رنگ تجدید نظر در تبلیغات

[ad_1]

رنگ شما برای استفاده از تبلیغات مهم تر از واقعی عبارت از آگهی. دلیل این کار این است که رنگ ها (و گرافیک) جذب مصرف کنندگان توجه و سپس باعث می شود آنها را به خواندن آگهی خود را. با توجه به psychology.about.com, “روانشناسان نشان داده اند که رنگ تصور می حساب برای 60 درصد از پذیرش یا رد آن محصول و یا خدمات است.”

هر رنگ دارای معانی مختلف به فرهنگ های مختلف. برای مقاصد تبلیغاتی بسیار مهم است برای طراحی تبلیغات خود را در یک راه است که تجدید نظر به بازار هدف خود را. سعی کنید برای انتخاب رنگ است که تعریف خواهد شد پیام شما ارسال به مصرف کنندگان خود را.

قرمز

قرمز رنگ است که نماد اقدام, گرما, قدرت, تجاوز, هیجان, درام, فیلم, آتش, خون, شور, عشق, خطر خشم و گرما. آن است که بسیار رنگ قابل مشاهده است که همیشه جلب توجه است. قرمز را نیز تحریک چندین احساسات.

علائم توقف آموزش دیده اند ما را به توقف و نگاه هنگامی که ما می بینیم ، بنابراین طبیعی است به خواهید برای متوقف کردن و به دنبال در یک بیلبورد.

مطالعات نشان می دهد که مردم در قمار قمار بیشتر در اتاق از اتاق با هر رنگ دیگر. قرمز نیز یک رنگ خوب برای خودرو, خرید و فروش حیوان خانگی مغازه های ماکارونی, مغازه پیتزا فروشی و رستوران ها.

اما رنگ قرمز توصیه نمی شود برای شرکت های پزشکی به دلیل آن سیگنال های بد سلامت خون و موارد اضطراری. قرمز همچنین رنگ حسابداران با استفاده از نشان می دهد که آنها یک جریان نقدی منفی است.

نارنجی

نارنجی پر جنب و جوش و سرگرم کننده رنگ. آن را بهبود می بخشد و وضوح ذهنی و ترویج گرما و شادی. نارنجی نیز افزایش اکسیژن جریان به مغز است. قناعت و سرزندگی و سالم است کیفیت است که همچنین در ارتباط با رنگ نارنجی.

رنگ نارنجی می تواند کمک به یک محصول گران قیمت تر به نظر می رسد با قیمت مناسب. این رنگ مناسب برای محصولات است که درخواست تجدید نظر به طیف گسترده ای از مردم است.

نارنجی محرک اشتها است. آن است که یک رنگ خوب انتخاب برای ویتامین ها, مکزیکی رستوران ها و باشگاه های رقص و محصولات است که هدف لاتین و مردم فرانسه.

زرد

زرد یک رنگ مناسب برای, رو به آفتاب, شاد, روشن, شاد, اهل تفریح و بازی, قید, و, خوش بینانه, تبلیغات. ایده آل برای گل آب نبات و مغازه ها و فروشگاه های اسباب بازی و پارک های تفریحی و فروشگاه های تخفیف.

زرد است رنگ چشم فرآیندهای. آن نیز قابل رویت ترین رنگ برای چشم انسان. این است که چرا این کاغذ برداشته توجه سریع تر از هر رنگ دیگر.

زرد نیز رنگ احتیاط. ترین جاده زرد نشانه هشدار دهنده رانندگان از یک مشکل در جاده ها و یا در آینده ترافیک. این فقط یکی دیگر از دلایل چرا زرد کاغذ برداشته توجه ما به سرعت.

سبز

سبز نماد زندگی, طبیعت, محیط زیست, جوانان, پول, تمدید امید و قدرت. آن است که یک رنگ است که آرام مردم درد را کاهش می دهد و باعث می شود ما احساس امن است.

پس از سبز چراغ های ترافیک را مشروط ما برای رفتن به جلو و یا برای ورود به مکان های آن باعث می شود ما احساس استقبال می شود. این است که با کیفیت عالی برای هر محصول و یا خدمات.

زرد-سبز است و نه عاقلانه رنگ برای مواد غذایی تبلیغات به دلیل آن است که اشتها افسردگی.

نور سبز آرام مردم. است که چرا بسیاری از دیوارهای زندان های مدارس, اتاق انتظار بيمارستان نور سبز.

سبز رنگ بزرگ برای مشاوران مالی, بانک ها و حسابداران به دلیل آن سیگنال های پول. آن هم خوب است برای محصولات به دلیل آن را می دهد مصرف کنندگان طبیعی, هوای آزاد, احساس. رنگ سبز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای خانه های سبز, سبزی, غرفه های محوطه سازی و کشاورزان به دلیل آن سیگنال های زندگی است.

آبی

آبی باعث می شود مردم احساس آرامش, آرام, آرام و صلح آمیز و عاقلانه وفادار و قابل اعتماد است. این کمک می کند تا مردم قبول خود و حل مشکلات خود.

رنگ آبی نیز کمک می کند تا افزایش بهره وری است.

از سوی دیگر رنگ آبی نیز می تواند نماد غم و اندوه و افسردگی است. از آنجا که اکثر مواد غذایی نیست, آبی, رنگ آبی است که یک مهار کننده های اشتها است که می تواند کمک به مردم از دست دادن وزن!

آبی است که قطعا محبوب ترین رنگ از هر دو مردان و زنان است. چند به خوبی شناخته شده شرکت های استفاده از رنگ آبی در آرم خود را. آن است که یک رنگ عالی برای آژانس های مسافرتی, استخر, شرکت, ماساژ, پزشکان, دفاتر, داروخانه, پزشکی, تامین کنندگان, متل روانشناسان و وزن از دست دادن مراکز.

بنفش

بنفش پیچیده خلاق لوکس و ثروتمند رنگ. آن را نیز همراه با خانواده سلطنتی. یک سایه ای از بنفش مایل به آبی تمایل به ایجاد رمز و راز در حالی که یک سایه ای از بنفش مایل به قرمز است نفسانی و خلاق است. بنفش با رنگ قرمز بیشتر مورد توجه است.

بنفش سخت است برای برخی از مردم (عمدتا مردان) را ببینید. اما این رنگ برای هنرمندان استادانه درست شده, رستوران ها, فروشگاه های لباس, کتاب, فروشگاه, هنر, گالری شب, باشگاه, جادوگران, عکاسان, باشگاه های کشور, دوره های گلف فروشگاه طلا و جواهر آرایشگران و پیشگویان.

قهوه ای

قهوه ای نماد قهوه چوب و زمین تن محصولات. آن است که قابل اعتماد جامد قوی و راحت رنگ. قهوه ای است که در حال حاضر در نظر گرفته غنی و قوی رنگ.

رنگ قهوه ای یک رنگ عالی برای سخت افزار, فروشگاه, قهوه, خانه, هنر و صنعت مغازه های گیاهی و مغازه ها و فروشگاههای مواد غذایی بهداشتی مردانه, haberdasheries کابینه فروشگاه شمال فروشگاه ها و پیمانکاران ساعت مغازه ها و نجاران.

سیاه

سیاه نماد قدرت, اعتبار, ظرافت, سبک, قابلیت اطمینان و سادگی و پیچیدگی است. رنگ سیاه و سفید است که بیشتر در مورد نگرش بیش از هر چیز دیگری است. آن است که مد روز رنگ نگه می دارد که مصرف کنندگان تا تاریخ با تکنولوژی. آن را نیز بسیار آموزنده رنگ.

سیاه و سفید استفاده می شود به عنوان رنگ مرگ جادوگران و شیاطین و بد است. اما این درک رو به کاهش است.

سیاه یک رنگ عالی برای موسیقی و مغازه ها و حسابداران و وکلا و فروشگاه های الکترونیکی و تایر فروشگاه.

سفید

سفید نماد پاکی و پاکیزگی و فضیلت بی گناهی و طراوت.

رنگ سفید یک انتخاب عالی برای مغازه های لباس عروس و مراسم عروسی و گروه های مذهبی و مراکز مهد کودک, تجهیزات پزشکی, از wineries و دندانپزشکان و پذیرایی شرکت های نانوایی, موزه تاریخی تخت خواب و داخل مغازه ها, خشک کردن و تمیز کردن خدمات.

لطفا مراقب باشید چرا که سفید رنگ است از مرگ و ماتم است و چین و ژاپن و دیگر کشورهای خاورمیانه است.

هنگامی که شما انتخاب رنگ مناسب(ع) برای کسب و کار خود و مطمئن شوید که برای پیدا کردن آنچه که رنگ به طور موثر تعریف رنگ خود را انتخاب کنید.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *