صفر اصطکاک بازاریابی نقد و بررسی – نقد صادقانه

[ad_1]

اگر شما شده است نگه داشتن در تماس با بازاریابی اینترنتی جهان به تازگی شما متوجه خواهید شد که بسیاری از تجارت blabbing در مورد بازاریابی CPA و چگونه آنها را به کسب ثروت ترویج CPA ارائه می دهد. اما متاسفانه بسیاری از اطلاعات/البته آنها شما نیاز به یک متخصص در گوگل AdWords پرداخت برای هر کلیک و یا PPC بازاریابی به عنوان به خوبی. اگر شما یک مبتدی هستید توصیه می شود برای شما برای رفتن مستقیم به لغات. دلیل است که آن را کاملا از روی حیله و تزویر سیستم برای یادگیری و بسیار رقابتی است. تازه واردان هیچ بازی برای کارشناسان.

صفر اصطکاک بازاریابی CPA دوره طول می کشد یک مسیر متفاوت از آن سوء استفاده در اغلب نادیده گرفته شده روش است که اجازه می دهد تا مبتدیان به کسب سود به سرعت و بدون تحمیل بالا آگهی هزینه است که به طور معمول در AdWords.

ضمنا برای کسانی که نمی دانم… CPA مخفف “هزینه هر عمل”. CPA بازاریابی بسیار شبیه به بازاریابی وابسته. اما در سنتی بازاریابی وابسته شما باید فروش را به پول. با CPA بازاریابی شما می توانید پول را از طریق بسیاری از بسیاری از اقدامات کاربر مانند ثبت نام برای یک محاکمه رایگان دانلود یک برنامه و یا فقط ساخت یک ثبت نام. بنابراین پول در CPA است که در واقع بسیار ساده تر در مقایسه با بازاریابی وابسته.

صفر اصطکاک رشته بازاریابی با استفاده از یک سیستم به نام: “سه گانه M” که اساسا توسط MSN (در حال حاضر به نام بینگ), مای اسپیس و رسانه ها اقدام به خرید. در یک کلام شما باید یاد بگیرند که چگونه به راحتی با استفاده از این سیستم برای ترویج CPA ارائه می دهد و پول را.

کل دوره شامل چندین راهنماهای آموزش تصویری و فرایند نقشه. آنها سازمان یافته به 4 ماژول اصلی:

ماژول 1: زیرزمینی CPA فایل

در این ماژول شما 50 صفحه کتاب و یک سری از آموزش های ویدئویی است که توضیح همه چیز شما نیاز به دانستن درباره بازاریابی CPA. Saj P (خالق صفر اصطکاک بازاریابی) به شما نشان دهد که چگونه به گرفتن پذیرش به بالا پرداخت شبکه های CPA 90% از زمان. گرفتن پذیرفته شده است که به طور معمول بسیار سخت است اما از شما به دنبال سیستم مشخص شده در این دوره آن را تبدیل به یک نسیم. شما همچنین باید یاد بگیرند که چگونه به را انتخاب کنید انواع مختلف CPA ارائه می دهد و چگونه به راه اندازی خود را قبل از فروش صفحه برای تبدیل بالا.

ماژول 2: MSN – پنهان PPC راز

وقتی که می آید به پرداخت برای هر کلیک و یا PPC بسیاری از مردم به شما به چوب با AdWords گوگل و چشم پوشی از MSN. اما هنوز بسیاری از مردم متوجه است که ام اس ان موتور جستجو است که در واقع یک گاو پول نقد وقتی که می آید به بازاریابی CPA. اگر درست انجام شود ترافیک (البته کمتر در حجم) می تواند تبدیل بهتر از گوگل و یاهو است. اگر شما به دنبال گام به گام دستورالعمل و آموزش تصویری مشخص شده در این ماژول می تواند تولید مداوم جریان نقدی و یا درآمد برای شما.

ماژول 3: جه مای اسپیس PPC فرمول

آیا می دانید که وجود دارد بیش از 200 میلیون نفر در مای اسپیس? و آیا شما می دانید که مای اسپیس به تازگی منتشر PPC خود را پلت فرم برای تبلیغ در همه بودجه ؟ البته آن PPC پلت فرم است که به عنوان قدرتمند و پیچیده به عنوان AdWords اما این خوب است چرا که آنچه شما می خواهید در اینجا این است که قادر به تبلیغ حسابدار خود را ارائه می دهد و به میلیون ها نفر از مردم با بسیار پایین تر تبلیغ هزینه. صفر اصطکاک بازاریابی خواهد شد به شما آموزش چگونه برای قرار دادن آگهی خود را در مقابل میلیون ها نفر از کاربران مای اسپیس. شما باید یاد بگیرند که این گام به گام در آموزش تصویری.

ماژول 4: رسانه های خرید قیف ترافیک

اکثر مردم هنوز هم فکر می کنم که رسانه ها اقدام به خرید است برای شرکت های با جیب عمیق. خوب این درست نیست دیگر. در این ماژول شما خواهید آموخت که چگونه حتی یک مبتدی با بودجه رشته کفش می تواند نتایج خوبی دریافت کنید با خرید کم هزینه فضای تبلیغاتی در برخی از وب سایت ترافیک بالا.

نتيجهگيری:

صفر اصطکاک بازاریابی در دوره CPA بسیار متفاوت از بسیاری از دیگر دوره های CPA من را دیده اند. این دوره بسیار مناسب برای کسانی که می خواهید به پول در بازاریابی CPA اما باید بودجه بسیار محدود برای تبلیغات است. اگر شما یک مبتدی در این دوره با توجه به ارزش است چرا که بسیاری از مبتدیان باید بودجه رشته کفش وقتی که می آید به تبلیغات آنلاین. پس از آن شما می توانید صرفه جویی قابل توجهی برخی از آگهی هزینه.

امیدوارم که شما از این نظر مفید است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *