تاریخچه چاپ و تبلیغات

[ad_1]

تبلیغات را می توان در اشکال مختلف و در مکان های مختلف. یکی از این فرم چاپ و تبلیغات. تبلیغات در این شامل کسانی که در چاپ بر روی نوعی از کاغذ است که به کار گرفته شده توسط مخاطبان بالقوه. ارائه می دهد که در حال ارسال از طریق پست الکترونیکی و یا ارسال شده در خبرنامه به خوبی توضیح داده شده در تاریخچه چاپ و تبلیغات. اجازه دهید ما را از طریق این مقاله به دانستن بیشتر در مورد تاریخ از چاپ تبلیغات.

رسانه های چاپی در واقع قدیمی ترین نوع تبلیغات است که دارای یک سابقه طولانی است. این استراتژی تبلیغات آغاز راه در 1468 در طول روز از ویلیام کاکستون زمانی که او ترویج یک کتاب است که تا به حال خود را 1st چاپ تبلیغات.

پس از آن در 1704, جوزف کمپبل نقل مکان کرد که شامل تبلیغات در بوستون عضویت در خبرنامه. این در واقع یک ایده بزرگ از مردم شروع به تبدیل شدن به خوبی مطلع در مورد برخی افراد و محصولات است. در سال 1833 دوره, بنیامین بعد رو خود را “نیویورک سان” کتاب چاپ شده بود که ترکیبی از تبلیغات خودرو و اخبار. پس از این, ‘ادوارد کتاب از بانوان خانه مجله’ ایجاد یک مجله کد تبلیغ در سال 1910. پس از این دوره چاپ تبلیغات آغاز شده و در حال تحول با توجه بیشتر به دنبال طرح ها و زرق و برق است. تبلیغات در نظر گرفته شده در کل تا به حال چندین رویدادهای مهم در گذشته اما تاریخ چاپ تبلیغات به پیشی گرفتن از آن است.

تبلیغات چاپ ایستاده موثر تنها در صورتی مردم آنها را مشاهده کنید. زمانی که مردم نگاه را از طریق چندین نشریه آنها تمایل به دریافت اطلاعات جدید و تبدیل شدن به بیشتر ناظر در مورد چیزهایی که مورد علاقه آنها است.

این شکل از تبلیغات با هدف جذب بیشتر و بیشتر مردم نسبت به خدمات و محصولات خود را به عنوان و زمانی که آنها به عنوان خوانده شده و یا اسکن انتشارات. چنین تبلیغات دیده می شود معمولا در مجلات و خبرنامه ها و روزنامه ها. این نوع از تبلیغات نیاز به مقدار زیادی از برنامه ریزی که انجام شده است اغلب توسط یک گروه از افراد است.

برخی از افراد شاغل در این زمینه برای ایجاد بهترین ایدئولوژی به کشیدن توجه به بخش, الهام بخش, بیشتر و بیشتر مردم به پوسته از پول است.

هنگامی که ما نگاه از طریق تاریخ از چاپ تبلیغات رسانه های ما این مفاهیم:

یک گروه از افراد مورد نیاز برای ایجاد ایده های که بیشتر توسعه به مفهوم است.

چندین نفر دیگر درگیر در قرار دادن این مفاهیم مناسب پس این عامل را بدست آورده و آنها را به پول بیشتر.

در نهایت چاپ و تبلیغات رسانه ای می شود بخش عمده ای از درآمد درآمد برای هر انتشار. Mailers نیز یک نوع از چاپ-تبلیغات است که طیف وسیعی از کارت پستال به توجه به اندازه سفید کاغذ. بنابراین در حال حاضر شما را در درک تاریخ چاپ تبلیغات.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *