رسیدن به بالای نتایج جستجو با SEM

[ad_1]

چگونه برای ایجاد یک قدرتمند SEM استراتژی تجارت الکترونیک

به نظر می رسد مانند جستجوگرها می شود بسیاری از توجه و وقتی که می آید به بازاریابی, اما ما می توانیم't فراموش کرده ام در مورد عشق و دوستی! در حال حاضر … چه SEM?

اول, اجازه دهید's بیش از اصول اولیه: SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو. آن's a non-پرداخت تلاش است که مراکز اطراف خود را بهینه سازی وب سایت و مطالب با کلمات و عبارات است که مردم را در موتور جستجو تایپ.

برای مثال اگر شما سایت تجارت الکترونیک, فروش مکمل در کانادا, شما ممکن است استفاده از ترکیبی از کلمات و عبارات از جمله:

• آنلاین فروشگاه مکمل های کانادا

• پروتئینی برای ورزشکاران

• زنان's پروبیوتیک کانادا

• عصاره چغندر

شما به عنوان ساخت اعتماد با گوگل توسط کاربران ارائه با کیفیت بالا و محتوای اصلی شما امیدوارم شروع به طور طبیعی رتبه بالاتر برای کلمات کلیدی شما've انتخاب شده است.

گوگل با استفاده از یک الگوریتم برای تعیین آن سایت یا صفحه می توانید بهترین پاسخ کاربر's پرس و جو (عوامل دیگر وجود دارد بیش از حد از جمله چگونه سرعت سایت خود را و چگونه مردم به ماندن در یک صفحه در مقابل تندرست دور بعد از چند ثانیه).

اگر شما در جستجوگرها شما'll be پاداش با عدم پرداخت و یا ترافیک آلی که بدان معنی است که مردم در حال تایپ کردن کلمات کلیدی خود را به موتور جستجو و دیدن وب سایت شما و یا صفحه وب در صفحه نتایج.

بزرگ! اما SEO زمان طول می کشد.

و اگر شما're هدف بالا-ترافیک بالا-رقابت کلمات کلیدی شما ممکن است هرگز به این آرزو # 1 نقطه در گوگل.

که's که در آن تجارت الکترونیک SEM در می آید.

چه SEM?

SEM مخفف بازاریابی موتور جستجو, همچنین شناخته شده جستجو پرداخت. شایع ترین استفاده از پرداخت ابزار جستجوی گوگل, تبلیغات, پس, I'm رفتن به تمرکز بر روی آن.

با استفاده از SEM برای فروشگاه آنلاین خود را به شما're ردیابی سریع راه خود را به بالای نتایج جستجو.

روند استفاده از پرداخت تبلیغات جستجو (همچنین به نام PPC که مخفف pay-per-click) به عنوان بخشی از خود را SEM تجارت الکترونیک استراتژی شامل:

• هدف قرار دادن مناطق جغرافیایی

• ایجاد کمپین های تبلیغاتی که هدف آن گروه

• نوشتن مربوطه کپی آگهی که جلب خواهد کرد و وادار کردن مخاطبان خود را به کلیک بر روی آگهی

• نظارت مستمر برای کلیک و برداشت و تبدیل

You'قادر خواهید بود برای دیدن آنچه کلمات کلیدی شما می خواهید به هدف قرار دادن هزینه هر کلیک (CPC) در تبلیغات گوگل.

هزینه های تجارت الکترونیک خود را SEM بستگی دارد که چگونه محبوب یک کلمه است و آن موقعیت شما'd مانند آگهی خود را به نظر می رسد در نتیجه پرداخت.

برای مثال هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی مانند “women's بالا پاشنه قرمز” برای تجارت الکترونیک خود را در فروشگاه کفش است رفتن به هزینه شما کمتر از “women's کفش.”

هنگامی که با استفاده از SEM برای فروشگاه آنلاین خود را, شما می توانید تنظیم بودجه در روز, در مبارزات انتخاباتی و در هر کلمه کلیدی بنابراین شما don't در نهایت با هیچ شگفتی!

تبلیغات گوگل به شما اجازه می دهد هدف هر مخاطب شما'd از منطقه زمان به زبان اولویت است.

شما می توانید آگهی خود را ظاهر می شود در زمان های خاص را انتخاب کنید کلمات کلیدی شما don't می خواهید آگهی شما نمایش برای تنظیم مناقصه برای هر کلمه کلیدی ،

موفقیت خود را SEM فروشگاه آنلاین استراتژی بستگی دارد تعدادی از عوامل و نه فقط چقدر شما're حاضر به پرداخت برای هر کلیک.

مثل من در بالا ذکر شد تهیه قانع کننده آگهی کپی که دام بازدید کننده به کلیک بر روی آگهی و نظارت بر نتایج است که بخشی از این روند است.

اگر شما don't به محتوای ارزشمند و یا یک تماس روشن به عمل در وب سایت خود را هنگامی که یک بازدید کننده زمین شما're نمی خواهید برای دریافت بسیار دور است.

اگر شما're نه به طور مداوم افزایش سرعت مبارزات و تجزیه و تحلیل داده های شما're اتلاف تجارت الکترونیک خود را SEM بودجه بی حد و حصر کلیک.

فروشگاه آنلاین خود را SEM بسته خواهد شد به طور خاص طراحی شده برای محصول یا خدمات خود را به شما بهترین نتایج ممکن است. اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ما ارائه می دهیم.

آیا شما یک سرویس مبتنی بر کسب و کار ؟ من به عنوان خوانده شده وبلاگ در جستجوگرها در مقابل SEM: که باید خدمات-کسب و کار مبتنی بر تمرکز ؟

آن's نبرد بین SEO و SEM

بازاریابی موتور جستجو است که't یا / و یا بازی. جستجوگرها است که هنوز هم مهم است که شما're تمرکز بر روی یک SEM تجارت الکترونیک استراتژی و بالعکس.

موثر در SEO / SEM کمپین معنی خواهد بود که هزینه های پایین تر و بالاتر دید در گوگل. اگر شما don't صرف زمان در سئو و سایت خود را طول می کشد برای همیشه لطفا برای به بار شما're رفتن به اتلاف پول در تجارت الکترونیک SEM.

مردم در حال رفتن به کلیک بر روی آگهی خود را اما نه چوب در اطراف در حال انتظار برای یک وب سایت به آرامی بارگذاری. اگر مردم در حال کلیک کردن بر روی آگهی شما و سرعت خروج از سایت خود گوگل خود را کمتر خواهد کرد نمره کیفیت و بالا بردن ک شما.

SEO یک استراتژی دراز مدت است که می تواند کمک به شما در افزایش فروش و فروش. با استفاده از SEM می تواند کمک به شما نتایج سریع دریافت کنید اما به یاد داشته باشید شما're پرداخت برای ترافیک. اگر شما می توانید به نظر می رسد در بیشتر جستجوهای ارگانیک, شما می توانید خود را کاهش دهد SEM تلاش و یا تمرکز بر روی جدید پرداخت می شود, کلمات کلیدی برای افزایش مناطق دیگر از کسب و کار شما.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *