را آنلاین پول – با استفاده از پرداخت پستها در طول کمپین کلیک کنید – چگونه به کسب درآمد بیشتر و خرج کمتر

[ad_1]

قبل از ما به چگونه شما می توانید کسب درآمد بیشتر و پرداخت هزینه کمتر با پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین ما نیاز به دانستن آنچه که پرداخت برای هر کلیک است. پرداخت هر کلیک (pay-per-click) یا PPC کمپین های تبلیغات اینترنتی استراتژی که بهترین و شناخته شده است AdWords گوگل.

300 میلیون جستجو در روز در حال انجام در موتورهای جستجو عمده و حدود 80 درصد از ترافیک اینترنت تولید شده است در این راه. در سفارش برای شما در سایت دیده می شود و کلیک بر روی اغلب شما نیاز به نزدیکی بالای لیست جستجو. بدیهی است که هر کس می تواند در بالا و کسانی هستند که نه فقط موفق به دریافت ترافیک.

با پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین شما پرداخت برای سایت شما نشان داده می شود به عنوان یک “حمایت جستجو” در بالای صفحه مربوط به صفحات جستجو. شما ما را انتخاب کنید کلمات کلیدی و عبارات کلیدی در مورد محتوای وب سایت خود را و سپس را انتخاب کنید که چقدر شما می خواهید به پرداخت برای کسی که با کلیک بر روی لینک شما. بالاترین پیشنهاد برنده است. این تبلیغات هستند نیز نشان داده شده در میلیون ها نفر بر میلیونها نفر از وب سایت ها در درآمد های سرمایه گذاری بین موتورهای جستجو و صاحبان وب سایت که در حال پرداخت یک کمیسیون کوچک بر روی هر یک کلیک از سایت های خود را.

هر روز میلیون ها نفر از مردم بر روی لینک حمایت و تبلیغ شارژ برای آن کلیک کنید. با شرکت در پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین, شما به طور بالقوه گرفتن لینک سایت شما نمایش داده می شود در مقابل میلیون ها نفر از مردم است. کسانی که علاقه مند هستند را کلیک کنید و سایت خود را ببینید که در آن شما می توانید آنها را ترغیب به اقدام است.

پرداخت هر کلیک می تواند یک راه بسیار مقرون به صرفه برای تبلیغات سایت خود را به بزرگترین ممکن است مخاطبان است.

برای ایجاد موثر پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین در نظر گرفتن این سه نکته ساده.

انتخاب کلمات کلیدی خود را با دقت

استفاده از گوگل AdWords ابزار جستجو برای پیدا کردن کلمات کلیدی خوب مربوط به تو رفتگی در دیوار شما. به خصوص به دنبال کلمات کلیدی با قبولی بالا جستجو در هر ماه و در عین حال کاهش رقابت تبلیغاتی و کم هزینه هر کلیک. اینها کلمات جستجو است که بسیاری از مردم استفاده خواهد کرد و در عین حال شما نمی خواهد که به پرداخت ثروت استفاده کنید.

طرح تبلیغات خود را به خوبی

نوشتن انواع آگهی های مشابه برای هر کلمه کلیدی تغییر تنها یک چیز کمی. این اجازه می دهد تا شما را اندازه گیری و آزمون چه کار می کند بهترین. سعی کنید انواع مختلفی از عناوین و متن و سازمان دیده بان نزدیک برای دیدن چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی نیست به ادامه با استفاده از. سعی کنید جغرافیایی مناطق مختلف جمعیتی و یا زمان از روز برای دیدن آنچه که برای مخاطبان هدف خود را.

اندازه گیری و تست

این مهم از تمام قطعات خود را در پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین تبلیغاتی. تست تبلیغات خود را با دقت با پیروی از ایده های در نکته قبلی. آزمون هر بخشی از هر پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید و ببینید چه کار می کند و چه چیزی نیست. تنها تغییرات جزئی در یک زمان و آزمون و آزمون مجدد آنها را برای نتایج خود را. در طول زمان شما باید نتایج خود را بهتر و بهتر.

پیگیری آخرین روند و ببینید اگر یک راه وجود دارد به کراوات آنها را به شما پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین تبلیغاتی.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *