بسیار قابل اشتراک گذاری پست های کلیدی به بازاریابی اجتماعی در سال 2014!

[ad_1]

همه ما می دانیم که بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی در حال دو نفر از همان به عنوان دور به عنوان نام تجاری ساختمان و های می رود. ایجاد یک وب سایت ایجاد یک نام تجاری, ساختمان, حساب های رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان بزرگتر همه است, بازاریابی, بدون توجه به آنچه شما با آن تماس بگیرید. در اینجا ما نگاهی به برخی از راهنمایی در مورد نه فقط های اجتماعی, اما چگونه به آن را انجام دهد حق و بینندگان می خواهید برای به اشتراک گذاشتن پست های خود را, فیلم ها و مقالات.

Facebook است, بالا, بازدید, شبکه های اجتماعی:

بسیاری از عالی Facebook پست ها و یا تبلیغات است که نشان می دهد تا بر روی دیوار ما روزانه تنها در اکسل تحریک دو نوع واکنش. شما یا می خواهید به کلیک بر روی آگهی یا آن را نادیده گرفت. این که آیا شما در حال ایجاد یک Facebook ad برای خودتان به سادگی برای ترویج کتاب و یا CD و یا شما در حال کار در نمایندگی یک شرکت می خواهید به هدف قرار دادن مخاطبان بزرگتر و قیف ترافیک بیشتر به وب سایت این ایده همان است.

آن را ساده نگه دارید:

نگه داشتن آن ساده و برای یک نوع اصلی از واکنش با هر Facebook آگهی و یا ارسال. اگر شما مقدار زیادی از را کلیک کنید throughs که یک جایزه است. حتی اگر شما ارسال شده صدها بار یا کنار هم قرار دادن بسیاری از Facebook Ads این بدان معنا نیست که یک بعدی موفق خواهد بود.گاهی اوقات به نظر می رسد سخت تر از شما سعی کنید کمتر نمایش و یا کلیک های شما را دریافت خواهد کرد. وجود علم در پشت Facebook Ads و یا حستبلیغ گوگل تبلیغات برای این موضوع اما بدون شک تعداد زیادی از شانس و تست های درگیر.

هیچ معجون سحر و جادو برای دریافت Facebook بینندگان به کلیک بر روی آگهی شما. یکی از چیزهایی است برای اطمینان بیشتر شما پست تجربه بیشتر شما خواهد شد. در نهایت آن را آسان تر خواهد شد و شما شروع به دیدن میزان موفقیت خود را بالا برود.

بسیار قابل اشتراک گذاری پست ها:

آنچه که مردم واقعا می خواهید برای انجام شده است به اشتراک گذاری! اگر یک پست یک شوخی یا تصویری بازدید آنها را در یک یا خنده دار ویژه, راه, سپس آنها را می خواهید آن را به اشتراک بگذارید در Facebook .

قابل اشتراک گذاری و اغلب ویروسی نوشته های انجام یکی از موارد زیر:

  1. را-AWAYS : آنها را دور برخی از نوع تخفیف ارائه کوپن, eBook یا مسابقه است که هر کس می خواهد برای شرکت در.
  2. مشاوره راهنمایی : آگهی یا پست در مورد راهنمایی, اسرار تجاری و یا مشکلاتی که همه ما می تواند با شناسایی بسیار قابل اشتراک گذاری مانند که در آن به برنده شدن یک ماشین رایگان و یا دریافت رایگان Facebook طرفداران
  3. هشدار: هر چیزی که با افزایش مییابد حواس ما و هشدار در مورد خطر معمولا بسیار محبوب در Facebook.
  4. سرگرم کننده: برخی از جالب ترین عکس ها و یا نقل قول بسیار قابل اشتراک گذاری به عنوان طولانی به عنوان آنها در طعم و مزه خوب و نه بیش از حد توهین به هر دین و فرقه و یا فرد به طور کلی. مطمئن شوید که آن تجدید نظر به مخاطبان گسترده ای است و درخواست تجدید نظر جمعی, پس نگه داشتن آن خنده دار است اما نور است.
  5. الهام بخش: نقل است که الهام بخش می تواند بهترین راه برای اینکه مردم احساس خوب در داخل. سپس آنها به احتمال زیاد می خواهید برای به اشتراک گذاشتن هر گونه پست که دارای بینش شخصی یک استعاره یا معنای واقعی.
  6. شگفت انگیز: تصاویر, فیلم ها و حقایق شگفت انگیز بسیار قابل اشتراک گذاری. به عنوان به زودی به عنوان شما نگاه کنید در تصویری شگفت انگیز و شما متوجه این “وای” عامل دسترس برای به اشتراک گذاری دکمه .

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *