درک Google AdWords

[ad_1]

Google AdWords
بر خلاف بسیاری از موتورهای جستجو در گوگل به اعتبار آن به وضوح نشان دهنده جستجو در لیست که در حال قرار دادن پرداخت. در واقع گوگل AdWords به نظر می رسد در یک بخش جداگانه در پایین سمت چپ صفحه نمایش.

Google AdWords ارائه ارزان تبلیغات محل برای کسب و کار برای تبلیغ محصولات و یا خدمات به مخاطبان هدف. تبلیغ کنندگان باید توانایی کنترل بودجه خود را هدف تبلیغات خود را بر اساس کلمات کلیدی. تبلیغ نیز برای تعیین محتویات آگهی.

AdWords گوگل اجازه می دهد تا برای نزدیک به ترافیک از طریق مسنجر است که می تواند در و خاموش. نتایج ترافیک می تواند اندازه گیری ارائه اطلاعات در چه موفق چه است't و آنچه نیاز به تغییر دارد. لغات را می توان یافت که کار با اجرای یک کمپین تست.

مزایای AdWords
تبلیغ پیشنهاد در کلمات کلیدی این مطلب یک تبلیغ است و حاضر به پرداخت بالاتر احتمال تبلیغ ظاهر می شود در موقعیت بالاتری در فهرست تبلیغات در خدمت. گوگل همواره مایل به بیشتر از تبلیغ تعیین قرار دادن بر اساس ترکیبی از, از طریق کلیک, میزان مبلغ پیشنهاد و بودجه. البته به منظور به حداکثر رساندن درآمد و لطفا جستجوگران گوگل دستورالعمل ها برای آگهی خدمت کرده و همه تبلیغات باید دریافت حداقل درصد از طریق کلیک کنید و یا از آنها حذف شده است.

AdWord دستورالعمل
به وضوح و با دقت توصیف این وب سایت این است که برای تبلیغ و جستجوگران بهره مند شوند. در نهایت بیشتر واجد شرایط که بازدید کننده کلیک این آگهی, بالاتر احتمال صدای کلیک را تبدیل به فروش. با ارائه روشن و دقیق اطلاعات جستجوگران که با کلیک بر روی آگهی ها منجر واجد شرایط که تمایل به تبدیل بیشتر به طور مداوم از بی حد و حصر منجر می شود. موثر ترین تبلیغات ارتباط یک پیام روشن به مخاطبان هدف.

جلوگیری از بیش از حد سرمایه superlatives و اسراف علامت تعجب در آگهی. با انجام این کار شما نه تنها در خدمت بازدید کنندگان شما در حال فیلتر کردن کلیک ناخواسته از غیر خریداران. با توجه به محدودیت فضا پیام آگهی خود را باید به طور مختصر. انتخاب کلمات کلیدی که مربوط به خود محصول و خدمات یا محتوای. تماس به عمل عبارات مجاز نیست (یعنی شما نمی توانید با استفاده از عبارات مانند “اینجا کلیک کنید” در تبلیغ خود کپی کنید.) نیز وجود دارد هیچ pop-ups.

مراحل AdWord کمپین

1.) باز کردن یک حساب کاربری

2.) زبان مقصد و کشور – این بسیار مهم است زیرا اگر محصول یا خدمات شما می تواند صادر می شود شما نمی خواهید به پرداخت هزینه برای تبلیغات در این کشورها که برای محصول یا خدمات شما می باشد به فروش می رسد.

3.) ایجاد گروه آگهی – طراحی یک آگهی را انتخاب کنید کلمات کلیدی تعیین حداکثر هزینه هر کلیک که شما مایل به خرج کردن و تعریف پیشنهاد مقدار.

عنوان
تگ عنوان است که به طور کلی مهم ترین بخش از آگهی مطمئن شوید که به استفاده از یک عبارت کوتاه می شود که توجه مخاطبان خود را. یک مورد استفاده قرارگرفته ویژگی در گوگل اجازه می دهد تا شما را به قرار دادن یک علامت سوال در عنوان عبارت جستجو به طور خودکار جایگزین علامت سوال در عنوان آگهی.

تعریف حداکثر کلیک کنید – گوگل نشان می دهد هزینه هر کلیک کنید اما توصیه نیازی به رعایت شود. استدلال شنیده شده است که # 1 موقعیت همیشه به این معنی نیست افزایش فروش; گاهی اوقات موقعیت دوم را فیلتر بی فایده کلیک و ارائه ترافیک هدفمند با بالاتر تبدیل جیره. قاعده کلی این است که موقعیت 1-3 جلب بیشترین ترافیک و بهترین نتایج. افزایش یا خود را حداکثر هزینه هر کلیک و یا تبلیغات کلیک کنید از طریق نرخ را به طور کلی بهبود ad's موقعیت.

با استفاده از کلمه کلیدی مشابه دیگر برای رسیدن به چشم انداز بیشتر. انواع یا املای و مشتقات کلمات کلیدی را افزایش می دهد شانس خود را از تبلیغات در حال خدمت. مطمئن باشید به استفاده از غلط املایی مشترک و جمع در لیست کلمه کلیدی خود را.

Broad match – هدف قرار دادن کلمات کلیدی در آزادانه تعریف شده به شیوه ای. تبلیغات ظاهر می شود بر اساس کلمات کلیدی که شده اند تردید توسط کاربران جستجو. مثلا اگر کلمات کلیدی شما در حال برنامه ریزی گسترده ای تطبیق هستند “دوچرخه کوهستان” و کاربران جستجو برای واژه “دوچرخه است که می تواند بالا رفتن از کوه” آگهی خود را ظاهر خواهد شد; به عنوان مخالف به مطابقت دقیق که مستلزم آن است که انتخاب کلمات کلیدی باید دقیقا مطابقت با پرس و جو.

عبارت بازی – نشان داده شده است زمانی که نقل قول ها استفاده می شود در عبارت. یک عبارت کلیدی مجموعه به عبارت مسابقه تنها هنگامی ظاهر میشود که عبارت است از جستجو ، برای مثال “دوچرخه کوهستان” ظاهر خواهد شد که جستجوگران جستجو برای “نام تجاری دوچرخه کوهستان”.

مطابقت دقیق – زمانی است که کلمه یا عبارت وارد شده است با براکت. عبارت تنها در خدمت تبلیغات وقتی که وارد شده جستجوی عبارت یکسان است به عبارت کلمه کلیدی. “دوچرخه کوهستان” تنها ظاهر خواهد شد هنگامی که جستجوگران جستجو برای “دوچرخه کوهستان”

کلمات کلیدی منفی – مفید در فیلتر کردن عبارات نامربوط. یک خط تیره وارد شده است قبل از فیلتر کردن عبارت. “دوچرخه سواری در کوهستان-مسابقات نمی خواهد به نظر می رسد اگر کوه مسابقات دوچرخه در حال جستجو است.

صفحه فرود – مهم است زیرا این نه تنها کمک می کند تا با ردیابی می کند اما همچنین یک متمرکز و خاص صفحه فرود برای جستجوگران. می تواند اطلاعات مربوط به جستجوی واقعی در حالی که همچنین افزایش نسبت تبدیل برای فروش. متمرکز فرود صفحه با محتوای مرتبط و با استفاده از اصطلاحات مشابه به عنوان واقعی جستجو را نشان می دهد جستجوگر که راه حل خود را که مربوط به نیازهای خود را.

3.) تعریف بودجه – به منظور به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض گوگل توصیه می کند روزانه یک بودجه برای هر یک مبارزه است.

گوگل's پیشنهاد بودجه مفید است در دریافت ترافیک سازگار در طول تبلیغات انتخاباتی است. به خاطر داشته باشید این است که تنها گوگل's توصیه; در نهایت آن را تا به شما برای تعیین یک بودجه است که مقرون به صرفه و مناسب است.

گوگل لوازم ابزار ردیابی که کمک به مدیران در تعیین بازگشت خود را در سرمایه گذاری بر اساس کلمات کلیدی و عبارات. در حالی که فن آوری کامل نیست و نمی توانم پیگیری تلفن خرید و سفارشات آن باید به تبلیغ یک حس از آنچه در عبارات و کلمات کلیدی شما تبدیل به خوبی در تبلیغات انتخاباتی است.

در حالی که گوگل AdWords نباید خود را تنها کمپین تبلیغاتی اما باید بخش قابل توجهی از مبارزات انتخاباتی خود را. AdWords گوگل قطعا می تواند کمک به ارسال آن مهم هدفمند جستجوگران به وب سایت خود را. شروع کار با AdWords گوگل در http://www.google.com/ads/

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *