راهنمای خود را به پرداخت های بازاریابی در طول COVID-19

[ad_1]

مفید پرداخت کمپین تبلیغاتی استراتژی های

اگر شما تعجب کنید که چگونه COVID-19 مؤثر است پرداخت کمپین تبلیغاتی استراتژی های شما تنها نیستید! و پاسخ این است: هر دو منفی و مثبت.

از یک طرف مردم بیشتر خانه و انجام تقریبا همه چیز آنلاین. اما بسیاری از مردم در حال کاهش آنها چه صرف زیرا آنها خود را از دست داده و یا در حال تلاش برای صرفه جویی در برخی از پول به خانواده خود را از طریق این بیماری همه گیر.

و در حالی که برخی از کسب و کار شاهد افزایش ترافیک در طول این زمان دیگران با محصولات و یا خدمات است که در تقاضا در حال دیدن یک ملال انگیز شدت ترافیک و یا نیاز به مکث و یا متوقف کردن مبارزات انتخاباتی خود را به طور کامل. تاثیر گذار در بازاریابی Hub گزارش می دهد که 69 درصد از 237 مارک های آنها مورد بررسی انتظار کاهش صرف تبلیغ در سال 2020 است.

من قبلا صحبت کردن در مورد چگونه آن را ضروری است به محوری برای دیدار با نیازها و می خواهد از مخاطبان خود را. این به این معنی گرفتن نگاه نزدیک در آنچه که شما می توانید ارائه به مردم در طول COVID-19 بحران-هر دو به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک و به عنوان یک عضو از جامعه است.

این بار من به اشتراک گذاری برخی از راهنمایی در مدیریت PPC در طول coronavirus. PPC مخفف pay-per-click advertising, همچنین شناخته شده به عنوان غیر آلی ترافیک. (ترافیک آلی می آید از عدم پرداخت تکنیک های SEO).

بسته به نوع کسب و کار کوچک شما ممکن است به اجرا پرداخت تبلیغات در:

  • تبلیغات گوگل/نمایش تبلیغات در گوگل, شبکه نمایش

  • Facebook

  • Instagram

  • توییتر

  • یوتیوب (و در-تصویری آگهی دادن)

  • LinkedIn

3 مرحله برای شروع کار با پرداخت بازاریابی در طول COVID-19

حتی اگر شما در حال حاضر در حال اجرا مبارزات انتخاباتی آگهی, این مهم است که نگاهی به کلمات کلیدی خود را و کپی آگهی. آنها به عنوان موثر به عنوان آنها می تواند باشد ؟

فقط به این خاطر که مردم در حال تمرین های اجتماعی فاصله معنا نیست که آنها به طور فعال به دنبال و خرید آنلاین. این آگهی کپی که شما قبل از استفاده ممکن است با طنین-و حتی می تواند توهین-مخاطبان خود را در حال حاضر.

1. تحقیق کلمات کلیدی خود را.

همیشه ضروری به تحقیق کلمات کلیدی خود را و به خصوص در حال حاضر! شما می خواهید به دنبال در مخاطبان خود را خرید و رفتار مرتبط با COVID-19.

شما ممکن است تعجب به یاد بگیرند که یک کلمه کلیدی تو رفتگی در دیوار شما می تواند پس از, یا این که مشتریان خود را با استفاده از یک جستجوی مختلف عبارت از شما انتظار می رود.

همچنین نگاه کنید به کلید واژه ها فرصت در کسب و کار خود و اطراف موضوعاتی مانند:

  • کار/تحصیل از خانه

  • خدمات جریان

  • محصولات بهداشتی/خدمات

  • ابزارهای ارتباطی

وجود دارد تعدادی از کلید واژه ابزار جستجو وجود دارد و یا شما می توانید استخدام یک حرفه ای SEO/SEM شرکت مسئولیت رسیدگی به همه چیز از پژوهش و کلمه کلیدی را گزارش داده است.

2. خود را دوباره ارزش گزاره.

بسیاری از کارآفرینان در حال به روز رسانی گزاره ارزش خود را برای خدمت بهتر به مشتریان خود را.

شما می توانید افزایش درخواست تجدید نظر خود را تبلیغات و تشویق بیشتر مردم به کلیک بر مربوطه را با ارزش گزاره که آیا آن را حمل و نقل رایگان صفحه اصلی گزینه های تحویل و یا یک زمان محدود تخفیف-فقط مطمئن شوید که شما با استفاده از اضطراب و یا ترس در اطراف همه گیر به فروش برساند.

3. نظر منفی خود را به کلمات کلیدی.

شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی منفی هنگامی که شما می خواهید را به مطمئن شوید که آگهی خود را نشان نمی دهد برای یک کلمه کلیدی خاص. این موجب صرفه جویی در شما پول در تلف کلیک و نگه می دارد تبلیغات خود را بیشتر مربوط است که خود را افزایش می دهد نمره کیفیت (که خود را کاهش می دهد هزینه هر کلیک).

شما ممکن است بخواهید برای تنظیم کلمات کلیدی خاص در اطراف فرد خدمات به منفی در حال حاضر بنابراین شما نمی پرداخت برای کلیک های مرتبط با چیزهایی که شما در حال ارائه به مشتریان خود را در حال حاضر.

شما همچنین می توانید محدودیت که در آن تبلیغ خود را نشان می دهد. برای مثال شاید شما نمی خواهید تبلیغات خود را ظاهر می شود در کنار COVID-19-مطالب مرتبط در این زمان حساس.

اما به دلیل وجود فقط خیلی COVID-19 چیزهای وجود دارد خارج وجود دارد, شما ممکن است به شدت محدود نام تجاری خود را دید که با انجام. و با توجه به گزارش اخیر توسط انتگرال آگهی علم 78% از مردم آنها را بررسی نمی بینم کلی تبلیغات در نزدیکی coronavirus محتوا به عنوان یک چیز بد است.

بنابراین شما مجبور به استفاده از قضاوت خود را برای این یکی بر اساس آنچه شما فروش و چگونه موقعیت شما تبلیغات خود را.

~~~~~~~~~

بخوانید: “4 استراتژی های بازاریابی برای COVID-19 بحران” در وب سایت ما:

از اتصال در روابط ما به در حال اجرا کسب و کارهای کوچک COVID-19 تبدیل کرده است راه ما زندگی می کنند, کار و معاشرت. من احساس خوش شانس است که من و خانواده ام سالم و امن و من در تلاش برای پیدا کردن فرصت های مثبت در تمام این.

به عنوان ما همچنان خود جدا برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus من می خواستم برای به اشتراک گذاشتن 4 استراتژی های بازاریابی را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند نگه داشتن کسب و کار شما در حال اجرا هموار و موفقیت.

~~~~~~~~

چرا شما نیاز به کوتاه و بلند مدت پرداخت می شود کمپین تبلیغاتی استراتژی های

البته شما نیاز به در حال حاضر متمرکز و چگونه شما می توانید بهترین حرکت خود را کسب و کار کوچک رو به جلو در حال حاضر. اما به عنوان شما در حال مرور پرداخت بازاریابی در طول COVID-19 فراموش نکنید که در مورد آینده خود را!

استفاده از آنچه شما در حال یادگیری در حال حاضر به درایو تصمیم گیری های خود را. نگاهی به کلمات کلیدی خود را داده: چه طنین خود را با مشتریان ؟ چه گرفتن ترافیک?

شما ممکن است دریابید که شما می توانید در ادامه با مشابه پرداخت کمپین تبلیغاتی استراتژی های پس از COVID-19 و/یا ممکن است شما متوجه شما نیاز به شدت تنظیم بادبان خود را.

آن را یک ایده خوب را به فکر می کنم در مورد چگونه کسب و کار کوچک شما در حال رفتن به بیرون آمدن از این بیماری همه گیر به عنوان دور که ممکن است به نظر می رسد. ایجاد یک برنامه ریزی تبلیغات در حال حاضر بنابراین شما نه چپ تکاپوی پایین جاده.

مطمئن شوید که آن را ممکن است تغییر کند و ممکن است شما را به pivot دوباره, اما حداقل شما باید یک بازاریابی بنیاد برای ساخت بنا.

در حالی که تبلیغات در طول coronavirus ممکن است چیزی جز “کسب و کار به طور معمول” این مهم شما رو ابزار برای رویارویی با این چالش جدید است. کارآفرینان که در حال رفتن به موفق خواهد بود که همه از این است که بیش از آنهایی که در آغوش ناشناخته نگه داشته و رفتن!

من امیدوارم که همه از من coronavirus منابع از جمله این نکات برای تبلیغات در COVID-19 باید به شما کمک کرد. من همچنان به پست مربوطه در هفته پیش رو است. مراقبت!

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *