موتور جستجو بازاریابی بازاریابی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

بازاریابی موتور جستجو (SEM) ترویج یک وب سایت در گوگل و یاهو و دیگر موتورهای جستجو از طریق روش های مختلف مانند جستجو آلی بازاریابی قرار دادن پرداخت و تبلیغات متنی. زمانی که یک محصول یا خدمات از وب سایت جستجو جستجو آلی بازاریابی را قادر می سازد تا سایت به نظر می رسد در نتایج موتورهای جستجو صفحه: افزایش دید خود را. قرار دادن پرداخت را قادر می سازد وب سایت ذکر شده در لیست حمایت به طور معمول در بر داشت و یا مجاور به نتایج جستجو آلی (به عنوان مثال گوگل لینک). قرار دادن پرداخت شده است نیز به نام pay-per-click به عنوان تبلیغ شارژ خواهد شد هنگامی که پیوند زده است. تبلیغات متنی مکان تبلیغات متنی در وب سایت های مشابه داشتن محتوای موضوع به عنوان تبلیغ (به عنوان مثال گوگل حستبلیغ).

رسانه های اجتماعی را قادر می سازد به تعامل میان دو یا چند نفر شناخته شده به هر یک از دیگر به طور مستقیم یا غیر مستقیم با تبادل نظرات و افکار خود را در یک موضوع مورد علاقه مشترک. رسانه های اجتماعی شامل وب سایت ها و پورتال های مانند YouTube, Facebook, ویکیپدیا, توییتر و فلیکر و غیره. بازاریابی رسانه های اجتماعی با استفاده از شبکه های اجتماعی و جوامع آنلاین, وبلاگ ها و ویکی ها و یا هر گونه دیگر آنلاین همکاری رسانه ها برای بازاریابی و فروش و روابط عمومی و خدمات به مشتریان است.

بازاریابی موتور جستجو

o مشتریان جستجو برای یک محصول یا خدمات در یک موتور جستجو زمانی که آنها علاقه مند در آن است. بر اساس عبارت جستجو آنها در نوع موتورهای جستجو یک بازاریاب می دانید هدف از مشتری. این کمک می کند تا در شناسایی کلمات کلیدی مرتبط.

o هنگامی که یک کاربر جستجو برای یک محصول خاص, خدمات و یا هر گونه اطلاعات در موتورهای جستجو می گرداند مرتبط ترین صفحات وب به پرس و جو جستجو در بالای نتایج موتورهای جستجو صفحه (SERP). به طور معمول ربط از صفحه وب به پرس و جو جستجو کاهش می یابد که ما در پایین حرکت به آخرین نتایج. بنابراین کاربر با تمرکز بر بالای صفحات وب است که می آید در اولین نتایج موتورهای جستجو صفحه.

o صاحبان وب سایت می تواند به ترویج محصولات یا خدمات خود را با گرفتن ذکر شده در نتایج جستجو از طریق موتور جستجو بهینه سازی مبارزات انتخاباتی. شرکت در جستجوگرها حرفه ای را قادر می سازد صفحه اول رتبه بندی برای وب سایت, افزایش شانس یک کلیک.

o تبلیغ کنندگان همچنین می توانید انتخاب برای پرداخت برای هر کلیک تبلیغات در موتورهای جستجو به ترویج سایت خود را.

o SEM است که قابل اندازه گیری با دقت. یک وب سایت می تواند اندازه گیری فروش از جستجو کلمه کلیدی است که بسیار موثر در ردیابی ROI در هر عبارت.

o SEM بیشتر مقرون به صرفه برای شرکت های کوچک و متوسط اندازه کسب و کار برای ترویج محصولات و خدمات خود را در داخل بودجه بازاریابی خود را.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

o رسانه های اجتماعی را قادر می سازد ارتباط مستقیم بین شرکتها و مشتریان در مورد محصول و یا خدمات است.

o این یک ابزار عالی برای دانستن مشتری نظرات و انتقادات و پیشنهادات و به ماندن متصل با مشتریان است.

o در رسانه های اجتماعی, آن را بسیار آسان برای به دست آوردن یک تصویر با نام تجاری منفی. مثلا کسی که تا به حال تجربه بد با یک محصول می تواند بیان افکار خود را در یک منفی. این از بین می برد هر تصویر مثبت از آن با نام تجاری و یا محصول است که می تواند گسترش virally در هیچ زمان.

o بزرگترین نقطه ضعف از رسانه های اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی است که در درجه اول مورد استفاده برای برقراری ارتباط و نه برای خرید و یا تبلیغات که منحرف تجربه کاربر. بنابراین برای نفوذ در مشتری برای خرید ممکن است تمرین در اکثر موارد در بازاریابی رسانه های اجتماعی.

o آن را ممکن است به عنوان مفید به عنوان SEM برای آینده برندها به عنوان بزرگتر و مارک های معروف تسلط بر محتوا.

o امکان تبدیل نرخ حداقل در بازاریابی رسانه های اجتماعی.

یک مطالعه انجام شده توسط GFK Roper برای ‘Citibank کسب و کار کوچک بخش’ نشان می دهد که کسب و کارهای کوچک را انتخاب کنید جستجو بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی است. بیش از 76 درصد صاحبان کسب و کار کوچک را پیدا کنید, رسانه های اجتماعی مفید برای کسب و کار خود منجر به تولید و گسترش کسب و کار خود را. 86 درصد از صاحبان کسب و کار استفاده نمی شود شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود تبلیغات و یا هر گونه اطلاعات دیگر.

شبکه های اجتماعی تبلیغات پس از یک رشد قوی در سال 2008 از 33 درصد است که انتظار می رود نشان می دهد رشد منفی 3 درصد در سال 2009. در 2 سال آینده انتظار می رود به رشد در سرعت کندتر در 13.2 درصد و پس از آن در کاهش 8.2 درصد در سال 2011 با توجه به eMarketer. از سوی دیگر درآمد جستجو برای اختصاص 47 درصد در سال 2009 سه ماهه دوم تبلیغات اینترنتی درآمد از 44 درصد گزارش شده در سه ماهه دوم سال 2008.

بازاریابان از سازمان های بزرگ که در حال حاضر ایجاد یک تصویر نام تجاری با استفاده از رسانه های اجتماعی. صاحبان کسب و کار کوچک تکیه می کنند کمتر در رسانه های اجتماعی برای بازاریابی است. حتی برای گرفتن مشاوره کسب و کار و یا اطلاعات آنها با استفاده از رسانه های اجتماعی به جای حدود 61 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها با تکیه بر موتور جستجو سایت.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *