد علاقه در میان تبلیغ کنندگان و همچنین به عنوان صاحبان کسب و کار. در عصر بازاریابی آنلاین آن است که در واقع یک شگفتی بزرگ است که این, هوای آزاد, روش بازاریابی ساخته شده است که جای خود را دارد به همین دلیل است که صاحبان کسب و کار هنوز هم ترجیح می دهند به فیزیکی تخته آویزان خارج برای ارتقاء.

یک احتکار هیئت مدیره شاید طراحی شده در اندازه های مختلف و می تواند ساخته شود بیش از انواع مختلف سازه. بیایید نگاهی به انواع اصلی نامتعارف احتکار سازه:

• مونوپل – تک استیل استخر که در آن یک هیئت مدیره است که در بسیار بالا است. آن است که گران قیمت و احتکار گزینه است که معمولا دیده می شود در بزرگراه ها و احتمالا بهترین به درو ROI.

• جراحی من پرتو این احتکار ساختمانی گزینه ای بسیار استاندارد و پایه است که در حدود 12’x24′. از نظر فروش مجدد و یا بازاریابی این دارای یک میانگین سابقه بوده است.

• جراحی چند قطب – اگر چه یک جایگزین ارزان تر به مونوپل احتکار این است که یک گزینه مقرون به صرفه برای کسانی که هنوز هم می خواهید برای گرفتن توجه از تماشاچیان.

• * * * چوبی چند قطب – این است که احتمالا قدیمی ترین راه برای تبلیغ در آن احتکار هیئت مدیره را می توان آویزان بر روی خطوط تلفن و دیگر ابزار لهستانی. آن را بسیار ضعیف ROI ارزش است.

• دیجیتال LED تابلو – این یکی از گران ترین و جدید ترین در بازار است. آن است که دقیقا آنچه ما می بینیم در جاهایی مانند زمان مربع یا در لاس وگاس. این صفحات بزرگ تلویزیون تابلوهای مونتاژ شده با هم و برنامه ریزی در جهت تغییر و نمایش آگهی پس از یک دوره از زمان. این گران ترین احتکار تخته برای انتخاب کردن اما می تواند رسیدن به یک جمعیت عظیم در همان زمان و بازگشت سرمایه گذاری پول خود را به راحتی.

• رهبری لامپ – LED علائم همچنین جدیدترین در بازار و به آنها اجازه می دهد تا صاحبان کسب و کار به فلش یک پیام خاص است که برنامه ریزی شده است نمایش داده می شود از طریق چراغ در هیئت مدیره. این هم یک راه عالی برای بازاریابی است.

احتکار تخته در دسترس هستند در اندازه های مختلف و انواع طیف گسترده ای از مشتریان. به دلیل این تنوع به راحتی می توانید یکی را انتخاب کنید یکی برای کسب و کار خود تبلیغات مورد نیاز است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.