ماه مارس از تلفن تصویری – دهندگان و بازیکنان

[ad_1]

یک تلفن همراه می تواند دسترسی به کل شبکه جهانی وب و در همان زمان ویدئو همچنان به تکثیر اینترنت. آیا شما یک اتصال اینجا ؟ پس از فتح فضای مجازی تصویری به عنوان سرگرمی و تبلیغات همچنان رسانه مارس به فن آوری تلفن همراه. سریع تر پهنای باند بزرگتر و رنگی تر تلفن همراه, صفحه نمایش, و افزایش بی سیم, وب, ویدئو, و پیام های متنی در حال تمام عوامل به همراه تصویری افزایش است. با 25 گوشی های تلفن همراه در هر ثانیه ایجاد شده و 2 میلیارد گوشی موبایل در حال حاضر در حال استفاده در سراسر جهان این فرصت برای موبایل تصویری و از این رو هنری و کار فرصت های صوتی/تصویری سازندگان محتوا staggers ذهن است. پول می گوید همه: تبلیغ صرف $45 میلیون در تبلیغات تلفن همراه در سال 2005 $871 میلیون دلار در سال 2006 و پیش بینی شده به صرف 1.3 میلیارد دلار در سال 2010. تبلیغ طرح به صرف این “پول موبایل” شما حدس زده آن تبلیغات و به ویژه تصویری تبلیغات. موبایل تصویری تبلیغات منطقه ای از علاقه رو به رشد و کوله کسری از این دوباره روت تبلیغات پول در جیب صوتی/تصویری تولید کنندگان و سردبیران خواهد بود و در خطر بودن دنیوی و نه خوب نه ؟

که بازی و پرداخت?

مجموعهای از شرکت ها که شامل تلفن همراه حامل مانند ورایزون و با حداکثر سرعت دویدن, پورتال های اینترنتی مانند گوگل و یاهو و شبکه های تلویزیونی مانند شبکه MTV و Comedy Central و شروع یو پی اس مانند ادموب و سوم رسانه های صفحه نمایش در حال تقلا برای توسعه و ارائه تلفن همراه ویدئو برای سرگرمی و همچنین به عنوان تبلیغات. نمونه های خاص عبارتند از; ورایزون تلفن همراه پیمان با یوتیوب برای ارائه تلفن همراه ویدئو MTVN را تشکیل MTV Mobile Media یک واحد جدید اختصاص داده شده به رشد این شرکت سرگرمی های تلفن همراه, کسب و کار, فاکس, سرگرمی, انتشار در تابستان گذشته از دو دقیقه spinoff “mobidsodes” محبوب خود را نشان می دهد “24,” Anheuser-Busch و امریکن اکسپرس را انتشار استاندارد خود را در آگهی های تلویزیونی بر روی تلفن همراه تصویری خدمات و کمدی مرکزی اعلام اخیر شروع به پخش قسمت از “Lil’ بوش: اقامت در ایالات متحده,”انیمیشن طنز سری و برای اولین بار نشان می دهد در اصل تولید شده برای تلفن های همراه توسط آمریکا شبکه تلویزیونی.

انواع موبایل برنامه نویسی در حال تولید:

هر دو اصلی ساخته شده برای تلفن همراه برنامه ها و پسوند های موجود نشان می دهد که تلویزیون در حال تولید برای موبایل تصویری. ساخته شده-برای-موبایل برنامه شامل MTV محبوب “نوسان هیپ هاپ کتابچه راهنمای مالک” CMT “در جاده چکش” کمدی سنترال “ClipJoint” و vh1’s “Celebhead.” الحاقات از برنامه های تلویزیونی مانند کلیپ های کوتاه برای استفاده از تلفن همراه عبارتند از: Comedy Central’ بادی و برنده جایزه امی “نمایش روزانه با جان استوارت”; MTV را “لاگونا بیچ”; Nickelodeon است “SpongeBob SquarePants”; VH1 “بهترین روز تا کنون “سوپرانوها” و “نمایش امشب با جی لنو.” MTVN نیز ارائه می دهد انیمیشن اصلی, موزیک ویدئو برای اولین بار و محتوای برجسته مسائل اجتماعی مانند ایدز/HIV آگاهی (MTV Networks 12/18/06). این لیست در دسترس محتوای ویدئو برای گوشی های موبایل نمایی رشد می کند و روزانه است.

فرصت های ویدئویی تلفن همراه/تولید صدا:

فرصت های صوتی/تصویری تولید محتوا برای تلفن همراه تکنولوژی بسیار واقعی است. تماس با هر گونه تولید شرکت در حال حاضر تولید محتوای تلفن همراه به راحتی می تواند تولید مباحث به صورت صوتی/تصویری تولید کنندگان و سردبیران به عنوان تقاضا برای محتوای تلفن همراه را افزایش می دهد. راه اندازی GoTV Networks, Inc., برای مثال در حال حاضر تولید 303 را نشان می دهد و بیش از 60 ساعت برنامه نویسی در هر ماه برای Sprint Nextel پارسیان, Verizon Wireless و Cingular و 300,000 کاربران تلفن همراه پرداخت 6 دلار در ماه برای آن موسیقی ورزشی و کمدی برنامه نویسی. (منبع: نیویورک تایمز 12/26/06) مثال دیگری است GoTV موبایل تلویزیون در آن ارائه می دهد متفاوت “ایستگاه” که مشترکین خوراک روزانه هضم از فرهنگ هیپ هاپ, کالج, ورزش, آب و هوا و یا صابون. برای یک فرصت واقعی بازدید iThentic در وب سایت یک موبایل شرکت توزیع فعالانه به دنبال محتوا. در حالی که پولی خود را برای ارائه محتوا تلقی می شود کمی پایین یکی هنوز هم می تواند به دست آوردن یک حس فهم و outs از محتوای تلفن همراه تولید و توزیع. یک جستجو کامل و مثال از محتوای تلفن همراه خریداران و توزیع کنندگان باید انجام شود در اسرع وقت برای فرفره گرسنه صوتی/ تصویری تولید کنندگان یا شرکت های تولید به دنبال گسترش مشتریان خود را. لطفا با من تماس بگیرید اگر شما می خواهم به شرکت و یا اگر شما یک لیست.

راهنمایی برای تلفن همراه تولید فیلم

وجود دارد چند راهنمایی برای حفظ در ذهن در هنگام تولید و ویرایش محتوا به صورت ویدئویی تلفن همراه. کلیپ باید کوتاه و به طور کلی کمتر از سه دقیقه به جای مشاهده “بر روی بروید.” تلفن همراه را نشان می دهد همچنین حاوی بیشتر از نزدیک, تنگ عکس و جنبش محدود به ارائه برای صفحه نمایش کوچک و آهسته تر سرعت فریم در دسترس صوتی باید crisper از “عادی” با توجه به عدم وجود باس در گوشی های تلفن همراه. متن و زیرنویس باید حداقل به دلیل دشواری خواندن کوچکتر صفحه نمایش تلفن همراه. یک پیشنهاد در واقع به گرفتن عکس در یک ویدیو-تلفن قبل از فیلمبرداری برای بررسی اینکه آیا صحنه است که در واقع یک گزینه قابل دوام برای استفاده از تلفن همراه. تحویل به فرمت های موبایل ارائه دهندگان محتوا به طور کلی شامل موارد زیر می باشد: اندازه فایل 15 مگابایت یا کمتر به عنوان Windows Media (.wmv); Audio Video Interleave (.avi); QuickTime (.mov); MPEG 1/2/4 (.mpg .mpeg); 3rd Generation Partnership Project (.3GPP); فلش; دی وی دی; ویدئو دیجیتال. تمام فرمت ها باید کد گذاری در 320 x 240 (منبع: وال استریت ژورنال 12/04/06)

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *