شما را از این ترافیک وب سایت ساختمان اشتباهات ؟

[ad_1]

افزایش ترافیک وب سایت شما است که یک هدف کلیدی برای کسب و کار آنلاین موفق. اما آیا شما واقعا می خواهید ترافیک بیشتر ؟

و یا می خواهید به جای ترافیک صرفا از مخاطبان هدف خود را?

با وجود اشتباهات رایج شما می توانید زمانی که سرمایه گذاری در ترافیک وب سایت ساختمان.

اشتباه # 1: گرفتن ترافیک از اشتباه چشم انداز
تصور کنید شما صاحب یک فروشگاه در 5th Avenue یک بلوک دور از مرکز راکفلر درخت کریسمس در طول فصل تعطیلات. صدها هزار نفر از مردم راه رفتن توسط خود ویندوز و درب. شما می خواهید همه این مردمی برای آمدن به فروشگاه شما ؟

اگر شما بله به “همه” این مردمی فکر می کنم دوباره.

چرا جذب اشتباه مردمی از ترافیک وب سایت ساختمان صدمه دیده می تواند کسب و کار شما
که's زیرا بسیاری از این مردمی هستند و نه مخاطبان هدف خود را. و بنابراین شما می تواند صرف منابع در چشم انداز با شانس کمی برای تبدیل آنها به یک مشتری.

از سوی دیگر اگر شما صرفا جذب مخاطبان هدف خود را به فروشگاه شما را پتانسیل بازگشت سرمایه گذاری بسیار بالاتر است. نه تنها برای اولین بار فروش اما برای همه فروش آینده از تکرار خرید.

همان می رود با وب سایت خود را. به جز هزینه های جذب اشتباه مخاطبین به وب سایت خود را بسیار بالاتر است.

شما ببینید زمانی که شما جذب اشتباه ترافیک وب سایت آن می توانید سایت خود ، که می تواند تحت تاثیر قرار دهد چقدر مردمی ماندن در وب سایت شما, به خصوص کسانی که مردمی که بازار هدف خود را.

Kissmetrics گزارش تقریبا نیمی از کاربران وب رها کردن یک سایت در عرض 3 ثانیه آن را به طور کامل بارگذاری. و در مورد 4 از 5 خریداران برنده't بازگشت به سایت برای خرید دوباره. به علاوه بیش از 4 در ده خریداران که تجربه این سرعت کم خواهد به یک دوست بگویید.

خط پایین این است که آهسته تر سرعت از افزایش ترافیک بازدید کنندگان اشتباه می تواند بسیاری از مردمی در مخاطبان خود را به ترک وب سایت شما هرگز به عقب آمده و به شبکه های اجتماعی خود را.

مشکلات دیگر می تواند پس از اشتباه مردمی انتخاب کردن در ایمیل خود. این مشکلات می تواند شامل بالاتر opt-outs, پایین تر, باز کردن ایمیل, نرخ بالاتر رها سبد خرید, نرخ و هزینه های بالاتر برای حفظ یک پایگاه داده بزرگتر.

اشتباه # 2: ارسال ترافیک وب سایت به صفحه اصلی خود را
یک اشتباه بسیار رایج است برای ارسال ترافیک به وب سایت خود را در صفحه اصلی به جای یک صفحه فرود.
شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این اشتباه اینجا.

وقتی این اتفاق می افتد بازدید کننده خواهد شد به احتمال زیاد تبدیل به پریشان به دنبال مطالب در صفحه به جای انتخاب کردن در. به عنوان یک نتیجه بازدید قضات کسب و کار خود و بر اساس آنچه در سایت را نشان می دهد و می گوید و ممکن است انتخاب کردن در قبل از ترک.

اشتباه # 3: نداشتن قانع کننده محتوای خود را انتخاب و در فرم و / یا صفحه فرود
کپی قانع کننده ترین عنصر حیاتی در وب سایت شما. کپی قانع کننده حرکت می تواند چشم انداز خود را به عمل مانند انتخاب کردن در و یا خرید. در عین حال بیش از حد چند وب سایت شامل کپی قانع کننده.

اگر شما قانع کننده کپی بر روی صفحه فرود خود را و یا انتخاب کردن در فرم چرا باید یک بازدید کننده در انتخاب کردن?

اما اگر شما نمی توانید بازدید کنندگان خود را به انتخاب کردن در شما هیچ راهی برای بازیابی هزینه گرفتن آنها وجود دارد. و شما می توانید تبدیل به فروش.

چگونه به رفع این 3 سایت ترافیک ساختمان اشتباهات
خبر خوب این است که وجود دارد راه های آسان برای رفع این ترافیک وب سایت ساختمان اشتباهات.

اولین راه این است که با جذب ترافیک وب سایت است که با تمرکز بر مخاطبان هدف خود را. بیشتر شما در مورد مخاطبان خود را بهتر نتایج. این شامل جمعیت psychographics و رفتار خرید. آنها کلیدی در اینجا این است که به حذف کسانی که نمی مناسب هدف خود را.

مستقیم, لیست ایمیل, تبلیغات, ثبت شرکت و بازاریابی وابسته می تواند شما را قادر به تمرکز بر روی جذب مخاطبان هدف خود را. سئو و پرداخت برای هر کلیک می تواند بیش از حد, اما این استراتژی را یک خطر بسیار بالاتر از جذب بیش از حد بسیاری از مردمی که متناسب با مخاطبان هدف خود را.

راه دوم این است که برای ایجاد یک صفحه فرود است که به ترویج سرب مگنت مانند یک مسابقه و یا گزارش رایگان به همراه یک صفحه انتخاب کردن در. خود را تنها هدف در اینجا این است که برای به حداکثر رساندن انتخاب-ins. که راه شما می توانید به توسعه ارتباط با بازدید کنندگان خود را پس از او و یا او را ترک وب سایت شما.

راه سوم شامل کپی قانع کننده. این چیزی است که می تواند شما را قادر به تبدیل بازدید کنندگان خود را به انتخاب کردن در سرب و مشتری. اما این کپی باید تمرکز بر نیازهای عاطفی و خواسته های مخاطبان خود را. بیشتر شما در مورد خود و مخاطبان خود را بهتر نتایج بالقوه. کپی قانع کننده می تواند کمک به شما در افزایش نرخ پاسخ بنابراین شما می توانید پول بیشتری را.

[ad_2]

Source by Jeff Traister

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *