لغات بازاریابی – دلیل شما باید به جلوگیری از درج کلمه پویا

[ad_1]

درج کلمه پویا است که به طور گسترده ای تبلیغ به عنوان بزرگترین چیزی که اتفاق می افتد به لغات در دو سال گذشته است. بزرگترین سود ممکن است به خود CTR. هنگامی که یک مصرف کننده می بیند دقیق عبارت جستجو در آگهی خود را, می توان آن را بسیار قانع کننده است. CTRs اغلب افزایش زمانی که با استفاده از آن.

اما پویا درج کلمات کلیدی برای هر وضعیت. شما باید مراقب باشید که استفاده بیش از حد یا سوء استفاده از آن. مشکلات زیر بوجود می آیند که با استفاده از درج کلمه پویا.

1) DKI افزایش نمی ربط از آگهی خود را.

لغات را دوست دارد برای دیدن کلمه کلیدی شما در حال هدف قرار دادن در تیتر یا توضیحات آگهی. آن را به افزایش نمره کیفیت اگر کلمه کلیدی است که بخشی از آگهی. اما آن را نمی کند در نظر پویا درج کلمه به کلمه کلیدی. بنابراین شما یک فرصت برای بهبود کیفیت خود را نمره.

2) DKI می تواند منجر به ضعیف نوشته شده تبلیغات.

شما دیده اید تبلیغاتی که به نظر نمی رسد به حس را زمانی که شما آنها را بخوانید. شما می توانید مطمئن شوید که تبلیغات از جمله با استفاده از درج کلمه پویا و که حساب برای فروش ضعیف کپی کنید. هنگامی که شما با استفاده از یک لیست کلمه کلیدی آن را عملا غیر ممکن است برای نوشتن یک آگهی است که به حس و فوتی و فوری است.

3) DKI نمی تواند کمک به صفحه فرود خود را.

شما ممکن است به عنوان خوانده شده که صفحه خود را فرود می توانند از آن بهره مند شوند. آن را نمی تواند. صفحه فرود خود را در خارج از لغات. پویا درج کلمه رخ می دهد تنها در عرض AdWords. گواه می خواهید ؟ چوب رمز {کلمه} در صفحه فرود خود را و مشاهده آن در مرورگر. رمز نمی شود.

4) DKI ممکن است آن را دشوار برای پیگیری عملکرد تبلیغات

تقسیم آزمایش خود را در تبلیغات و فروش کپی یک روش اثبات شده برای بهبود تبلیغات خود را. اما از آنجا که شما نمی دانید دقیقا چه شما تبلیغ گفت: در هر زمان داده شده, آن را می سازد اگر دشوار است برای تست تغییرات به فروش خود را کپی کنید.

شما باید آگاه باشید از مزایا و اشکالاتی قبل از اینکه شما با استفاده از درج کلمه پویا. بعد از آن شما باید آگاهانه تصمیم گیری اگر آن را برای وضعیت شما مناسب است. شما به طور کلی بهتر است بدون آن اگر شما خود را سفارشی تبلیغات و صفحات فرود.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *