اولین تصویر پس زمینه تبلیغات شرکت مجددا به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی

[ad_1]

Adcamo شرکت مستقر در اسکاتسدیل, آریزونا دوباره راه اندازی شد دیروز به عنوان یک تصویر پس زمینه پلت فرم تبلیغاتی. قبلا این شرکت تبلیغ شبکه خود را با استفاده از همان فن آوری که در حال حاضر این اهرم به ناشران و دیگر شبکه های آگهی. با انجام این کار Adcamo می توانید تمرکز بر روی بهبود تکنولوژی و همچنین عملکرد به عنوان یک دروازه بان (گوگل نیز یک دروازه بان در تبلیغات ساخته شده است که آنها را غنی).

سابقه و هدف تبلیغات بود هرگز لمس قبل (به جز مای اسپیس به حدی) و Adcamo اختراع این فن آوری (در انتظار ثبت اختراع در واقع) و آن را سبب به دیگران برای استفاده از آن است. این بدان معناست که ناشران که می خواهد به فروش برساند پس زمینه خود را به عنوان یک فضای تبلیغاتی در حال حاضر می توانید با استفاده از Adcamo فناوری برای مدیریت این. این شرکت نیز منتشر شد یک API است که می توان با استفاده از شبکه های تبلیغاتی و سازمان های به ادغام در سیستم های خود و یا نرم افزار.

پلت فرم خود را نه تنها ارائه می دهد ویژگی های است که می توان در استاندارد, آگهی پلت فرم (ایجاد کمپین های, آهنگ, کلیک کنید, برداشت, مشاهده جزئیات – شبیه به Google AdWords یا OpenX سیستم عامل) اما نیز ارائه می دهد ویژگی های منحصر به فرد: TBC (زمان قبل از کلیک کنید). این متریک اندازه گیری زمان از زمانی که صفحه لود می شود تا زمانی که کاربر بر روی تبلیغات کلیک که نشان می دهد چگونه موثر در یک تبلیغ است: هر چه زودتر یک کلیک کاربر بر روی تبلیغات بیشتر موثر است که تبلیغات است.

آنها را در سه زمينه آگهی فرمت های:

پس زمینه کاشی کاری (تصویر پخش شده است برای پر کردن در تمام زمينه و این حرکت به شما به عنوان حرکت به بالا و پایین (رک و پوست کنده من نمی خواهم این فرمت به دلیل آن می تواند خراب کردن طراحی یک صفحه وب و آن را ناشی…نگاهی به صفحات مای اسپیس و شما نیمه ایده را دریافت کنید).

ستون (تصویر باقی می ماند در بالای پس زمینه و زمانی که شما پایین تصویر پس زمینه از بین می رود به سمت بالا – به اعتقاد من این بهترین پس زمینه آگهی فرمت تا کنون. این است که سرزده و قطعا باعث خرابی یک صفحه وب طراحی بیش از حد; آن را در واقع می آمیزد با گرایش های طراحی در آخرین دوره از زمان).

طرح (در این مورد پس زمینه تصویر در موقعیت ثابت هنگامی که شما حرکت محتوای کتیبه ها بیش از حد, اما نه تصویر پس زمینه – این است که یک مصالحه بین دو گزینه بالا).

این سه فرمت نیز قابل کلیک (بله, شما می توانید پس زمینه, آگهی, اما شما همچنین می توانید بر روی آن کلیک کنید).

این پس زمینه فرمت های آگهی را به ناشران و شبکه های آگهی/آژانس با دقت انتخاب آگهی ها استفاده از آنها را برای مبارزات انتخاباتی خود را. ناشران می خواهید آگهی ها که نمی خواهد از بین بردن طراحی وب سایت خود را/صفحه خواهد شد و همچنین آنها را به خوبی نتیجه نهایی. آگهی شبکه های/سازمان احتمالا کار خواهد کرد با تبلیغ کنندگان به آگهی ها که نمی خواهد دخالت بیش از حد با یک طراحی وب سایت. آگهی ها گاهی به پس زمینه, تصویر, بنابراین هر آنچه که نشان داده شده است در آگهی ها را نیز نشان خواهد داد تا در پس زمینه تصویر. اما گاهی اوقات آنها نیست به طوری که تصویر پس زمینه و آگهی ها را می توان جداگانه و در عین حال مکمل یکدیگر.

در حال حاضر تنها چیزی که از چپ به اثبات است که اگر در این زمینه تبلیغات را خاموش. من کاملا مطمئنم که بسیاری از کاربران بسیار اذیت پاپ آپ, تبلیغات پاپ تحت تبلیغات لایه آگهی و تبلیغات بینابینی, بنابراین من فکر می کنم آن را یک فرصت خوب.

می شود آنها را اذیت زمینه تبلیغات بیش از حد ؟ (و ضمنا به هیچ وجه در حال حاضر برای جلوگیری از پس زمینه تبلیغات مانند وجود دارد راه هایی برای جلوگیری از پاپ آپ و pup-تحت تبلیغات).

اگر کاربران را در آغوش این نوع تبلیغات (مانند آنها در آغوش تبلیغات متنی) و سپس Adcamo می تواند بسیار موفق به عنوان یک کسب و کار است.

شما چه فکر می کنم به عنوان یک کاربر (ناشر یا تبلیغ)? آیا شما می بینید Adcamo برنده این پتانسیل بازار ؟ (من کاملا مطمئن هستم که رقابت خواهد شروع به ظاهر شاید با استفاده از تغییرات دیگر از این موضوع).

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *