شما باید افزایش Facebook پست و یا اجرای یک Facebook تبلیغ ؟

[ad_1]

Facebook, محبوب ترین سایت های رسانه های اجتماعی در دنیا با بیش از دو میلیارد دلار ماهانه کاربران است. برای رسیدن به چشم انداز و مشتریان خود را با پیام های بازاریابی شما می توانید پرداخت برای هر کلیک (PPC) ترافیک در نرخ مقرون به صرفه از Facebook. این PPC تبلیغات بسیار ارزان در مقایسه با گوگل AdWords است. حتی کسب و کارهای کوچک است که یک بودجه محدود می توانید استطاعت Facebook تبلیغات.

یکی از مهم ترین چیز به درک تفاوت بین Facebook, اخبار, تبلیغات و Facebook افزایش پست.

Facebook, اخبار, تبلیغات,

در Facebook اخبار ستون فقرات Facebook, نشان دادن طیف گسترده ای از محتوا از افرادی که با یک فرد متصل است. هنگامی که کسی را دوست دارد و صفحه خود را, آنها را تبدیل به یک پیرو. این به این معنی آنها را به فرصت برای دیدن مطالب خود را در Facebook صفحه ..

Facebook, اخبار, تبلیغات, تبلیغات نشان می دهد که در news feed همراه با بقیه مطالب است که در حال تحویل به اتصالات خود را و کسانی که شما را مشخص کنید به عنوان مخاطبان مورد نظر خود را. شما ایجاد یک تبلیغ از ابتدا با یک تصویر عنوان توضیحات و آدرس.

Facebook افزایش پست

Facebook افزایش پست و یا پست حمایت نیز به نظر می رسد در news feed اما با برخی از تفاوت های کلیدی. اگر یکی از پست های خود را ثابت می شود بسیار محبوب شما برای آن پرداخت می تواند به رسیدن به مردم بیشتر و تبدیل آن به یک اسپانسر پست.

وجود میانبر انتخاب یک شبیه مخاطبان به افرادی که در حال حاضر با استفاده از حساب خود را که می تواند به شما کمک کند هدف مردم به سرعت. این پست حمایت خواهد شد به نظر می رسد در این افراد خوراک اخبار.

تفاوت های کلیدی

تفاوت کلیدی این است که Facebook اخبار تبلیغات به شما ارائه انعطاف پذیری بسیار بیشتری از Facebook افزایش پست ها با توجه به ظاهر توضیحات و ارائه یک آدرس. تفاوت اصلی این است که هنگامی که شما در پست حمایت پست شما می توانید't آن را ویرایش کنید. زبان شما استفاده می شود در این پست ممکن است موثر بازاریابی پیام.

اگر شما مشکل پیدا کردن تصاویر چشم نواز برای شما پست تصاویر در Facebook آگهی مرکز می تواند کمک کند. شما می توانید فرمت های مختلف به عنوان به خوبی و حتی اضافه کردن یک تماس به عمل دکمه.

تماس خود را به عمل بستگی دارد هدف شما برای تبلیغ مانند گرفتن مشترکین و یا در تلاش برای فروش است. تعیین هدف خود را و سپس شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا Facebook تبلیغات و یا Facebook افزایش پست بهترین فرمت برای دریافت پیام خود را در سراسر.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *