بازاریابی رسانه های اجتماعی – 10 قدرتمند بازاریابی رسانه های اجتماعی راهنمایی

[ad_1]

1. استفاده از وبلاگ نویسی به عنوان یک ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی

یک وبلاگ اینترنتی نسخه از گوشه جعبه صابون. آن است که یک خروجی است که می تواند توسط فرد به طور متوسط به انتشار اطلاعات. این وبلاگ یکی از موثر ترین ابزار برای انجام همه چیز را از در حال توسعه یک زیر بزرگ برای ترویج محصولات جدید است.

آن است که اغلب از طریق یک شرکت وبلاگ است که شرکت های کوچک و بزرگ دریافت اطلاعات حیاتی را به مشتریان خود. اگر شما می خواهید به استفاده از رسانه های اجتماعی بازاریابی مؤثر و سپس شما نیاز به یک وبلاگ.

2. استفاده از توییتر بازاریابی برای ترویج پیام برای کاربران دیگر

توییتر تبدیل به یکی از بزرگترین تبلیغاتی مراکز در جهان است که باعث می شود بازاریابی توییتر یک ابزار قدرتمند است.

شما اغلب شنیدن این فرد توییتی این یا این مشهور است که. توییتر یکی از موثر ترین راه برای استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی به نوبه خود از عادی به فوق العاده است.

3. استفاده از Facebook بازاریابی به عنوان یک شکل از بازاریابی آنلاین

Facebook پدید آمده در سال گذشته به عنوان دوست هر کس می خواهد. هر کس یا با استفاده از آن و یا تلاش برای تبدیل شدن به یک بخشی از آن است. یکی از بهترین استراتژی برای استفاده از Facebook بازاریابی استفاده از Facebook fan page Facebook صفحه شخصی.

در Facebook صفحه فن یکی از باید ابزار خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی آرسنال. این اجازه می دهد تا برای اتصال مستقیم به طرفداران و مشتریان خود را. آن را نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به منظور توسعه بهتر به طور کلی استراتژی های بازاریابی با اطلاعات است که به معنای واقعی کلمه به دست شما از طرفداران خود را.

4. استفاده از یوتیوب بازاریابی به وبلاگ خود را افزایش

چیزی وجود دارد که چراغ-up اینترنت مانند یک ویروسی تصویری. آب و هوا آن است که نشاط برو بابا ویدئوها یا ویروسی دیگر آنها تولید مقدار زیادی از توجه و ترافیک.

خوب ویدئو ویروسی می توانید کسب و کار خود و شرکت یک نام خانگی و تولید ترافیک باقی مانده برای سرمایه گذاری خود را برای سال آمده است.

5. استفاده از توییتر بازاریابی به افشای محصولات خود را به مردم بیشتر

تاییدیه همواره یک ابزار از هر شرکت بازاریابی. نام های بزرگ حمل وزن و اغلب مواد منفجره قدرت بازاریابی. توییتر بازاریابی و Facebook بازاریابی برای این اجازه می دهد قدرت به شنود گذاشته شود.

توییتر می تواند در معرض محصول خود را به میلیون ها نفر از مردم به سادگی به خاطر شما همکاری با یک نام بزرگ شخصیت.

6. استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی به پول

بررسی وبلاگ دیگری راه بزرگ برای تولید ترافیک وزوز و فروش. این شکل دیگری از امضا و یک انفجار برای جفتک انداختن خود را. یک بررسی خوب می تواند عملکرد شما 5 بار به 10 برابر آنچه شما برای آن پرداخت می شود.

مطمئن شوید که فرد تولید این بررسی برای شما یک نه بزرگ زیر به طوری که شما می توانید دریافت بهترین ارزش برای پول خود را.

7. استفاده از توییتر بازاریابی برای فروشگاه های ویروسی

یکی از بهترین راه های استفاده از رسانه های اجتماعی برای میزبان به سادگی با استفاده از رسانه های اجتماعی. ساده سرمایه گذاری از سادگی عملکرد می تواند به شما بسیاری از پیروان توییتر صدها جدید Facebook طرفداران و ساخت لیست اشتراک ایمیل شما. این یکی دیگر از توییتر استراتژی بازاریابی است که منافع دراز مدت.

8. استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی به قلاب تا با مشاهیر

سایت های اجتماعی فیس بوک به شما اجازه می دهد برای ایجاد یک علامت است که می تواند تصادفا بعد از آن. برخی از بهترین سایت های رسانه های اجتماعی بازاریابی عبارتند از:

– Digg.com

– StumbleUpon

– Reddit

این سایت ها برای ذخیره سازی لینک های سازماندهی آنها و هدایت ترافیک به وب سایت کسب و کار.

9. استفاده از رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی است که اغلب نادیده گرفته شده است

شما احتمالا با استفاده از توییتر بازاریابی و Facebook بازاریابی در حال حاضر. مای اسپیس و دیگر سایت های شبکه های اجتماعی اغلب نادیده گرفته شده زمانی که می آید به بازاریابی رسانه های اجتماعی. اثربخشی آنها را با این حال کاسته نشده است. آن است که هنوز هم عمده پلت فرم مورد استفاده توسط هنرمند موسیقی برای پخش موسیقی و موارد دیگر.

وجود ندارد شرکت های بزرگ است که صفحه مای اسپیس و شما باید بیش از حد! هنوز هم وجود دارد افرادی که مذهبی خود را با استفاده از صفحات مای اسپیس و آنها را بزرگ و مخاطبان برای استراتژی بازاریابی خود را.

10. استفاده از توییتر بازاریابی Facebook بازاریابی و بازاریابی یوتیوب همه با هم

بهترین رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی است که به ترکیب Facebook, بازاریابی, بازاریابی توییتر و یوتیوب بازاریابی, همه با هم. شما می توانید خود را در Facebook طرفداران شما در توییتر دنبال در حالی که چک کردن وب سایت خود را.

شما می توانید پس از آن که مردم چک کردن وب سایت خود را در شرکت خود را به دور است که درایوهای آنها را به رسانه های اجتماعی خود را hub. شما یک تزریق جدید ترافیک از افراد مشهور اتصال!

نیاز به برون سپاری رسانه های اجتماعی ،

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *