بازاریابی موتور جستجو: است موثر تر از جستجوگرها?

[ad_1]

بسیاری از ما فکر می کنم که بازاریابی موتور جستجو (SEM) و یا جستجو پرداخت تبلیغات و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) همان چیز است.

اما آنها یکسان است ؟

آنها نیست.

SEM است که اساسا یک نوع بازاریابی اینترنتی می باشد.

در اینجا شما را ترویج یک وب سایت با افزایش دید خود را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) در درجه اول از طریق جستجو پرداخت و یا تبلیغات.

جستجوگرها–از سوی دیگر–است که بهینه سازی صفحات از طریق آلی و غیر-روش پرداخت از طریق محتوا و تبلیغات رسانه های اجتماعی.

اما ما خواهد شد بحث در مورد تفاوت در جزئیات ،

بیایید برای اولین بار کشف کردن آنچه SEM است!

این روش گرفتن ترافیک و دید از موتورهای جستجو از طریق هر دو پرداخت و مزد تلاش.

آن قدرت را بهبود می بخشد و رسیدن از موتورهای جستجو به طوری که شما دریافت بیشتر مشتریان–در زمان مناسب و مکان مناسب.

بازاریابی موتور جستجو را پوشش می دهد:

A. SEO: این کمک می کند تا شما دریافت ترافیک از طریق پرداخت نشده و یا لیست فایل های رایگان. آن را با این نسخهها کار بر روی محتوای وب سایت و سایت معماری و بهبود رتبه بندی در SERPs برای افزایش پرداخت هر کلیک (PPC) لیست.

B. SEM: برای آن شما را مجبور به خرید ترافیک از طریق پرداخت لیست جستجو.

SEM نیز نامیده می شود:

A. جستجو پرداخت تبلیغات

B. تبلیغات پرداخت می شود

C. PPC (پرداخت برای هر کلیک)

هر چند گوگل Ads است که معمولا شناخته شده است و با استفاده از پرداخت ابزار جستجو به شما کمک خواهد کرد که خود را بازاریابی اینترنتی باعث بیشتر اگر شما با استفاده از بینگ و یا یاهو نیز می باشد.

SEO و SEM: کدام بهتر است ؟

آمدن به تفاوت ها, تفاوت کلیدی بین این دو این است که جستجوگرها است که به سادگی یک جزء از SEM. علاوه بر SEO, SEM شامل بسیاری دیگر از جست و استراتژی های بازاریابی نیز مانند PPC و بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM).

در حالی که SEO افزایش میزان بازدید وب سایت از طریق گرفتن سایت به بهانه بالا در نتایج موتورهای جستجو SEM است که در بازاریابی اینترنتی است که افزایش یک سایت دید آلی از طریق موتورهای جستجو و تبلیغات.

اضافی تفاوت کلیدی بین این دو: با جستجوگرها شما باید صبور باشید و منتظر نتایج; با PPC شما می تواند امید برای نتایج فوری.

آیا استفاده از نظر SEO و SEM قابل معاوضه.

دلیل: حتی اگر آنها را در کنار آنها چیزی جز همان مدت است.

جستجوگرها و یا SEM: که تاکتیک های بازاریابی بهتر است ؟

طبق برخی از کسانی که در این می دانم که اگر ما به مقایسه این دو جستجوگرها آلی دارای یک لبه.

اما, است که بازخوانی نتایج بهتر ممکن است شما بستگی دارد به طور کلی بازاریابی دیجیتال به اهداف.

SEM نمی تواند رشد منفی جستجوگرها آلی.

هنوز PPC (یک جزء از SEM) را بیشتر حس vis-à-vis, جستجوگرها در بسیاری از موارد خاص.

برای مثال در صورتی که شما برای اولین بار راه اندازی یک سایت و علاقه مند به دید بالا در یک بار راه اندازی یک کمپین PPC. آن را در زمان کمتر vis-à-vis, جستجوگرها.

هنوز نمی توان آن را یک ایده عاقلانه به تمرکز تنها بر روی PPC و چشم پوشی از جستجوگرها به طور کامل.

اعطا جستجوگرها آلی ممکن است زمان بیشتری را به تولید نتایج. اما از آن خواهد شد هزینه کمتر در نهایت حتی به عنوان شما قادر خواهید بود برای ایجاد یک جستجو اعتبار است که شاید شما ممکن است قادر به دریافت و با PPC.

اگر وب سایت خود را رتبه بندی بالا در نتایج آلی خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر شما را دریافت ترافیک رایگان 24/7 صنعت به رسمیت شناختن و لذت بردن از تمام مزایای SEO.

علاوه بر این با حضور در جستجوهای ارگانیک شما لذت بردن از این گزینه تمرکز خود را SEM تلاش در دیگر کلمات کلیدی برای گسترش رسیدن به خود را.

موثر در SEO سایت خود را سریع و کاربر پسند نیز هست.

چه tilts آونگ بیشتر نسبت به جستجوگرها است که گوگل به دنبال یک سیستم شناخته شده به عنوان نمره کیفیت.

اگر گوگل می یابد که مردم را کلیک کنید و سپس آنها را به دور لطف نیست-خیلی-خوب تجربه شما را مجبور به پرداخت بیشتر برای هر کلیک.

برای قرار دادن آن را در مورد شما می خواهید برای جذب ترافیک, سریع, شروع, موتور جستجو, بازاریابی, اما کار خود را در جستجوگرها به طور همزمان.

تولید طولانی مدت و تضمین شده کسب و کار آنلاین با جستجوگرها موثر!

آیا تکیه بر ترافیک پرداخت!

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *