مثبت و منفی تطبیق کلید واژه در گوگل AdWords

[ad_1]

تطبیق کلمات کلیدی در حساب AdWords گوگل بسیار مهم برای کسانی که خدمت پرداخت می شود تبلیغات در گوگل. بدون کلمه کلیدی مناسب مطابق کسی می تواند تا پایان پرداخت از طریق دندان های خود را برای کلیک هر آگهی و هنوز رتبهدهی نشده است دریافت پاسخ مثبت در تبلیغات خود را. گوگل را فراهم می کند گزینه ای را انتخاب مثبت و منفی کلمات کلیدی تطبیق در حساب AdWords.

در حالی که باز کردن حساب AdWords یکی به انتخاب یک عبارت کلیدی در اولین آگهی ، بازگشت به اولین آگهی گروه را انتخاب کنید “ویرایش کلمات کلیدی” گزینه است که به نوبه خود باز خواهد شد تا واژه و ک (هزینه هر کلیک) ویرایش گفت و گو است. در اینجا وجود دارد سه نوع مختلف از مثبت کلید واژه مطابقت با گزینه های موجود:

1) Broad Match: این است که بسیار انعطاف پذیر مطابقت گزینه به عنوان گوگل به طور خودکار اجرا می شود تبلیغات در تمام تغییرات از کلمات کلیدی خود را حتی اگر آنها دقیق کلمه کلیدی. این راه گوگل می تواند در خدمت تبلیغات بیشتر و شما ممکن است پول بیشتری را. با وجود این که این یک کار بسیار عاقلانه گزینه را انتخاب کنید چرا که اگر چه تعداد کلیک بر روی تبلیغات شما خواهد شد بسیاری این نوع از مشتریان آینده ممکن است مخاطبان خود را.

2) مطابقت دقیق: مطابقت دقیق است که در آن کلمات کلیدی هستند احاطه شده توسط براکت و آگهی خود را ظاهر خواهد شد تنها زمانی که کسی نوع که دقیق پرس و جو جستجو. برای مثال اگر شما کلمات کلیدی [Elton John DVDs] و کسی نوع “التون جان دی وی دی آنلاین” آگهی خود را نمی خواهد به نظر می رسد. مطابقت دقیق تمایل به حداکثر رساندن نرخ تبدیل, اما آن منجر به کاهش قابل توجه در تعداد کلیک بر روی آگهی. این بیش از حد است و نه بهترین گزینه را انتخاب کنید برای مثبت کلید واژه مطابقت.

3) عبارت مسابقه: اگر کلمات کلیدی شما هستند احاطه شده توسط علامت نقل قول (به عنوان مثال “التون جان دی وی دی”) آگهی خود را به نظر می رسد هر زمان که کسی وارد یک پرس و جو جستجو که شامل عبارت دقیق حتی اگر آنها سفارش از کلمات قبل و یا بعد از آن. پس از جستجو و پرس و جو از “التون جان دی وی دی آنلاین” و یا “آمار التون جان دی وی دی” هنوز هم خود را در خدمت تبلیغ. در اکثر موارد این است که گزینه صحیح را انتخاب کنید.

کلمات کلیدی منفی تطبیق بسیار قدرتمند Google AdWords ویژگی و توجیه استفاده از پرداخت های بازاریابی. این شما را قادر به جلوگیری از خدمت تبلیغات برای هر کسی است که شامل خاص کلمه ماشه در جستجوی خود را پرس و جو صرف نظر از اینکه بقیه پرس و جو یک بازی خوب است. برای مثال کسی که به فروش می رساند لوکس کیف های دستی آنلاین و کلمات کلیدی “خرید کیف های دستی آنلاین”. مردم ممکن است با کلیک بر روی تبلیغ زیادی اما اگر آنها به دنبال اما ارزان و یا با تخفیف کیف های دستی آنها را تکمیل خرید و حتی پس از کلیک کردن بر روی آگهی. این است که محدود به هزینه های زیادی از پول را به فرد با قرار دادن آگهی. اما اگر او مجموعه های منفی کلید واژه مطابق با لیست که شامل عباراتی مانند “ارزان, تخفیف, فروش, رایگان, کارخانه و انبار” و…. پاسخ به آگهی احتمالا خیلی بهتر است.

کلمات کلیدی منفی تطبیق باید در مبارزات انتخاباتی خلاصه سطح. اضافه کردن کلمات کلیدی منفی خود مطابق با کلیک بر روی “ویرایش کمپین کلمات کلیدی منفی”.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *