توضیحات در مورد تبلیغات

[ad_1]

تبلیغات صوتی و یا تصویری در قالب ارتباطات بازاریابی است که در استخدام یک آشکارا حمایت غیر شخصی پیام برای ترویج و یا فروش یک محصول و خدمات و یا ایده. حامیان مالی تبلیغات اغلب کسب و کار که مایل به ترویج محصولات و یا خدمات. تبلیغات متفاوت از روابط عمومی است که در یک تبلیغ معمولا می پردازد و دارای پیام. آن را متفاوت از فروش شخصی که پیام غیر شخصی یعنی نه کارگردانی به یک فرد خاص. تبلیغات از طریق های مختلف رسانه های جمعی از جمله رسانه ها مانند روزنامه ها و مجلات و تلویزیون و رادیو تبلیغات در فضای باز و یا پست الکترونیکی مستقیم; و رسانه های جدید از جمله به عنوان نتیجه جستجو وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی و وب سایت ها و یا پیام های متنی. واقعی ارائه پیام در یک رسانه است که به عنوان تبلیغات و یا “تبلیغ” ،

تبلیغات تجاری اغلب به دنبال افزایش تولید و مصرف محصولات یا خدمات خود را از طریق “برند” است که همکاران یک محصول نام و یا تصویر با کیفیت خاص در ذهن مصرف کنندگان است. از سوی دیگر تبلیغات که قصد استنباط فروش فوری شناخته شده به عنوان مستقیم-پاسخ به تبلیغات. غیر تجاری تبلیغ که صرف پول برای تبلیغ موارد دیگر از یک مصرف کننده محصول یا خدمات عبارتند از احزاب سیاسی و گروه های ذینفع سازمان های مذهبی و سازمان های دولتی. سازمان های غیر انتفاعی ممکن است استفاده از حالت اجبار مانند اطلاعیه خدمات عمومی. تبلیغات نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای اطمینان بخشیدن به کارمندان یا سهامداران که یک شرکت قابل دوام است یا موفق.

تبلیغات مدرن سرچشمه با تکنیک های معرفی شده با تبلیغات دخانیات در دهه 1920 به طور قابل توجهی بیشتر با مبارزات Edward Bernays در نظر گرفته بنیانگذار مدرن “خیابان مدیسون” تبلیغات است.

در سال 2015 تبلیغ در سراسر جهان صرف حدود US$529.43 میلیارد دلار در تبلیغات. تبلیغات پیش بینی شده برای توزیع 2017 شد 40.4 درصد در تلویزیون 33.3% دیجیتال 9 درصد در روزنامه 6.9% در مجلات 5.8% در منزل و 4.3% در رادیو. بین المللی, بزرگترین (“چهار بزرگ”) تبلیغات-آژانس گروه Interpublic, Omnicom, Publicis و WPP.

در آمریکای لاتین ماجراجویی به معنی “به نوبه خود به سمت”.

مصریان پاپیروس به پیام های فروش و دیوار پوستر. پیام های بازرگانی و مبارزات سیاسی نمایش یافت شده در خرابه های شهر پمپی و باستانی سعودی است. و تبلیغات بر روی پاپیروس بود رایج در یونان باستان و رم باستان. دیوار یا سنگ نقاشی برای تبلیغات تجاری است که جلوه دیگری از باستان شکل تبلیغات است که در حال حاضر به این روز در بسیاری از نقاط آسیا و آفریقا و آمریکای جنوبی است. سنت نقاشی های دیواری می توان به هند سنگ هنر نقاشی است که تاریخ را به 4000 سال قبل از میلاد.

در چین باستان اولین تبلیغات شناخته شده بود و دهان به عنوان ثبت شده در کلاسیک از شعر (11 به 7 قرن پیش از میلاد) از بامبو فلوت بازی به فروش شیرینی سازی. تبلیغات معمولا در قالب خطاطی تابلو و جوهر مقالات. مس چاپ بشقاب مورخ بازگشت به آهنگ سلسله مورد استفاده برای چاپ پوستر در قالب یک مربع ورق کاغذ با یک خرگوش لوگو با “جینان لیو خوب سوزن فروشگاه” و “ما خرید با کیفیت بالا, میله های فولادی را با کیفیت خوب سوزن به آماده برای استفاده در خانه و در هیچ زمان” نوشته شده است در بالا و پایین در نظر گرفته شده است جهان اولین شناسایی چاپ تبلیغات رسانه است.

در اروپا به عنوان شهرها و شهرستانها از قرون وسطی شروع به رشد می کنند و عموم مردم قادر به خواندن و به جای آن از نشانه هایی است که خواندن “پینه دوز” “میلر”, “خیاط” و یا “آهنگر” تصاویر مرتبط با تجارت خود استفاده می شود مانند یک بوت کت و شلوار و کلاه, یک, ساعت, الماس, یک نعل اسب یک شمع و یا حتی یک کیسه آرد. میوه ها و سبزیجات فروخته شد در میدان شهر از پشت گاری و واگن و صاحبان خود را با استفاده از خیابان تماس گیرنده (شهر criers) اعلام محل نگهداری آنها. برای اولین بار مجموعه ای از تبلیغات از جمله جمع آوری شد و در “له Crieries de Paris” یک سیزدهم-قرن شعر توسط Guillaume de la Villeneuve.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *