بازاریابی موتور جستجو برای عصر جدید دیجیتال مبارزات

[ad_1]

بازاریابی موتور جستجو دیده می شود بسیاری از تغییرات در چند سال گذشته است. حق راه آهن تبلیغات در گوگل ناپدید شده اند به طور کامل وجود دارد و برجسته قرار دادن گوگل خرید واحد آگهی در صفحات نتیجه موتور جستجو.

اجازه دهید ما بررسی گرایش های اخیر در زمینه بازاریابی موتور جستجو:

خرید آگهی واحد را افزایش می دهد

لیست محصول تبلیغات در گوگل ‘خرید’ انجام داده اند به خوبی در سال های اخیر و آن را همچنان به رشد. خرده فروش سهم از کلیک از گوگل در حال افزایش بوده است برای مدتی در حال حاضر. دلیل اصلی به ذکر است که دید بیشتر برای گوگل خرید نتایج به خصوص در دستگاه های تلفن همراه. روی رومیزی خرید این نتایج بودند در اندازه بزرگتر و اشغال ترین صفحه نمایش رو دریافت یک عدد از کلیک.

جستجوی صوتی و زبان طبیعی

دیجیتال شخصی دستیار از قبیل سیری کورتانا و گوگل در حال حاضر نقش مهمی در پرداخت جستجوهای بیش از حد. این دستیاران cn جلو و یک مقدار زیادی از داده ها از تلفن همراه خود را و نشان می دهد حق خرید ،

گسترش برنامه های تبلیغاتی

نرم افزار موبایل تبلیغات گرفتن بیشتر و بیشتر محبوب است. نرم افزار نمایه سازی و لینک های عمیق اجازه می دهد تا کاربران را به مشاهده و تعامل با برنامه های محتوا در نتایج جستجو

تبلیغات تصویری

تبلیغات تصویری است که تا بحال به معنی محبوب ترین بازاریابی و روند به نظر می رسد هرگز به رفتن از سبک. یوتیوب دومین موتور جستجو در جهان و جستجو بازاریابی بدون یک ویدئو در یوتیوب غیر قابل تصور است. تبلیغات یوتیوب در لغات و یوتیوب خرید تبلیغات برخی از مهم ترین کانال برای تبلیغات شما نیاز به نگاه کردن به.

تبلیغات تعاملی

تبلیغات تعاملی کمک به حفظ توجه کاربر را به ویژه زمانی که کاربران با جستجو از طریق یک دستگاه تلفن همراه که یک کاربر به طور متوسط با استفاده از تنها یک برنامه از چهار. گوگل به تازگی معرفی شده جدید تبلیغات گوگل برای برنامه های. این برنامه اجازه می دهد تا کاربر را به ارتباط برقرار کردن با تبلیغات – برای مثال اگر آگهی در مورد دانلود نرم افزار, کاربران مجاز به تست نرم افزار و ارتباط برقرار کردن با آن در واقع قبل از دانلود آن را به دستگاه های خود را. با بیشتر تعاملات کاربران احساس اعتماد به نفس برای دانلود این نرم افزار برای تلفن همراه خود را. تبلیغات تعاملی باید یک روند رو به رشد در بازاریابی موتور جستجو است.

هدف قرار دادن دقیق

موتورهای جستجو امروز قادر به جمع آوری داده ها است که بیشتر تعریف شده و هدفمند و شخصی است. این کمک می کند تا در هدف خاص از تبلیغات.

آگهی پسوند

آگهی پسوند ارائه راه های جدید برای برقراری ارتباط و ویژه ارائه می دهد و همچنین خدمات ویژه برای مشتریان هدف می توان به راحتی ارتباط برقرار.

بالاتر از همه جستجوهای تلفن همراه در حال گرفتن بیشتر و بیشتر غالب است. اگر تلاش های بازاریابی خود را انجام دهد نه هدف قرار دادن مخاطبان تلفن همراه شما در حال از دست دادن از یک پایه مشتری بزرگ است. گوگل و دیگر موتورهای جستجو اصلی روشن ساخته اند که تلفن همراه دوستی باید تعلق می گیرد در حالی که رتبه بندی است. همه روندهای اخیر نقطه نسبت به تبلیغات تلفن همراه بیش از حد. اطمینان حاصل شود که کسب و کار خود و قوی استراتژی تلفن همراه در حالی که شما آماده برای بازاریابی موتور جستجو است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *