مقابله با افزایش هزینه ها از گوگل AdWords برای انتقال تعمیر

[ad_1]

به انتقال فروشگاه مالک

امروز ما خواهد شد بحث در مورد راه هایی برای مقابله با افزایش هزینه های Google AdWords زمانی که بازاریابی انتقال تعمیر.

اگر شما شده اند با استفاده از AdWords به درایو مشتریان برای سال گذشته شما در حال حاضر می دانیم: هزینه هر کلیک رفته است تا برای انتقال کلمات کلیدی.

• در سال 2006 آن را به طور متوسط 30 سنت به ازای هر کلیک.

• در بسیاری از مناطق آن است که در حال حاضر بیش از 2 دلار به ازای هر کلیک.

• در برخی از مناطق آن را به عنوان بالا به عنوان $ 4 در هر کلیک کنید.

اگر در آن طول می کشد به طور متوسط 20 کلیک برای تولید 1 خوب منجر شود (5% متوسط تبدیل از یک کلیک به سرب) شما می توانید ببینید که چگونه گران قیمت است.

بد ؟ به عنوان گوگل هزینه افزایش می یابد و نتایج را بهبود نمی بخشد. شما هنوز هم به همان کیفیت از آگهی هیچ مادر چقدر به شما پرداخت هزینه برای آنها.

چرا این اتفاق می افتد ؟

یک دلیل ؟ گوگل با ارسال رایگان 100 دلار لغات کوپن برای هر کسب و کار در ایالات متحده است. پس خود را پرداخت برای هر کلیک سیستم مبتنی بر حراج مغازه ها بیشتر scammers و بازاریابی شرکت می تواند به پیشنهاد در کلمات کلیدی مانند “انتقال” و “انتقال تعمیر” باعث شد قیمت به ادامه رفتن بالاتر.

همانطور که همه جنگ برای موقعیت های بالا قیمت همچنان بالا برود. در نهایت این باعث می شود گوگل پول بیشتری برای ارائه دقیق نتایج مشابه.

راه هایی برای مقابله با افزایش هزینه های

در اینجا برخی از راه های ساده برای مقابله با افزایش هزینه لغات و دریافت بیشتر از بودجه شما:

قرار دادن شماره تلفن خود را در آگهی خود را. این یک ترفند ساده است که می تواند گوشی خود را منجر می شود. شما می توانید برخی از اضافی تماس مردم بدون کلیک کردن بر روی آگهی شما و به شما پول هزینه.

منفی کلمات کلیدی . بسیار مهم است. مطمئن شوید که شما را در مناقصه های بی فایده کلمات کلیدی با استفاده از کلمات کلیدی منفی در مبارزات انتخاباتی خود را. برای مثال اکثر مغازه ها پیشنهاد کلمه کلیدی “انتقال”. اما اگر شما نمی مقابله با انتقال استفاده می شود, شما ممکن است تعجب که عبارت “با استفاده از انتقال” هنوز هم می توانید آگهی خود را آمده تا در جستجوها به این دلیل که با عبارت استفاده می شود انتقال” هنوز هم حاوی کلمه “انتقال”! من یک لیست کامل از منفی من استفاده می شود در هر مشتری در مبارزات انتخاباتی از جمله “استفاده”, “تیر”, “نیمه”, “ماشین چمن زنی” و غیره. همه این کلمات صرف $ 2- $ 4 برای کلیک کنید و گوگل آن را دوست دارد.

اگر شما استخدام یک خارج پرداخت پستها در طول کلیک کنید مدیریت شرکت به اداره تبلیغات آنلاین خود را, مطمئن شوید که آنها درک انتقال میباشد. برخی انجام می دهند. اما بسیاری از این شرکت هیچ سرنخ در مورد انتقال کسب و کار خود را کلید واژه لیست ممکن است شامل بسیاری از چیزهایی که شما نمی خواهید – و هیچ منفی کلمات کلیدی. دلیل وجود دارد بسیاری از شکایات در مورد بازاریابی شرکت ؟ بسیاری از آنها را به یک “ما خدمات همه صنایع در سراسر کشور” رویکرد تفنگ ساچمهای. آنها با هم پرتاب یک آگهی برخی از کلمات کلیدی شروع مبارزات انتخاباتی و هیچ نتیجه ای.

بازاریابی شرکت های که تخصص در انتقال صنعت باید هدایت لیزری موشک رویکرد است. آنها در حال حاضر می دانیم چه کار می کرد قبل از, آنچه در حال حاضر در کار و چه کار خواهد کرد.

نوشتن یک تبلیغ است که مجموعه فروشگاه خود را جدا از رقابت خود را . نگاهی به رقیب تبلیغات و مطمئن شوید که با شما متفاوت است.

استفاده از MSN Adcenter برای تبلیغ در بینگ و یاهو. کلیک در اینجا به طور کلی ارزان تر به دلیل رقابت کمتر است. شما هم اکنون می توانید تبلیغ بر روی هر دو در یک سیستم است.

این روند به راه اندازی یک حساب کاربری همان لغات. بودن در بینگ مهم تر از شما فکر می کنم: بسیاری از کاربران کامپیوتر با استفاده از بینگ به دلیل آن است که خود را به طور پیش فرض صفحه شروع. شما از دست رفته این گروه بزرگ از مردم به طور کامل اگر شما تنها با استفاده از گوگل AdWords است.

کار منجر پس از ساعت و در تعطیلات آخر هفته . بسیاری از مردم کار 2 / 3 شیفت و آنلاین در خارج از ساعات کار عادی, اما آنها هنوز هم نیاز به انتقال خدمات. اگر شما لازم نیست که زمان برای انجام آن را به مدیر خود انگیزه ای برای انجام آن است. اولین و بهترین کار به خصوص پس از ساعت ها و تعطیلات آخر هفته. اگر شما نمی توانید کار منجر بعد از ساعات کاری و تعطیلات آخر هفته شما احتمالا می خواهید برای خاموش کردن تبلیغات خود را در آن زمان اگر شما در حال حاضر در حال اجرا تبلیغات خود را 24/7. تنها اجرای لغات در طول کسب و کار خود و ساعت برای صرفه جویی در پول.

اگر شما همیشه می توانید به تلفن در مغازه و از دست تماس های خود را در اینترنت منجر به یک اختصاصی تلفن همراه که همیشه پاسخ داده می شود. اگر شما از دست یک تماس در فروشگاه گوشی که از مبارزات انتخاباتی خود را AdWords شما ممکن است فقط به صرف 50 دلار برای یک کاهش یافته منجر شود. روش دیگر این است که استفاده از یک سرویس است که حلقه به چند نفر اگر اولین بار است که مشغول مانند شکار ،

جغرافیایی تنظیمات باید واقع بینانه باشد. اگر شما نمی توانید خدمات شعاع 50 مایل از کل منطقه مترو تنظیم مبارزات انتخاباتی خود را برای فقط در منطقه شما به طور معمول خدمات.

ایده های دیگر

در پایان از تمام نقطه از تبلیغات آنلاین است که منجر به تولید و سپس کار آن منجر به عنوان بهترین شما می توانید.

اگر افرادی که نیاز به خدمات خود کلیک کنید آگهی خود را – اما نه تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم تماس خود را, که لایحه از لغات در صورتحساب کارت اعتباری خود را فقط به شما کمک به پرداخت هزینه برای گوگل اجرایی's شرکت جت.

در خلاصه

در مجموع همه این:

• MSN Adcenter به طور کلی ارزان تر کلیک از لغات. راه اندازی یک حساب کاربری برای تبلیغات در بینگ و یاهو.

• کار منجر بعد از ساعات کاری و تعطیلات آخر هفته به مشاغل بیشتر دریافت کنید.

• خاموش کردن آگهی بعد از ساعات کاری و تعطیلات آخر هفته برای نجات $$ اگر شما نمی توانید کار آنها.

• استفاده از یک گروه اختصاص داده های تلفن همراه برای آگهی اینترنتی به طوری که هیچ آگهی در حال کاهش یافته است.

• استفاده واقع گرایانه جغرافیایی هدف قرار دادن.

• منفی کلمات کلیدی مهم هستند برای اضافه کردن به مبارزات انتخاباتی خود را برای نجات $$.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *