تبلیغات به عنوان یک ابزار ارتباطی

[ad_1]

تبلیغات شکلی از ارتباطات جمعی ، آن است که معمولا یک طرفه یعنی از این شرکت به خریدار/کاربر بالقوه محصول. این یک شکل از ارتباط است که به طور معمول تلاش برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای خرید و یا مصرف بیشتر از یک نام تجاری خاص از محصول/خدمات. همانطور که به درستی تعریف شده توسط Bovee “تبلیغات غیر شخصی, ارتباطات, از, اطلاعات معمولا برای پرداخت می شود و معمولا قانع کننده در طبیعت در مورد محصولات, خدمات و یا ایده های شناسایی حامیان مالی از طریق رسانه های مختلف.”

تبلیغات یک ابزار مهم ارتباطی است که با استفاده از ترویج کالاهای بازرگانی و خدمات آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اطلاع رسانی به آموزش و ایجاد انگیزه عمومی در مورد غیر تجاری مسائلی مانند ایدز بنوشند و رانندگی, فلج اطفال, صرفه جویی آب برق و حیوانات و درختان و غیره. “تبلیغات توجیه وجود آن استفاده می شود که در جهت منافع عمومی است – آن است که بسیار بیش از حد ابزار قدرتمند برای استفاده صرفا برای مقاصد تجاری.” – نسبت به هوارد Gossage توسط David Ogilvy.

تبلیغات موثر با محصولات است که می تواند متفاوت از محصولات مشابه بر اساس مصرف کننده پذیرفته کیفیت تفاوت. تام Egelhoff به تبلیغات طبقه بندی شده در 6 نوع یعنی برای شرکت تصویر نام مارک, تبلیغات, خدمات به جای یک محصول کسب و کار به کسب و کار advertising co-op تبلیغات خدمات عمومی و تبلیغات. تلویزیون و رادیو و سینما, مجله, مجله, روزنامه, تصویری, بازی, اینترنت, بیلبورد, حمل و نقل, کارت, ساندویچ هیئت مدیره Skywriting هستند رسانه های مختلف استفاده می شود برای رساندن پیام است. شرکت انتخاب روش با توجه به هزینه بودجه مخاطبان و پاسخ خود را. اما تبلیغات دهان به دهان/ توصیه شخصی است که پرداخت نشده شکلی از تبلیغات است که می تواند قرار گرفتن در معرض خوب در حداقل هزینه.

مختلف اشکال جدیدی از تبلیغات به سرعت در حال رشد. یکی از آنها این است که شبکه های اجتماعی تبلیغات. این یک تبلیغات آنلاین با تمرکز بر شبکه های اجتماعی و استفاده از اینترنت/ شبکه جهانی وب به منظور ارائه پیام های بازاریابی و جذب مشتریان. دیگر ایمیل های تبلیغاتی; بازاریابی پست الکترونیکی است که اغلب به عنوان شناخته شده “انتخاب کردن در ایمیل تبلیغاتی” برای تمایز آن از دادن. “من باور دارم ‘اعتبار’ یکی از بزرگترین مسائل در عین حال که باید توسط اینترنت تبلیغ. هر کس چشم خود را در “حریم خصوصی” به عنوان یک نگرانی مهم اما اعتبار خواهد شد به مراتب بیشتر فعال یا غیر فعال کردن به سایت سودآوری است. یک شرکت می تواند یک حضور وب و مگر این برند نام آشنا است مصرف کنندگان هیچ راهی برای دانستن این که آیا آن یک شرکت بزرگ یک شرکت کوچک صادقانه شرکت و یا یک رذل. من ممکن است نگران اطلاعات شخصی من افشا می شود در نقض حریم خصوصی من, اما من به مراتب بیشتر نگران در مورد اینکه آیا یا نه شخص یا شرکت با آنها من برخورد معتبر است. می توانید به اعتقاد من ادعای خود را? من از مراجعه اگر چیزی اشتباه است با کالا? اعتبار دیگر است که به شدت آجر-و-morter موضوع است. من نمی توانم قضاوت کسی جای خود را از کسب و کار که من انجام کسب و کار در اینترنت. من نمی توانم درک یک دست و نگاه به چشمان خود را به قاضی صحت. اعتبار یک مسئله بزرگ است.” – Jef ریچارد.

برای یک پیام به طور موثر نگه داشتن آن کوتاه و ساده و واضح و آسان به جذب. آن را ضروری است برای ترجمه محصولات/ارائه خدمات به معنی نفع مشتری با تبلیغات و ایجاد آگاهی و تولید پاسخ. به یاد داشته باشید: – این آیدا مدل -توجه و علاقه و تمایل و عمل است.

در مدرن سناریو بسیاری از شرکت های برون سپاری فعالیت های تبلیغاتی خود را به یک تبلیغات/آژانس تبلیغاتی است که یک کسب و کار خدمات اختصاص داده شده به ایجاد برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات و گاهی اوقات نیز انجام سایر اشکال توسعه مانند روابط عمومی, تبلیغات و ترویج فروش برای مشتری خود را. بخش از آژانس های تبلیغاتی شامل: – خلاق گروه (که باعث ایجاد یک واقعی تبلیغات) حساب خدمات (که مسئول هماهنگ کننده تیم خلاق و مشتری رسانه ها و کارکنان تولید), خلاق, خدمات تولید (در اینجا کارکنان هستند افرادی که در تماس با تامین کنندگان مختلف خلاق رسانه ای) دیگر بخش ها و پرسنل. (مانند روابط عمومی). به عنوان گفت: David Ogilvy هنگامی که رابطه بین یک تولید کننده و آژانس تبلیغاتی است که تقریبا به عنوان صمیمی به عنوان رابطه بین بیمار و پزشک است. مطمئن شوید که شما می توانید زندگی خوش و خرم با مشتری بالقوه خود را قبل از شما قبول حساب خود.

بنابراین من به این نتیجه میرسند توسط کلمات معروف بروس بارتون (1955) “تبلیغات است که از ماهیت دموکراسی است. انتخابات می رود در هر دقیقه از روز کسب و کار در سراسر شمارنده از صدها نفر از هزاران نفر از فروشگاه ها و مغازه ها که در آن مشتریان دولتی خود تنظیمات و مشخص است که تولید کننده و کدام محصول باید به رهبر امروز است که باید منجر فردا.”

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *