بالا 5 راهنمایی برای به حداکثر رساندن خود را حستبلیغ سود

[ad_1]

در کسب و کار بازاریابی وابسته گرفتن بازدید کنندگان سایت خود را به توجه به محتوای وب سایت خود را فقط نیمی از نبرد است.

گرفتن آنها را به کلیک بر روی تبلیغات بنر های ویژه خود را تاجر چیزی است که اغلب به مهر و موم معامله برای کمیسیون خود را.

برای newbies در اینترنت بازاریابی کسب و کار, این ممکن است به نظر می رسد مانند کار بیش از حد از این رو درخواست تجدید نظر از حستبلیغ.

حستبلیغ امکانات متعدد تبلیغات مختلف از تجار و نیازی نیست که شما برای اعمال به عنوان تلاش بسیار در حال توسعه تبلیغات بنر.

بنر تبلیغات به طور خودکار بر اساس نوع فعالیت بر روی وب سایت.

هدف نهایی برای حستبلیغ گرفتن بیشترین تعداد کلیک ها در تبلیغات مواد ویژه در سایت به دلیل این خواهد بود که پایه و اساس کمیسیون خود را.

چالش در حال حاضر برای حستبلیغ کاربران این است که چگونه به اطمینان حاصل شود که بازدید کنندگان به وب سایت خود را بر روی تبلیغات کلیک کنید.

  1. را انتخاب کنید و تبلیغات خود را با دقت. حستبلیغ ویژگی های متعدد اندازه آگهی به از را انتخاب کنید, اما نه همه ثابت خواهد کرد موثر در جلب بازدید کننده به کلیک بر روی آگهی. سازنده ترین انواع آگهی ها 160×600 (گسترده آسمان خراش), 300×250 (مستطیل متوسط) و 336×280 (مستطیل بزرگ).

  2. در همان شیوه قرار دادن آگهی نیز حیاتی برای مبارزات انتخاباتی خود را عملکرد. موقعیت آنها را در فضاهای که در آن بازدید کنندگان به طور خودکار محدود به نگاه باعث افزایش احتمال که آنها را بر روی آگهی. به عنوان مثال چشم انسان همیشه شروع به خواندن از سمت چپ بنابراین یکی از توصیه می شود موقعیت برای تبلیغ در بالا سمت چپ صفحه. ممکن است بهترین سرمایه گذاری در نوار کناری فقط زیر مطالب فوق نظر کادر در بالای مطالب زیر عنوان و در سمت چپ بالای صفحه.ترکیب و مطابقت با انواع آگهی ویژه در سایت خود. حستبلیغ شما ارائه می دهد گزینه قرار دادن متن بر اساس تبلیغات نمایش تبلیغات و یا هر دو بسته به انتخاب شما.

  3. چه می کند این است که آن را اجازه می دهد تا متن مبتنی بر تبلیغات و نمایش تبلیغات متناوب ظاهر خود را در همان موقعیت آگهی بنابراین شما باید یک سری از تبلیغات مختلف است که می تواند توسط کاربر کلیک.

  4. نظارت بر آمار خود را در گوگل آنالیز برای دیدن آن صفحات/موضوعات در حال تولید بیشتر کلیک بنابراین شما می توانید تعیین چه بازدید کنندگان سایت خود را بیشتر علاقه مند به دیدن وب سایت خود را.

  5. کمتر بیشتر است وقتی که می آید به تبلیغات بنر با وجود درک است که آن را به افزایش احتمال بازدید کننده کلیک. در اکثر تبلیغات باید محدود به 2 به 3 دلیل بیشتر از آن می تواند مختل توجه بازدید کنندگان خود را و حتی منجر آنها را به بازگشت به سایت شما.

این که آیا شما تصمیم به رفتن را از طریق حستبلیغ و یا بازاریابی وابسته مسیر یک چیز برای مطمئن-اینترنت ساخته شده است کسب درآمد پول کمی بیشتر شدنی برای مردم است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *