نحوه اجرای پژوهش و کلمه کلیدی

[ad_1]

پژوهش و کلمه کلیدی بخش مهمی از بازاریابی آنلاین است و به خصوص مربوط به نویسندگان و ناشران آنلاین و وبلاگ نویسان است. این یکی از مهم ترین انتقادی و بازگشت فعالیت در جستجوی زمینه بازاریابی. شما باید درک کنند که رتبه بندی به صورت “حق” کلمه کلیدی/s هم می تواند باعث شکستن و یا وب سایت خود را.

شما احتمالا بر این باورند که گرفتن مقدار زیادی از ترافیک به سایت خود یک نکته مثبت. اما این همیشه در مورد گرفتن بازدید کننده به سایت شما اما در مورد گرفتن نوع صحیح از بازدید کنندگان که در آینده به طور بالقوه می تواند تبدیل به فروش.

با پژوهش و کلمه کلیدی شما می توانید پیش بینی حرکات تقاضا در پاسخ به تغییر شرایط بازار و تولید محصولات و خدمات و محتوا است که جستجوگران وب در حال حاضر به طور فعال در جستجوی. سودمندی این اطلاعات نمی تواند اغراق آمیز باشد.

دانستن چقدر است یک کلمه کلیدی ارزش به وب سایت خود را

کلمات کلیدی بازدید کنندگان خود را تایپ موتورهای جستجو اغلب در دسترس وب مسترها و ما می توانیم پیدا کردن این اطلاعات از طریق ابزار تحقیقات کلمه کلیدی. اما این ابزار نمی تواند توضیح دهد به شما به طور مستقیم به اهمیت این دریافت ترافیک از کسانی که جستجو. بنابراین آنچه شما باید انجام دهید این است که به درک وب سایت خود را, برخی از فرضیه آزمون و تکرار اگر چیزی را اشتباه رفت.

مراحل اساسی برای اندازه گیری یک کلمه کلیدی ارزش

· ارزیابی خود را

ارزیابی اگر شما کلمه کلیدی مربوط به محتوای وب سایت خود و اگر جستجوگران خواهد پیدا کردن آنچه که آنها دنبال آن هستید در سایت خود را زمانی که آنها جستجو با استفاده از این کلمات کلیدی. علاوه بر این نیز می دانم که اگر این ترافیک بازخوانی منافع و رسیدن به دیگر اهداف سازمانی.

· به دنبال واژه/عبارت در موتورهای جستجوی بزرگ

به شما ارائه با ارزش تصویر را به رقابت و همچنین دشواری از آن خواهد شد به رتبه برای مدت داده شده شما باید درک کنند که وب سایت در حال حاضر رنک برای کلمات کلیدی خود را. همچنین می دانم که اگر وجود دارد جستجو تبلیغات در حال اجرا در امتداد بالا و سمت راست از نتایج آلی. کسانی که تبلیغات به طور طبیعی به معنی ارزش بالا و به طور مستقیم تبدیل مستعد کلمه کلیدی.

· خرید نمونه کمپین برای کلمه کلیدی

بار وجود دارد که وب سایت خود را نمی رنک برای کلمات کلیدی. اما شما می توانید خرید “آزمون” ترافیک از گوگل AdWords و/یا بینگ Adcenter به ببینید که چگونه به خوبی آن را تبدیل.

· تعیین دقیق ارزش هر کلمه کلیدی

با استفاده از داده های شما جمع آوری شده تعیین دقیق ارزش هر کلمه کلیدی.

کلید واژه انتخاب شده است مهم ترین بخش از مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها به دلیل انتخاب کلمات کلیدی قوی در رقابت کمک خواهد کرد که شما نه تنها به رتبه بالاتر در موتورهای جستجو, اما همچنین آن را آسان تر برای شما برای بهینه سازی مطالب خود را به خوبی.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *