فهم و Outs در AdWords

[ad_1]

من شیرجه در داخل تعدادی از مشتری گوگل AdWords کمپین بیش از

چند ماه گذشته – بسیار برای من تعجب

و یکی از چیزهایی که کاملا شوکه شده من نبود

از اندازه گیری.

منظورم اینه که بیا بچه ها و گیل به طور جدی…

چگونه هک می تواند به شما در مدیریت AdWords کمپین اگر شما

هیچ ایده چگونه هر یک از معیارهای در حال تبدیل? آن را مانند برنامه ریزی برای اجرای یک ماراتن بدون دانستن اینکه چه چیزی شما نیاز به انجام به preare.

شما فقط نمی تواند آن را انجام دهد. این غیر ممکن است.

آنچه من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما در اینجا چند سعی و آزمایش حقایق است که اعمال می شود برای هر کسب و کار…

و این البته به معنی خود را به عنوان به خوبی.

شما نه تنها کسب و کار را می کند که تجربه درست مثل یک yother کسب و کار.

شنیده اصل پارتو? خواهد شد در اینجا آن است که دوباره در شرایط استفاده از گوگل AdWords است.

80 درصد از کسب و کار شما خواهد آمد از 20 درصد از مشتریان خود را.

که به خوبی شناخته شده و مورد آزمایش واقع در هر کسب و کار است که گوگل AdWords است.

و به احتمال زیاد اگر شما در زمان زمان و شیرجه در شما می خواهم پیدا کردن 80 درصد از کسب و کار شما در هر کمپین در یک ytime خواهد بود به شما گفتن همان داستان…

گوگل

Facebook

و غیره.

… خواهد بود تولید شده از 20% از کلیک خود را.

اما چگونه می تواند به شما می دانم که اگر شما را اندازه گیری نمی آن ؟

بیایید بحران چند شماره…

بیایید تصور کنید که شما صرف $100k در تبلیغات گوگل مثل من مشتری است.

اما شما نمی دانید که در آن کسب و کار خود را از آینده است.

شما گیر درست است ؟ دست های خود را گره خورده است?

اما اگر شما آن را اندازه گیری و کشف وجود دارد 200k $در سود

در حال تولید است که 100k $ad صرف.

خوب, که یک چیز خوب… آره ؟

و این که اکثر را متوقف خواهد کرد.

اما اگر ما شیرجه کمی عمیق تر و کشف کرد که $160k که

200k $در سود بودن تولید شده توسط just $20k در تبلیغ صرف.

و دیگر $40k… بود که تولید شده توسط $80k یا تبلیغ صرف ؟

بر اساس این دانش شما می تواند در تصمیم گیری… درست است ؟

برای مثال شما می توانید از برش های تبلیغاتی خود را صرف از $100k یک سال

به $20k و جیب $140k.

سپس شما می توانید که دیگر $80k و آزمون آن در تبلیغات

وسایل نقلیه که در حال سودآور است.

لطفا فقط اندازه گیری میزان کلیک کنید.

شیرجه رفتن عمیق تر.

کار کردن هزینه در هر تبدیل.

توان استراتژیک خود را در مورد کلیک.

آن را به ارزش هزاران هزار دلار به شما.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *