جلوگیری از مونت کارلو بازاریابی

[ad_1]

چه چیزی شما را اگر شما می خواهید برای پیدا کردن مساحت یک شکل عجیب و غریب?

شما می توانید من'm مطمئن, محاسبه مساحت یک مستطیل با طول برابر عرض است. دایره و مثلث بسیار آسان است بیش از حد.

Hexagons parallelograms – به عنوان طولانی به عنوان آن را's, ساده, it'خواهید یک قاعده برای آن است.

اما اگر شما یک محل تصادفی پر هرج و مرج لکه بر روی یک تکه کاغذ چگونه شما را اندازه گیری است ؟

استراتژی آسان است روش مونت کارلو:

محل نقطه به صورت تصادفی (و آن را به واقعا تصادفی) بر روی صفحه است. تعداد دفعات مشاهده که چگونه بسیاری از نقاط در داخل شکل. تقسیم آن بر تعداد کل نقاط و شما باید به نسبت شکل به فضای خالی.

آن را با این نسخهها کار برای محاسبه منطقه است.

آن's وحشتناک برای بازاریابی ،

اگر استراتژی بازاریابی خود را است, تصادفی, you're رفتن به صرف مقدار زیادی از زمان و پول گرفتن هیچ نتیجه ای.

یا جمله ای ناچیز نتایج آن باعث می شود شما سوال استعداد خود را برای کسب و کار.

آن's نه شما – it's نتیجه اجتناب ناپذیر از unfocused, Facebook, تبلیغات, توییتر, تبلیغات, تبلیغات گوگل, ایمیل, معاوضه, رسانه های چاپی, آگهی …

“اما ویلیام” به شما می گویند “البته من بازاریابی است't تصادفی.”

آیا شما یک استراتژی بازاریابی pendo?

اگر نه, سپس آن را ممکن است به عنوان به خوبی می شود کندن از فیزیک کوانتوم.

مطمئن, شما می توانید سعی کنید به مسائل. شما می توانید آزمایش کنید و ببینید چه کار می کند. شما حتی ممکن است فرو رفتن به یک دوجین مختلف استفاده از بازاریابی با دیدن چه کار می کند.

تست خوب است.

اما آن's تصادفی نیست اگر تست هم راستا با استراتژی خود را.

شما ممکن است (عاقلانه) تصمیم به شیرجه رفتن به ایمیل بازاریابی است. شما ممکن است شنیده ام که صادقانه حقیقت است که ایمیل ها هستند یک راه عالی برای ایجاد یک رابطه و فروش, همه در حالی که اجتناب از scummy نقض حریم خصوصی و خطر deplatforming که رسانه های اجتماعی به ارمغان می آورد.

بنابراین شما ایجاد رشوه به آنها را در فهرست خود را.

سپس شروع به ارسال ایمیل آنها را.

اما آنچه رشوه آنها را پاسخ دهند ؟

چه ایمیل آنها را به عنوان خوانده شده ؟

چگونه اغلب شما باید آنها را ارسال?

شما می توانید آزمایش کنید و سعی کنید چند چیز است. اما فکر می کنم در مورد چگونه دانشمندان آزمایش. آنها don't سعی کنید چیزهای تصادفی. آنها فکر می کنم از ایده های جذاب و متوجه چیزهای جالب, سپس بر روی آنها.

استفاده منطق استقراء, شروع از مشاهدات و ایجاد تئوری های آنها را توضیح دهد.

یا این استنباط با شروع از نظریه ها و پیش بینی آنچه'خواهید دید.

آنها don't مقدار در اطراف با هر چه و امید برای بهترین – نه آنهایی که هوشمند, در هر صورت.

بازاریابی ایمیل است دقیقا به همان شیوه. شما نیاز به شروع به خود را با بازار و سپس ایجاد خود را ارائه نمی نماید.

بودن بیش از حد تصادفی است که برای علاقمندان و نه حرفه ای کسب و کار.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *