بالا 5 راهنمایی برای موفقیت با بینگ تبلیغات PPC

[ad_1]

وجود دارد بسیاری از انواع نسل ترافیک اما امروز من می خواهم به تمرکز بر روی بینگ تبلیغات PPC است. هنگامی که به درستی استفاده می شود این شکل از تبلیغات بسیار قدرتمند و مقیاس پذیر است. اما در آن طول می کشد یک شیب دار و گران قیمت منحنی یادگیری. اجازه دهید من آموزش به شما برخی از راهنمایی و ترفندها به طوری که شما تلف خواهد شد پول کمتر و سود بیشتر خرید و فروش و یا مشترک.

نکته شماره یک

آیا روزانه یک بودجه تبلیغاتی و برنامه ریزی آنچه که شما در حال رفتن به صرف. شما نیاز به تمرین آنچه که شما می توانید استطاعت در غیر این صورت شما خواهد شد در نهایت صرف راه بیش از حد پول با بینگ تبلیغات PPC است.

من پیشنهاد می کنم که شما شروع با بودجه کوچکتر و سپس افزایش آن را به عنوان شما می بینید خوب ROI (بازگشت سرمایه گذاری). بسیاری از مردم نا امید و غرق در زمانی که آنها شروع به با بودجه روزانه. شما نمی قادر خواهد بود برای پیگیری و یا آزمون درستی و آگهی خود را صرف خواهد شد به سرعت به مارپیچی خارج از کنترل پس از شروع به کوچک و به تدریج در حال افزایش.

نکته شماره دو

این بسیار مهم است که شما تقسیم تست تبلیغات خود را. شما باید دو یا سه آگهی های مختلف نسخه های در حال اجرا در همان زمان در خود آگهی ، شما می خواهید برای تست این تبلیغات برای دیدن است که بالاترین CTR (از طریق نرخ کلیک کنید).

نگه داشتن خود را بهبود CTR هر زمان فقط تغییرات کوچک برای تبلیغات خود. برای مثال فقط تغییر عنوان در تبلیغات خود می تواند تولید بالاتر CTR درصد و این همان چیزی است که شما می خواهید.

نکته شماره سه

نگه داشتن خود را از کلمات کلیدی مرتبط و هدفمند ندارد و به بسیاری از در یک آگهی ، شما می خواهید به تمرکز بر روی داشتن تنها 5-10 کلمات کلیدی مرتبط در هر آگهی ، این شما را افزایش می دهد نمره کیفیت و نیز پایین تر ک شما (cost per click).

یکی از اهداف اصلی خود را به پایین ک شما به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید. شما خواهد شد و سپس با صرف کمتر در تبلیغات و پول بیشتری را در دراز مدت. ارزان تر کلیک به معنی سود بیشتر و فروش برای شما.

نکته شماره چهار

استفاده از کلمات کلیدی منفی در مبارزات انتخاباتی خود را. شما می خواهید برای اضافه کردن یک لیست کلمات کلیدی منفی به طوری که مبارزات خود را بیشتر هدف قرار دادند. انجام این کار کمک خواهد کرد که خود را با نمره کیفیت و همچنین صرفه جویی در کلیک ناخواسته.

منفی کلمات کلیدی هستند یک راه عالی برای مدیریت بودجه تبلیغاتی خود را. آن را نیز اجازه می دهد تا شما برای رسیدن به بالاتر CTR به دلیل ترافیک به وب آگهی مرتبط تر است.

نکته شماره پنج

استفاده از یک تماس به عمل و یک سوال در کپی خود را برای بهتر CTR. مردم گاهی اوقات باید گفت چه باید بکنید. بنابراین در پایان آگهی خود را, شما می توانید از قرار دادن چیزی مانند “اینجا کلیک کنید برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر”. خود مردم با دادن یک تماس به عمل است.

من نیز در بر داشت که هنگامی که شما با استفاده از یک سوال در عنوان خود مردم در حال فکر کردن در مورد آنچه شما در حال درخواست و توجه بیشتر به آگهی خود را.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *