حستبلیغ گوگل و جستجوگرها Copywriting (persian)

[ad_1]

سخت ترین قسمت در گرفتن یک وب سایت از روی زمین صرفا برای حستبلیغ گوگل شناخته شده به عنوان یک ‘مینی-سایت’, است که در آینده با یک موضوع که نه در حال حاضر انجام شده است به مرگ و پس از آن تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را با امثال WordTracker و اورتور ، در مقایسه نوشتن محتوای یک doddle…نسبتا.

حستبلیغ گوگل بزرگ است; در واقع آن پول رایگان هنگامی که شما سرمایه گذاری برخی از زمان. اگر شما در حال حاضر یک وب سایت است که فروش یک محصول چسباندن برخی از کد html به صفحات تنها چند دقیقه طول می کشد و شما باید تبلیغات پرداخت بلافاصله. اما آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد در اینجا حستبلیغ هدفمند صفحات.

شاید بهترین توصیه برای copywriting برای حستبلیغ است که به ارائه تمام لاغر در موضوع شما در حال نوشتن در مورد; به سادگی مردم را taster, به طوری که آنها خواهد شد امیدوارم کلیک کنید آگهی مرتبط در صفحه خود در فکر کردن که سایت آنها از طریق کلیک کردن به آنها را یاد می دهد بیشتر است.

گوگل نمی کند در واقع مراقبت چگونه خود را از کپی کردن نوشته شده است. آن نیست قسمت بزرگي ازانرژي جنبش شما برای تقلید از نوشتن دلاوری از ویلیام شکسپیر است. گوگل کار می کند با نگاه به توزیع کلمات کلیدی خود را در صفحه, چگالی کلمه کلیدیاست کلمه کلیدی در عنوان و صفحه نام و نام خانوادگی و اصالت و….

زیبایی, زبان, دلیل شما می خواهید سایت خود را به نگاه خوب است برای بازدید کننده که در تعمق سایت خود را برای چند nanoseconds در آن طول می کشد برای مغز انسان برای تصمیم گیری که آیا سایت شما خوب است یا نه وجود دارد خواهد ماند, فهرست مطالب و با کلیک بر روی یک تبلیغ اگر آنها احساس روشنفکر.

شما لازم نیست به ویژه نیاز به نگرانی در مورد ساخت آن را بسیار برای بازگشت مشتریان به عنوان افرادی که در حفظ و آینده را به صفحات خود را کمتر احتمال دارد به کلیک بر روی تبلیغ به هر حال; که کل هدف از ساخت این سایت در وهله اول. آنچه شما می خواهید در حال بازدید کنندگان منحصر به فرد به سایت و دریافت آنها را از طریق کلیک کنید.

چند نکته اساسی در copywriting برای حستبلیغ گوگل:

زن و شوهر اول از پاراگراف مهم ترین و به خصوص یکی از اولین. این فوق العاده است که شما نوشته شده است هزاران نفر از کلمات در مورد این موضوع که شما می دانید که در داخل اما مگر اینکه شما قانع کننده صدا در پاراگراف اول وجود دارد شانس بیشتری برای بازدید کنندگان خود را به دکمه برگشت.

پاراگراف اول باید یک جاذب مقدمه/بررسی اجمالی از کل مقاله در حدود 50 کلمه یا دو یا سه جمله. هدف اصالت به عنوان موتورهای جستجو عاشق مطالب تازه و علاوه بر وجود دارد مسائل مربوط به کپی رایت است که ممکن است دیدن سایت خود ممنوع هنگامی که گرفتار plagerising. عجیب و غریب generic جمله واقعا نمی شود اما اگر شما کپی تمام پاراگراف ها و صفحات منحصر به فرد و مشخصات بالا محتوای سپس به تماشای پشت خود را.

حدود 300 کلمه در هر صفحه یک مقدار خوبی به هدف است که در مورد بهینه برای گرفتن صحیح چگالی کلمه کلیدی در یک صفحه. هر کمتر از 200 کلمه و گوگلet al, خواهد داد که صفحه وزن کمتر آن را به عنوان فرض شاید نادرست است که شما احتمالا نمی تواند توصیف یک موضوع با این مقدار ناچیز از کلمات است.

خود را انتخاب عبارت کلیدی به نظر می رسد باید چندین بار در متن اما بیش از حد نه به عنوان آن در نظر گرفته شده است وارد خواهد شد و به احتمال زیاد واکشی شما یک ضربه ی پنالتی. یک توپ پارک رقم در حدود دو بار در پاراگراف اول دو بار در یکی از آخرین و شاید یک بار دیگر پاراگراف; یکی یا دو تا از آن باید ویژگی های خود را انتخاب عبارت کلیدی بازنویسی کمی متفاوت است.

هدف تنها یک عبارت کلیدی در هر صفحه از آن یک ایده خوب به هدف تک کلمات کلیدیمگر منحصر به فرد به عنوان آنها در حال حاضر بسیار بسیار رقابت. پررنگ نوع کلمات کلیدی چند بار در طول محتوا; این کمک خواهد کرد که موتور های جستجو و همچنین ممکن است توقف غربت چشم. استفاده از نقاط گلوله هنگامی که فهرست مباحث مختلف برای شکستن یکنواختی از جملات و پاراگراف; بر خلاف راه این صفحه نوشته شده است.

نقطه گذاری و دستور زبان باید نگهداری نسبتا تنگ, اگر چه, دوباره, don’t kill خود را در مورد این که گوگل نمی خواهد ذهن اگر شما از دست یک کاما در اینجا وجود دارد. تا زمانی که کپی روان است و خواننده نمی فکر می کنم شما کامل است. فقط خود باشیم ‘خود’ و ‘شما’ و ‘آن’ و ‘آن’ و غيره به عنوان متزلزل اینجا واقعا سایت خود را نگاه گردشگری.

خودداری از قرار دادن بیش از حد بسیاری از گرافیک ها در صفحات خود را به عنوان بسیاری از مردم هنوز هم در dial-up و دیگر بیش از چند ثانیه صفحه خود را به بار است و به احتمال زیاد بازدید کننده خواهد دکمه برگشت. همان می رود برای کسانی که صفحات با امثال ‘ورود به سایت اینجا را’ هنگامی که شما در حال حاضر از طریق کلیک از SERPs…مزاحم به حداقل می گویند.

پس از این اشاره گرها عمومی به شما کمک خواهد کرد ساخت کپی برای جذب تبلیغات گوگل بیشتر کارآمد. اگر شما در حال فروش محصول در سایت خود شما نیاز به آن را به صدا به عنوان جذاب که ممکن است برای جذب بازدید کننده و نگه داشتن آنها را به آینده.

بسیاری از مردم خواهد شد و حتی مبارزه با copywriting (persian) برای حستبلیغ اجازه دهید به تنهایی برای یک سایت است که نیاز به حرفه ای صدا و تصفیه شده. تا کنون ساده ترین راه برای دریافت به سایت خود را به خارج از زمین در این مورد به دست آوردن خدمات حرفه ای نویسی سایت و همچنین باید آنها را انجام دهد خود را در جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) برای کمک به افزایش صفحات خود را تا رتبه بندی سرعت.

موفق باشید…

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *