جدید در حال توسعه منجر و چشم انداز با تبلیغات توییتر

[ad_1]

توییتر نورد سرب نسل تبلیغات خدمات در سال 2013. هنگامی که آنها بازاریابان اینترنتی و آجر و ملات کسب و کار با حضور رسانه های اجتماعی نشئه بود. آنها در نهایت به یک وسیله نقلیه در دومین شبکه اجتماعی است که به آنها یک ثروت از اطلاعات در مورد کاربران توییتر که در پاسخ به این منجر شود-gen تبلیغات.

سپس در دسامبر 2016 توییتر شروع تدریجی سرب نسل آگهی فرمت. قبلی سیستم به شما اجازه درخواست مردم نام و آدرس ایمیل و توییتر دستگیره اگر تبلیغات خود را نشان داد تا در اخبار خود را تغذیه. توییتر راه اندازی این نوع شفاف جمعیتی سیستم تبلیغات به عنوان یک راه برای رقابت با Facebook ads.

اما با توجه به فشار از کاربران در مورد نگرانی های حریم خصوصی توییتر کار درست را انجام داد. آنها به ترکیبات آنها آنچه آنها می خواستند کمتر دسترسی به اطلاعات حساس مانند کد پستی, کشور, اقامت و عنوان شغلی و شماره تلفن. آیا این به این معنی است که با استفاده از جریان توییتر آگهی پلت فرم منجر به تولید است که در حال حاضر یک اتلاف وقت است ؟ هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت.

چگونه به استفاده از توییتر جدید تبلیغات منجر به تولید

با تبلیغ جدید پلت فرم شما باید 3 نوع مختلف از تبلیغات شما می توانید در یک راه یا دیگری برای پیدا کردن چشم انداز جدید.

  1. ترویج توییتهایی – شما برای پرداخت توییت شما به نمایش داده شده به مردم که در حال حاضر در زیر شما.
  2. ترویج حساب – حساب خود را به ترویج هدفمند کاربران توییتر.
  3. ترویج روند – به شما پرداخت برای ترویج یک برچسب.

شما می توانید فرم توییتر آگهی مبارزات انتخاباتی است که با استفاده از هر, برخی یا تمام 3 نوع آگهی. انواع مختلف مبارزات به شرح زیر است.

  1. صدای درگیری – مبارزات انتخاباتی خود را تمرکز بر ایجاد گفتگو و تعامل در مورد کسب و کار شما.
  2. پیروان – اگر شما می خواهید برای ایجاد لیست خود را از پیروان این کمپین استفاده کنید.
  3. آگاهی – شما پرداخت هزینه برای برداشت در اینجا به جای اقدامات است.
  4. تصویری views – این کمپین بسیار خود توضیحی. این کار به بهبود تعداد نمایش فیلم های خود را دریافت کنید.
  5. سایت کلیک یا تبدیل – اگر شما یک صفحه فرود برای ساخت لیست ایمیل خود را و یا چشم انداز این است که مبارزات انتخاباتی شما می خواهید به تمرکز بر روی. این نوع کمپین شامل یک وب سایت کارت که اجازه می دهد تا بینندگان دیدن یک پیش نمایش سایت خود در داخل صدای جیر جیر خود را بدون نیاز به ترک توییتر.
  6. برنامه نصب و یا re-درگیری – این می شود مردم را به دانلود خود نرم افزار و همچنین می رسد به کسانی که قبلا دانلود کرده برنامه شما اما هیون't با استفاده از آن در در حالی که.

همانطور که می بینید بسیاری از جنبه های جدید توییتر آگهی سیستم می توان با استفاده از تعدادی از راه هایی برای ایجاد آگهی. در حالی که سرب نسل مبارزات انتخاباتی آگهی حذف شده از توییتر ساخت یک کمپین تمرکز بر روی وب سایت و یا کلیک تبدیل می شود به جای استفاده برای تولید آگهی های ارسال شده توسط کاربران توییتر به خود را انتخاب و در صفحه.

اگر شما تمرکز بر افزايش تعداد نمایش یک ویدیو با استفاده از تصویری که به ارائه رایگان انتخاب رشوه یا هدیه در ازای پیوستن به خبرنامه خود را. یک برنامه نصب کمپین نیز می توانید ساخت چشم انداز خود را به عنوان طولانی به عنوان برنامه شما فراهم می کند برخی از ارزش برای کاربر نهایی. به همین ترتیب با استفاده از توییتر کمپین تبلیغ برای افزایش تعداد پیروان شما باید گسترش رسیدن به خود را و بیشتر مردم شما در ارتباط برقرار کردن با بیشتر آگهی شما می تواند تولید.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *