می توانید یک دست دادن اعتماد به نفس در تبلیغات دیجیتال باعث مالی بازار خرید اینترنتی?

[ad_1]

چه ؟ بازار چالش برانگیز شده اند الک را از طریق مالی برگ چای برای سال های سال به دنبال آینده “black swan” است که فوق العاده ترین و بعید است که باعث می شود بازارهای مالی به جست و خیز کردن. ده ها تن از امکانات در محدوده دامنه و مقیاس در سراسر نقشه به معنای واقعی کلمه: منطقه یورو و چین و ژاپن خود را برای به چالش کشیدن اقتصاد; کره شمالی, روسیه, ایران, سوریه, ونزوئلا خود را برای پیامدهای ژئوپولیتیک; سهام حباب, باند حباب, وام خودرو, حباب, وام دانشجویی حباب اوراق قرضه شهری و بازنشستگی حباب و غیره.

آنچه در مورد حباب در دیجیتال / اینترنت تبلیغات ؟ بسیاری اخیر و آینده نگر ثروت ها به ادامه افزایش سریع در تبلیغات دیجیتال اما برجستگی به نظر می رسد به ظاهر همراه است که در غیر این صورت مسیر روشن است. گزارش های اخیر هستند که سهم قابل توجهی از “مشتری کلیک” نتیجه “ربات ترافیک” (اینترنت روبات) نه واقعی مشتریان. تخمین زده می شود که کسب و کار از دست داده اند و بیش از 16 میلیارد دلار به دلیل تبلیغ تقلب در این سال به تنهایی. حتی مهم تر از آن به نظر می رسد که شرکت های بزرگ امریکا است که شروع به سوال اثربخشی دیجیتال تبلیغات به عنوان یک ابزار بازاریابی است. نظارت کردن و قمار به تازگی گزارش داد که علیرغم تصمیم خود برای کاهش آن تبلیغات آنلاین بودجه 100 میلیون دلار در ماه ژوئن 2017 سه ماهه شرکت شاهد هیچ تفاوت فروش است. کسانی که روند باید اخلال به دولت در, دیجیتال, آگهی کسب و کار.

آنچه's معامله بزرگ است ؟ واقعیت این است که از آغاز این قرن بسیار قوی رشد اقتصادی از اقتصاد جهانی در بسیاری از صنایع از رشد اینترنت در یک راه یا دیگری. بسیاری از خوش بینی در مورد آینده رشد اقتصادی ناشی از آن ادامه داد: گسترش است. مشکل این است که بسیاری از این فعالیت این است که پرداخت می شود با درآمد حاصل از دیجیتال, تبلیغات و سرنوشت بسیاری از سریع ترین رشد و با ارزش ترین شرکت ها در زمین مانند Google و Facebook گره خورده است به تبلیغ رشد درآمد.

تبلیغات آنلاین در اینجا به ماندن است اما اگر چشم انداز رشد آن در حال مخدوش کاهش یافته و یا بدتر هنوز, شرکت های بیشتری دریافت بدعت ایده خود را به کاهش تبلیغات آنلاین بودجه ؟ دیجیتال آگهی هزینه در حدود $ 200 میلیارد دلار در سطح جهان در حال حاضر و انتظار می رود به رشد بیش از 50 درصد در سه سال آینده. صرف اشاره از رکود در که بی شفقت افزایش تبلیغات دیجیتال می تواند شدید انشعابات برای بسیاری از شرکت ها و, توسط فرمت, اقتصاد و بازارهای مالی است. زمان خواهد شد بگویید اگر چنین حمايتهاي غیر قابل تصور وارونه از ثروت و از دست دادن از خوش بینی در کسب و کار که می تواند باعث معنی دار خرید اینترنتی در اقتصاد جهانی و بازارهای مالی است.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *