فراموش Facebook تبلیغات کار می کند ؟

[ad_1]

سوال اثربخشی Facebook تبلیغات چیزی است که بازاریابان آنلاین بمب اند از رسانه های اجتماعی لوله باز درهای خود را به تبلیغ در سال 2010. Facebook تا به حال در این مرحله در حال حاضر جذب بیش از 400 میلیون کاربر است که می تواند برای عضویت رایگان پس گام منطقی بعدی برای ارائه فضای تبلیغاتی یک تصمیم است که تبدیل Facebook به یکی از سودآور ترین کسب و کار آنلاین. این مشکل برای Facebook بود که چگونه آنها می تواند در رقابت با گوگل's سعی و آزمایش پلت فرم تبلیغاتی است که تا به حال ایجاد شده و کاربر وفادار-پایه. ما نگاهی به ویژگی ها و مزایای Facebook's پلت فرم تبلیغاتی و اینکه آیا آن's ارزشمند ارائه برای بازاریابان است.

در حالی که Facebook مدیران مصمم است که تبلیغات خود را به پلت فرم کار می کند, آنها اصرار دارند که شما نیاز به فراتر از واقعی کلیک و آمار به ارزش واقعی از تبلیغات. این صدا مانند یک موقعیت عالی برای شروع از اگر شما در حال تلاش برای فروش این سرویس اما آن منجر به بازاریابان پیدا کردن راه خود را از ارزیابی اثربخشی Facebook ads . Facebook داوطلب خدمت سربازی یک گروه از کارشناسان بازاریابی برای رای دادن به حفظ حق نامزدی تبلیغاتی که شرکت های بزرگ اجرا در Facebook صفحه اصلی. از طریق تجزیه و تحلیل این سه مهم عوامل شناسایی شدند که نقش مهمی در کمک به مردم برای به یاد داشته باشید یک آگهی یعنی: نقطه کانونی لینک برند و تن از تبلیغات.

به نظر می رسد که به طور کامل درک ارزش Facebook تبلیغات ما نیاز به عامل چگونه این تبلیغات تاثیر سایر فعالیت های آنلاین مانند جستجو آلی به عنوان مثال. با توجه به ماهیت Facebook's نمایش تبلیغات بازاریابان را در بر داشت که وجود دارد افزایش قابل توجهی در مارک جستجوها. Facebook کاربران لزوما نمی تواند وسوسه یک آگهی در ابتدا, اما پس از آن افزایش بهره برای یک نام تجاری را نشان می دهد ارزش واقعی این تبلیغات است. هزینه برای هر کسب می شود کاهش داد چرا که به شما پرداخت کمتر در خود مارک عبارات جستجو. Facebook ads می تواند دقیقا سگمنتال با ربط و هدفمند جمعیتی که در نتیجه در پایین ک (هزینه هر کلیک) نرخ.

بنابراین به نظر می رسد که وجود دارد این است که ارزش ذاتی در استفاده از Facebook برای تبلیغات حتی اگر آماری مقایسه با AdWords گوگل نشان می دهد در غیر این صورت. تبلیغ کنندگان باید با استفاده از Facebook ads به تمرکز بر نام تجاری خود را دید و به زخم زبان زدن علاقه از مصرف کنندگان است. Facebook تبلیغات ممکن است لزوما برای شما کار می کنند و یا صنعت شما هستند اما این یک گزینه ارزشمند برای تست. همانطور که با هر گونه سرمایه گذاری امن ترین گزینه است که به تنوع و گسترش خطر خود را.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *