مراحل افزایش ROI خود را در تبلیغات PPC

[ad_1]

پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی است یک راه عالی برای کسب و کارهای کوچک شروع به تولید منجر فورا. یکی از بازیکنان اصلی در تبلیغات PPC تبلیغات گوگل AdWords است. برای اکثر کسب و کار, AdWords گوگل, یک روش عالی برای ایجاد آگهی جدید اما اگر شما دقیق نیست, آن می تواند تبدیل به یک گودال پول با کم ROI. AdWords گوگل مثل همه تبلیغات PPC است نه یک “راه اندازی و راه رفتن به دور” نوع از برنامه است. آن نیاز به بارگیری در این هفته, تست و نظارت کلی تعمیر و نگهداری مداوم و موفق باشد. در اینجا برخی از بهترین شیوه ها در ساختمان گوگل AdWords کمپین موفق است.

سازمان کلیدی است. اینکه همه از کلمات کلیدی خود را تبلیغات و صفحات فرود با هم در یک گروه آگهی را تضمین کند فقیر انجام مبارزات انتخاباتی. فکر می کنم از مبارزات انتخاباتی خود را و آگهی های گروه به عنوان سطل “همفکر” اطلاعات است. شما می خواهید به نگه داشتن کلمات کلیدی مشابه همراه با تبلیغات که حاوی کلمات کلیدی مشابه. به این ترتیب زمانی که مردم جستجو برای کلمات کلیدی خود را, آنها را ببینید تبلیغات خاص خود عبارت جستجو. نگاهی به زمان برای راه اندازی ساختار سازمان یافته برای حساب کاربری خود. شما نه تنها دیدن نتایج بهتر اما شما همچنین باید زمان آسان تر پیگیری نتایج.

پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب. رایگان را امتحان کنید کلید واژه ابزار گوگل در هنگام ساخت لیست خود را از کلمات کلیدی. این آسان برای استفاده از ابزار مناسب برای تحقیق جدید عبارات گیری رقابت و تعیین کلمه کلیدی ترافیک. سعی کنید برای پیدا کردن عبارات کلیدی که ترافیک بالا و پایین رقابت برای جلوگیری از بالا-قیمت مناقصه جنگ با رقبای خود را. به جای حداکثر رساندن بودجه خود را با رفتن پس از کمتر رقابتی عبارات.

نترس به شعبه. اگر شما در حال حاضر بالا رتبه بندی جستجوگرها برای یک عبارت کلیدی در وب سایت شما پس از آن لازم نیست به صرف پول در PPC برای همین عبارت است. بیش از احتمال زیاد مردم در جستجوی آن عبارت را بر خود آلی مثال به جای استفاده از لیست پرداخت به هر حال. به جای آن سعی کنید از تو رفتگی در دیوار عبارات به هدف. تو رفتگی در دیوار عبارت است از یک بیشتر کلمه کلیدی خاص با کمتر کلی جستجوهای اما بسیار خاص که تنها مشتری خود را ایده آل خواهد بود به جستجو برای آن. تبلیغات PPC می تواند یک راه عالی برای تست کردن عبارت های کلیدی جدید را ببینید و اگر شما در حال جذب مشتری ایده آل. راه دیگر برای استفاده از گوگل AdWords برای رسیدن به ترافیک برای کلمات کلیدی که شما در حال حاضر پایین رتبه بندی آلی. به عنوان مثال کسب و کار خود و نشان می دهد تا بر روی صفحه: 10 زمانی که مردم جستجو برای “آموزش سگ” اما با لغات شما می توانید هدف این عبارت و پیشنهاد می شود قرار داده شده در صفحه 1. SEO زمان زیادی طول می کشد اما PPC شما فراهم می کند با یک راه موثر برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض برای کلمات کلیدی که ممکن است سال ها طول بکشد برای رتبه بندی ارگانیک.

بهار تمیز کردن راه خود را به موفقیت. نترس به حذف یک آگهی گروه, کلید واژه, یا آگهی نیست که انجام. آن را بسیار دشوار است برای موفقیت در نظارت بر نتایج اگر شما صدها نفر از مکث و یا عدم اجرای کلمات کلیدی. قبل از انجام جرم تمیز کردن, توصیه ما به ساخت یک کپی از حساب کاربری خود شوید. که راه شما اطلاعات تاریخی و شما می توانید به سرعت اجرای دوباره, پیر مبارزات در صورت لزوم. دانلود رایگان AdWords Editor برای کمک به شما را کپی حساب خود را به صورت فله تغییرات و خیلی بیشتر.

تغییر همه چیز. تبلیغات PPC است که یک سیال در سیستم که در آن رقابت ترافیک و جستجوهای تغییر روزانه. برای موفق شدن شما نیاز به پاسخگو و مایل به تغییر است. وجود شاخص در حساب خود را برای کمک به شما تصمیم می گیرید چه چیزی نیاز به تغییر. برای مثال اگر شما در حال گرفتن ترافیک بالا اما کم بر نرخ, شاید شما نیاز به مطالب بهتر در تبلیغات خود برای تشویق بیشتر کلیک. یک راه برای بهبود کلیک است که با اضافه کردن کلمات کلیدی هدفمند برای تبلیغ کپی ارائه جدید تشویقی و یا تغییر جمله بندی. یکی دیگر از منطقه به سازمان دیده بان برای یک سناریو که در آن شما در حال گرفتن مقدار زیادی از برداشت اما چند کلیک. شما ممکن است کلمات کلیدی است که بیش از حد گسترده و در حال نشان دادن تا برای نامربوط جستجو. سعی کنید اضافه کردن کلمات کلیدی منفی به خیاط نتایج جستجو و یا تصحیح کلمات کلیدی خود را به طوری که آنها عبارت یا مطابقت دقیق تنها. برای دیدن آنچه که مردم در حال جستجو است که به ارمغان می آورد تا تبلیغات خود را بر روی برگه برچسب “کلمات کلیدی” در حساب خود را و را انتخاب کنید “مشاهده همه” در “نگاه کنید به شرایط جستجو.” این را بکشید تا یک لیست از کلمات کلیدی مردم در تایپ خود را برای پیدا کردن آگهی. اضافه کردن نامربوط جستجو کلمات کلیدی لیست کلمات کلیدی منفی خود, بنابراین شما لازم نیست به نوبه خود دوباره برای این جستجو. نظارت بر عملکرد کلمه کلیدی است که مهم ترین بخش از موفق بودن. اینها فقط چند راهنمایی اما اگر شما نیاز به هر گونه کمک تماس Bop طراحی برای کمک های بیشتر.

بستن معامله. پول خود را هدر ندهید و در زمان و پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و کپی آگهی فقط به نقطه یک صدای کلیک به صفحه اصلی خود را. شما پرداخت پول خوبی برای آن منجر شود. در حال حاضر شما باید آنها را با یک تماس به عمل و یا انگیزه ای برای “معامله” و جلب آنها به شما ارسال اطلاعات خود را. شما می توانید این کار را با ارائه یک کاغذ سفید دمو ضبط شده وبینار ، بیشتر به بهینه سازی صفحه فرود خود را توصیه می کنیم از جمله کلمات کلیدی از مبارزات انتخاباتی خود را از جمله کپی از خود را تبلیغ و شامل توصیفات برای اثبات به شما اعتماد شایسته.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *