با استفاده از “فراخوان به عمل” خود را در منوهای پیتزا

[ad_1]

یک تماس به عمل است که اغلب مورد استفاده در انواع صنایع برای افزایش فروش است. آن را قدرتمند تبلیغات از روش های است که می تواند کمک به ایجاد انگیزه در مشتریان خود را به خرید از شما زودتر و نه بعد از آن و همچنین نگه داشتن آنها را به خرید از شما در آینده است. یک تماس به عمل معمولا انتقال یک حس فوریت به مشتری; این باعث می شود آنها احساس آنها را به استفاده از خود را ارائه می دهد در حال حاضر قبل از اینکه خیلی دیر است. یک تماس به عمل است همه چیز در مورد ایجاد تبلیغات قدرتمند به صورت متن جذاب به مشتری از طریق روانشناسی. آن را آسان و ساده برای اضافه کردن یک تماس اقدام به پیتزا منو.

به عنوان مثال زمان پیتزا منو می گوید: “رایگان, گوجه فرنگی, سیر, نان در تمام سفارشات بیش از $20.” به نوبه خود این را به یک تماس از عمل شما نیاز به ادویه آن را کمی. مطمئن شوید که مردم می دانند که این پیشنهاد در حال رفتن به آن را ویژه و فوری نیاز شما را به استفاده از آن در حال حاضر در حالی که شما هنوز هم می تواند. پیتزا خود را در حال حاضر منو می گوید: “یکی از ویژه زمان پیشنهاد مقدماتی با این منو! رایگان, گوجه فرنگی, سیر, نان در تمام سفارشات بیش از $20. آنها را در حالی که گرم خود را!” در حال حاضر مشتری را ببینید و فکر می کنم بیشتر در مورد چگونه آنها واقعا مانند نان سیر و آنها تنها به صرف $20 در سفارش خود را به آن را دریافت. آنها باید آن را دریافت کنید قبل از آن خیلی دیر است.

وجود دارد مقدار زیادی از راه های مختلف شما می توانید منوی خود را آگهی به یک یا چند تماس به عمل است. اگر شما یک پیشنهاد ویژه موجود در آن مهلت به طوری که مشتریان احساس می کنند نیاز به فوریت اقدام قبل از آن به پایان می رسد. یا مانند مثال بالا شما می توانید ارائه freebie برای یک مقدار محدود از زمان است. یک حس فوریت محبوب ترین روش اجرای یک تماس به عمل است.

آیا فقط قرار داده و قیمت های خود را در خط با دیگر رستوران پیتزا. به مشتریان خود توجه کنید قبل که قیمت ها خواهد شد در حال بالا رفتن در یک تاریخ خاص به جای هزینه ها و کسب و کارهای دیگر. که مشتریان می خواهند برای لذت بردن از کسب و کار خود را به عنوان آنجا که ممکن است در حالی که آن را هنوز هم واقعا ارزان در مقایسه با هر کس دیگری.

اگر شما می خواهید یک ثبات بیشتر در طرح بازاریابی است که هنوز هم بر اساس ضرورت شما می توانید با ارائه یک هدیه رایگان به تعداد معینی از مردم است. که راه شما می توانید مطمئن شوید که شما نمی خواهد به دور بیش از حد بسیاری از رایگان پیتزا یا نان سیر را از شما می توانید استطاعت و مردم هنوز هم سعی کنید به منظور به سرعت و تا آنجا که ممکن است برای به دست آوردن freebie. شما همچنین می توانید کار کردن دائمی freebie که هنوز هم فراهم می کند شما یک سود پس شما راحت با استفاده طولانی مدت از حیله.

در نهایت مطمئن شوید که شما شامل کلید عمل عبارات در پیتزا خود را طراحی منو. اینها موثر به خصوص اگر قرار داده شده بر روی جلد خود را طراحی بروشور در کنار خاص خود را ارائه می دهد مباحث و تخفیف. این می تواند چیزهایی مانند “تماس با شرکت”, “آن را دریافت کنید!” و “را از دست ندهید!”.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *