تفاوت بین AdSense و AdWords

[ad_1]

در حالی که گوگل's AdSense و AdWords برنامه های در حال دو نفر از آنها شناخته شده ترین و محبوب ترین برنامه های آنها هنوز هم تمایل دارند که به علت برخی از سردرگمی است. به خصوص برای تازه است.

من به یاد داشته باشید زمانی که من برای اولین بار در سراسر این دو برنامه. نام آنها هم مشابه است. که باعث به برخی از مشکلات در تلاش برای ضمیمه معنی برای آن برنامه نام بر اساس قابلیت های خود را.

در نهایت من فقط حفظ آنها و به محض این که من شروع به استفاده از AdSense و AdWords برنامه آن را بسیار آسان تر شد.

چندی پیش من تا به حال به مناسبت به آموزش یکی از برادران در مورد این دو برنامه. من در تلاش بود برای توضیح تفاوت های خود را. راه خود را از چشم لعاب بیش از من می دانستم که او در مواجهه با مشکلات از درک من در اصل با آن مواجه است.

بنابراین این مقاله گذاشته است که به سادگی امکان را به شما می دهد مروری مختصر از این دو برنامه.

چه AdWords?

AdWords است که یک برنامه به معنای برای تبلیغ. که شامل افراد و شرکت های که مایل به ایجاد تبلیغات به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی خود را به:

  • ایجاد آگاهی نام تجاری
  • گسترش قرار گرفتن در معرض خود را برای محصولات و / یا خدمات
  • دریافت ترافیک به سایت خود را

در گوگل,'s AdWords برنامه تبلیغ می توانید آگهی حول کلمات کلیدی خود را انتخاب. تبلیغات که آنها ایجاد خواهد شد که مطابق با ابعاد, فرمت, و سیاست های درون AdWords برنامه.

این تبلیغات که آنها ایجاد خواهد شد قرار داده شده توسط گوگل در مکان های مختلف در شبکه که در آن آنها می توان توسط کاربران وب. شایع ترین مکان برای این تبلیغات به نظر می رسد در صفحات وب و یا در صفحات نتیجه جستجو.

تبلیغ پرداخت یک مقدار خاصی از پول در هر زمان خود را در تبلیغات دیده می شود و کلیک.

چه پس از آن برنامه حستبلیغ?

حستبلیغ تلنگر سمت AdWords برنامه. در حالی که لغات برای تبلیغات حستبلیغ برای افرادی که صاحب وب سایت. اساسا این افراد ارائه دهندگان محتوا: آنها انتشار محتوا در وب است.

برای راحتی من فقط آنها را “ناشران وب”. ناشران وب می توانید پیوستن به برنامه حستبلیغ به صورت رایگان. آنها ممکن است خود را خود را در وب سایت و یا وبلاگ و یا انتشار محتوا در صفحات که در آن به آنها اجازه داده به جای گوگل (AdSense) تبلیغات.

وب ناشران می توانید تصمیم بگیرید که در آن آنها می خواهند به جای تبلیغات و فرمت و اندازه و حتی رنگ از تبلیغات. تبلیغات که آنها جای خود را در صفحات وب دیده می شود توسط بازدید کنندگان خود را.

هر بار کلیک کردن تبلیغ گوگل پرداخت می شود توسط تبلیغ کنندگان. و یک درصد از این پول می رود به وب سایت ناشر. از این رو ترافیک بیشتر است که یک سایت دارای شانس بیشتری کسانی که در تبلیغات دیده می شود و کلیک, بالاتر از درآمد ناشران وب می توانید به کسب درآمد از طریق برنامه حستبلیغ.

حستبلیغ ثابت کرده است که یکی از ساده ترین راه برای یک وب سایت ناشر به نوعی از درآمد آنلاین از وب سایت خود را محتوا است. گوگل در خدمت تبلیغات متنی بدون وب سایت ناشر نیاز به انجام هر چیزی به غیر از تخصیص فضا بر روی سایت های خود را.

تبلیغات متنی به این معنی است که گوگل تلاش می کند به خدمت تبلیغات است که محتوا مربوطه به مطالب این صفحه که بر روی آنها ظاهر می شود.

وجود دارد برخی از محدودیت های قرار داده شده در web publishers. قابل توجه ترین آنها عبارتند از:

  • آنها مجاز به کلیک بر روی تبلیغات قرار داده شده در صفحات خود را در تلاش برای فریب دادن سیستم و fradulently کسب درآمد. و نه آنها مجاز به تشویق دوستان و خانواده خود را نیز انجام دهد. (گوگل راه تشخیص این نوع رفتار است.)
  • آنها تنها می توانید یک شماره خاص از تبلیغات در هر صفحه

همه اینها بهترین پوشش داده شده در گوگل,'s قرار دادن آگهی سیاست . من امیدوارم که این مقاله کوتاه را به سمت کمک به یک مبتدی درک اساسی مفاهیم لغات در مقابل حستبلیغ. و که آنها ممکن است تشویق به یکی از دو برنامه بروید.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *