مزایا و معایب بروشور

[ad_1]

بروشور یک روش محبوب بازاریابی برای این شرکت محصولات و خدمات. آن نقش حیاتی برای تشکیل این شرکت با نام تجاری هویت و گسترش پایه مشتری است. حتی اگر این بروشور مختصر و کوتاه به آنها می تواند به طور موثر جذب توجه مورد انتظار مصرف کنندگان است. در حالی که جذاب طراحی بروشور در نظر گرفته شده است به عنوان یک ارزش تبلیغات عنصر خاص خود را دارد اشکالاتی است.

مزایای استفاده از بروشور:

انعطاف پذیری:

بروشور ارائه طیف گسترده ای از ایده ها تا آنجا که طراحی و دکوراسیون نگران است. حتی شما فقط با قرار دادن تصاویر مختلف چین در بروشور هر خواهد بود به نمایندگی از اطلاعات دقیق به عنوان یک ذکر شده است. علاوه بر این شما می توانید انتخاب کنید از انواع قالب های مربوطه خود بروشور طرح است.

زمان موثر:

یک بروشور در نظر گرفته شده است به یک ابزار مهم نسبت به هر گونه تبلیغات دیگر اشکال. و وجود دارد بدون نیاز به مهارت بروشور برای یک هدف خاص مشتری و یا حتی برای یک گروه از مردم آن را به عنوان اجازه می دهد تا ارسال به مشتریان بزرگ از طریق ایمیل.

قابل حمل:

بروشور در نظر گرفته شده به عنوان یک مختصر و جمع و جور به عنوان به خوبی. این کیفیت باعث می شود آنها را بیشتر قابل تنظیم و انعطاف پذیر در زمینه تبلیغات و قابل حمل است. مردم به راحتی می تواند همراه با آنها به عنوان خود را به دلیل تنگی, شرکت های بسیار ترجیح می دهند به صورت بروشور به جای در حال پرواز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی.

معایب بروشور:

گران قیمت برای مواد و چاپ:

به عنوان بروشور چند منظوره و انعطاف پذیر پس از آن هزینه های بیشتر نسبت به دیگر تبلیغات اشکال. بنابراین شما نیاز به استخدام یک تخصص یا حرفه ای آژانس های تبلیغاتی و طراح گرافیک به تساوی تفاوت های ظریف ظریف در حاشیه و بروشور فونت.

علاوه بر این شرکت نیاز به تولید بروشور در یک مقدار زیادی پس از آن حفظ آنها مقدار زیادی از درآمد در چاپ و مواد.

فضا محدودیت:

بروشور برخی از محدودیت در فضا برای نمایش محصولات و یا خدمات است. آنها ارائه اطلاعات در گلوله ای امتیاز; در حالی که تصاویر به تنهایی قادر به برآوردن خوانندگان. در واقع مصرف کنندگان نیاز به اطلاعات نه تنها جذب تصاویر.

بالا هزینه های توزیع

به طور کلی بروشور ایجاد شده با توجه به مشتریان خاص بنابراین شما نیاز به پرداخت هزینه پستی و انتشار هزینه ها به فرآیند توزیع. به دلیل داشتن بیش از یک نوع توزیع; در نهایت این را تبدیل به بیشتر به طور کلی در پایان هزینه.

خطر زیست محیطی:

بروشور نه به عنوان دوستدار محیط زیست روش های تبلیغات و ترویج است. بیشتر آنها تکثیر می شوند قبل از آنها به طور کامل به پایان رسید, بنابراین آنها مضر به محیط زیست.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *