مناقصه هستند در برابر خود را در Google AdWords?

[ad_1]

شما احتمالا در حال اجرا متعدد AdWords کمپین است. یکی از کلیدهای موفقیت با لغات است به چند نزدیک و مرتبط با کلمات کلیدی در یک آگهی ، رایگان لغات راهنمای استراتژی توصیه می کند تنها یک کلمه کلیدی برای هر آگهی ، این اجازه می دهد تا شما را به یک بسیار مناسب آگهی و فرود صفحه برای کلمات کلیدی خود را. بسیاری از بازاریابان به دنبال این مشاوره با داشتن بسیاری از گروههای تبلیغی با تنها یک یا چند کلمه کلیدی در هر. شما ممکن است این گروهها در سراسر یک زن و شوهر مبارزات.

کمپین های متعدد می تواند به ایجاد مشکلات. که مشکل تکراری و کلمات کلیدی. شما باید بسیار مراقب باشید که نه تکراری کلمات کلیدی در سراسر مبارزات مختلف.

به شما خواهد شد مناقصه در برابر خود. برای مثال می گویند شما باید یک کلمه کلیدی در مبارزات انتخاباتی و مبارزات انتخاباتی B. منظور کمپین B به این تبلیغ در بالا و موقعیت آن را برای رفتن به خارج پیشنهاد کمپین A.

دوم, شما در حال آسیب رساندن به مقررات گزارشات معاملات ارزی از هر دو کمپین که خسارت نمره کیفیت و در نتیجه بالاتر CPCs. در جستجو برای کلید واژه هر دو تبلیغ از کمپین A و B ظاهر خواهد شد. هر دو کمپین را دریافت خواهد برداشت. بهترین نتیجه ممکن از این تصور است که به مصرف کننده تبلیغ شما کلیک. مصرف کننده نمی تواند بر هر دو تبلیغات. مصرف کننده خواهد شد یا بر یک یا B. شما باید حداقل یک برداشت و بدون فرصتی برای از طریق کلیک کنید. شما به طور خودکار برش CTR در نیم.

چگونه می توانم به شما برای چک کردن تکراری کلمات کلیدی ؟ AdWords Editor نرم افزار می تواند به شما کمک کند تعیین اگر شما تکراری. وجود دارد برای چک کردن تکراری کلمات کلیدی در سراسر گروه های آگهی. ویرایشگر کمک خواهد کرد شما در پیدا کردن هر تکراری که شما فراموش کرده اند.

خط پایین این است که شما نیاز به بررسی کنید و مطمئن شوید که شما در حال مناقصه در برابر خود.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *