با استفاده از سرمایه گذاری در Google AdWords به هدف قرار دادن سایت های خاص و موضوعات

[ad_1]

یکی از راه های آسان برای کنترل محتوای تبلیغات در گوگل AdWords است که با استفاده از قرار دادن هدف. این اجازه می دهد تا تبلیغ را انتخاب کنید که وب سایت خود را در متن و تصویر و ویدیو تبلیغات ظاهر می شود و محدود کردن ظاهر خود را در سایت های دیگر و حتی در بخش های خاصی از یک وب سایت و یا در موضوعات خاص. قرار دادن هدف قرار دادن یکی از قدرتمند ترین ابزارهای موجود برای درستی راه اندازی یک کمپین PPC.

خودکار هدف قرار می دهد گوگل قدرت را انتخاب کنید که در آن تبلیغات نمایش داده خواهد شد و بر اساس پیشنهادات داده شده در هنگام راه اندازی گروه های آگهی. کلمات کلیدی و یا موضوعات را می توان تعریف شده است که گوگل برای قرار دادن تبلیغ در سایت های که مربوط اما سیستم خود را انتخاب می کند که در سایت تبلیغات در واقع خدمت به.

با مدیریت سرمایه گذاری بازاریابان را انتخاب کنید که در آن تبلیغات نمایش داده خواهد شد. AdWords یک آگهی قرار دادن ابزار است که اجازه می دهد تا کاربران را برای جستجو وب سایت هایی که به گوگل تبلیغات. تبلیغ فقط باید به جستجو برای کلمات کلیدی و با توجه به یک لیست از وب سایت های که آنها پس از آن می توانید اضافه کنید و تبلیغات خود را شروع به نشان می دهد تا در.

مدیریت سرمایه گذاری و همچنین بازاریابان اجازه می دهد برای فیلتر کردن چه نوع از سایت های تبلیغ آنها ، آنها می توانید فیلتر که آیا یک سایت اجازه می دهد تا تصویر, تصویری, یا, تبلیغات متنی, و چه اندازه قابل قبول هستند. نیز میتوانید در سایتهای فیلتر شده توسط جمعیتی از معمول بازدید کنندگان به سایت و با موضوع بندی. حتی مهم تر تبلیغ می توانید خود را تغییر دهید پیشنهاد مقادیر بر اساس سرمایه گذاری.

با شبکه نمایش پیشرفته مبارزات بازاریابان استفاده از کلمات کلیدی برای تصحیح دادن خود. آنها می توانید انتخاب کنید که آیا برای تبلیغ در سراسر گوگل کل نمایش شبکه را انتخاب کنید و یا فقط سایت های خاص و یا دسته ها که باعث می شود آنها را رأسا خاص.

لازم به ذکر است که هدف قرار دادن موضوع باید محفوظ برای مبارزات که باید بودجه بیشتری و در حال تلاش برای خارج شدن گسترده پیام. این نوع از تبلیغات خواهد شد در نتیجه مقدار زیادی از ترافیک بسته به موضوعات اما بسیاری از کنترل های تبلیغاتی به کاربران که ممکن است تحت تاثیر خط پایین از برخی از کسب و کارهای کوچک.

بهترین استفاده را برای گسترش مبارزات هستند برای دریافت ترافیک از بزرگترین و محبوب ترین سایت های. پیشرفته مبارزات نیز خوب برای جدیدتر کسب و کار است که فقط گرفتن آغاز شده در شبکه نمایش تبلیغات به عنوان آنها را به کنترل بیشتر به بازاریابان به جای گوگل. در نهایت آن را عاقلانه به نگه داشتن در ذهن است که بودجه های کوچکتر نیاز به هدف عالی به طوری که به زباله کلیک و یا برداشت.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *