مقایسه رنو ساندرو با تویوتا یاریس +تصاویر و مشخصات فنی

همراه مکانیک در مقاله پیش رو قصد دارد تویوتا یاریس هاچبک 2011- 2013 را از جنبههای مختلف همچون طراحی داخلی و خارجی، تجربه رانندگی، توان فنی و ارزش خرید مورد نقد قرار دهد؛ لطفا در ادامه با ما همراه باشید. دلایل بسیار دیگری نیز وجود دارد که منتظر صلیب یاریس باشید. این ایراد اساسی که تقریبا در همه خودروهای هم کلاس نیز دیده میشود، آن اندازه که انتظار میرود زیر سر گیربکس اتوماتیک 4 سرعت آنها نیست. یاریس با گیربکس دستی در تست ۰ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت ۱/۳ ثانیه از همتای اتوماتیک خود جلوتر است و همینطور در تست یکچهارم مایل ۰/۹ ثانیه از آن پیش است. سوار شدن بر روی یاریس کراس بسیار آسان است و پشت درهای سخاوتمندانه یک فضای داخلی مرتب به سبک کاربردی وجود دارد. مشتریان می توانند با استفاده از چرخ های 18 اینچی و رنگ جدیدی به نام برنج طلایی را با یک بوت برقی سفارش دهند که یاریس کراس را مرتباً بارگیری و تخلیه کند. اما همیشه احساس می کند موتور خوبی دارد ، عملکرد کاملاً خوب است.

از نظر خدمات پس از فروش هر دو خودرو گستردگی خوبی در سطح کشور دارند و برتری خاصی بر هم ندارند. برای انواع خودرو ها وجود دارد و همینطور از انجایی که مدل های مختلف خودرو وجود دارد برای اطلاع از قیمت با ما تماس حاصل کرده و در سریعترین زمان از خدمات ما بهره مند شوید. نه تعویضی در تعویض دنده وجود دارد و نه تعویض دنده های خشن – بار کامل به تنهایی موتور بنزینی سه سیلندر را به دور بالا می رساند که می تواند کمی ناراحت کننده باشد. با فاصله زیاد از زمین – 2,5 سانتیمتر بیشتر از یاریس – پیاده روی همه منظوره شهر که کمی بیش از چهار متر طول دارد و حداقل 22.690 یورو هزینه دارد ، خسته شده است. این ویژگی و طراحی Mercometer یک حرکت عاقلانه توسط تویوتا برای جذب مشتریان بیشتر به نمایشگاه های خود است ، زیرا همه مردم از ظاهر غیر معمول C-HR خوششان نمی آید. هرکسی که به تویوتا یاریس کراس نزدیک شود به سختی این واقعیت را نادیده می گیرد که ژاپنی ها در نوع جدید خودروی کوچک خود از ویژگی های خاص کوهنوردی برخوردار شده اند.

حتی مبتدی نیز دارای کمک راننده گسترده ای است ، از جمله ویژگی هایی مانند سیستم ترمز خودکار با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار ، دستیار تقاطع ، ردیابی خط و کروز کنترل فعال. حتی در قسمت عقب نیز به راحتی می نشیند ، اما البته – این روزها دیگر خودروهای کوچک دیگر کوچک نیستند. سیستم چهارچرخ محرک-در ارتباط با کاربردهای هیبریدی که در بخش خودروهای کوچک نادر است (مینی هنوز چنین ترکیبی را به عنوان راه حل پلاگین هیبریدی گران قیمت تر ارائه می دهد) ، باید برای برنامه های خاص هیجان انگیز باشد. طبق معمول زمان ، صفحه لمسی با ارتفاع نه اینچ در داشبورد وجود دارد که بر روی آن برنامه های مختلفی اجرا می شود ، از جمله ، البته ، ادغام گوشی های هوشمند – کاربر می تواند سطح شخصی تلفن هوشمند خود را از طریق Apple CarPlay یا Android Auto کار کند. اما برای تعیین دوره ، سهم رانندگی الکترونیکی باید از طریق برنامه تعیین شده و به بیمه گزار گزارش شود – البته این امر همچنین نیاز به ردیابی دارد ، که در این مورد باید به آن عادت کنید. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد.

یاریس جدید در فرانسه طراحى و مونتاژ شده اما پیشرانه آن به صورت اختصاصى در هلند ساخته مى شود. در حالت نرمال تقسیم گشتاور بین محور جلو و عقب به صورت 60 به 40 صورت میگیرد، در حالت اسپرت این تقسیم نیرو به صورت 30 به 70 است. به طور کلی این خودرو 30 میلی متر بالاتر از هاچ بک یاریس قرار دارد و از همان فاصله دو محور (فاصله بین چرخ های جلو و عقب) بهره می برد اما 240 میلی متر بیشتر است. طراحی کابین کرولا به دور از هیجان است، اما در عین حال اتاق این خودرو بسیار بادوام و آرامشبخش است و بیشتر افراد میانسال را به سوی خود جذب میکند. کرولا کراس فعلاً در تایلند معرفی شده و از پلتفرم جدید تویوتا یعنی TGNA-C استفاده میکند. به منظور کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ، تویوتا در صورتی که نسبت رانندگی برقی زیاد باشد ، به مشتریان خود امکان کاهش تعرفه بیمه را می دهد. به گزارش دنیای خودرو به نقل از فارس، در حال حاضر بازار خودرو با رکود روبرو است و در این میان وضعیت بازار خودروهای داخلی نسبت به خارجیها بهتر است.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *