منطق برای چاپ تبلیغات

[ad_1]

وجود دارد مزایای قابل توجهی در گرفتن مشتریان خود را از طریق چاپ و تبلیغات. یکی از بارز ترین است که هر کس مخاطبین شما از چاپ آگهی به طور خودکار واجد شرایط خود را به عنوان یک چشم انداز برای خرید محصول یا خدمات شما. از آن نقطه همه شما نیاز به یک جامد روند فروش در محل تبدیل چشم انداز به خریداران. برای به حداکثر رساندن نتیجه مورد نظر از مردم در تماس با شما از چاپ, تبلیغات, بهترین روش مبارزات انتخاباتی خود را است هر چند “3 Ms”: بازار, رسانه پیام است.

بازار هدف خود را همیشه در نظر اول وقتی که می آید به انتخاب رسانه های مناسب. هدف شما چه کسانی هستند مشتریان ؟ جایی که آنها زندگی می کنند ؟ چه اصلی گروه های سنی و آنها به احتمال زیاد به خواندن چاپ تبلیغات ؟ آنچه که آنها اصلی اجتماعی و اقتصادی را تشکیل می دهند. چه مشکل یا بیماری می تواند شما را حل کند ؟ چه 6 اصلی اعتراضات است که آنها را و چگونه شما می توانید آدرس آنها ؟ چه سرخوردگی یا نا امیدی آنها با تجربه با شما و یا رقبای خود را? لیست در می رود اما شما باید زمان را به یک مایل راه رفتن در کفش های خود را قبل از شما حتی انتخاب نشریه را برای چاپ تبلیغات.

در حال حاضر شما باید مطالعه بازار و انتخاب رسانه ها چه پیام خود را برای رفتن به و که در آن است رفتن به? مهم ترین بخش از منطق خود را برای چاپ و تبلیغات شروع می شود با تصمیم گیری در این سبک از تبلیغات است که شما می رویم به استفاده از. اکثر صاحبان کسب و کار کوچک هنوز هم انتخاب می کنید برای انجام آنچه ما تماس بگیرید “نام تجاری سبک” تبلیغات و… که در آن ما هیجان زده نمی کنیم ؟ چه سرد است این آگهی را به, چگونه باهوش و خلاق است که ما یک بوش خواهد بود ؟ چگونه می خواهیم به مردم را به یاد داشته باشید آن و یا حتی بهتر است بحث در مورد آن ؟

اما صبر کنید! آن نیست که ما کاملا اشتباه ؟ که در آن ما را از دست ندهید این فرصت را به تولید نتیجه مورد نظر: تلفن به حلقه افرادی که از طریق درب و خرید. به عنوان شما شروع به صرف زمان و پول (تعداد زیادی از آن) در خنکی خود را از آگهی چاپ تمام کار شما در بازار هدف خود را شناسایی رقیق می شود در یک کوره پیشنهاد برای ارضای نفس از صاحب کسب و کار و نفس از طراح گرافیک. ناگهان خود را چاپ آگهی ربطی به گرفتن مشتریان جدید است اما صرفا با هدف طراحی یک جایزه.

خوب در اینجا من است نکته: اگر این برای تلفن های موبایل آشنا و اگر آگهی خود را در روند ایجاد در خطر ربوده و در جایی در امتداد خطوط غرور در حضور شما باید برای مطابقت با بودجه های تبلیغاتی از امثال تویوتا و مک دونالد و غیره. پس این است که در آن شما خواهد بود به خوبی با الهام گرفتن کنترل دوباره و دوباره تمرکز بر بازار هدف خود را. از آن نقطه شما احتمال بسیار بهتر برای ایجاد تبلیغات چاپ است که تولید واقعی بازگشت سرمایه گذاری

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *