نکاتی در مورد استفاده از حستبلیغ گوگل

[ad_1]

قیمت گذاری هوشمند: هر چیزی اما هوشمند

اگر در همه ممکن است سعی کنید برای جلوگیری از گوگل “قیمت گذاری هوشمند” طرح. با قیمت گذاری هوشمند, گوگل, به, تبلیغ, تخفیف بر اساس چگونه محبوب یا “ارزش” وب سایت خود را است. آنها تمایل به این کار را در سایت خود را کلیک کنید و از طریق نسبت. بنابراین اگر شما وب سایت خود را بالا کلیک کنید از طریق نسبت سپس ارزش ادراک شده از سایت خود را بالا پس هزینه هر کلیک روی آگهی بالاتر است. اگر شما کلیک کنید از طریق نسبت کم است اما ارزش سایت خود را “کم” بنابراین شما کمتر پول به ازای هر کلیک. تفاوت بین Smart قیمت سایت و غیر هوشمند از قیمت سایت می تواند در هر نقطه از یک زن و شوهر سنت به چند دلار در تفاوت است.

انتخاب بزرگ تبلیغات:

تبلیغات حستبلیغ در انواع فرمت و اندازه بنابراین شما می توانید خیاط فرمت های را که یکی از بهترین آثار خود را با وبلاگ و یا وب سایت. داشتن یک تبلیغات است که به نظر می رسد خوب در وبلاگ یا سایت مهم است اما نگه می دارد در نظر داشته باشید: اندازه بزرگ تبلیغات به مدت طولانی ثابت شده به بهترین پرداخت. شاید دلیل این است که تبلیغ مناسب است در هر بازدید کننده و یا شاید به این دلیل است که اندازه می تواند نمایش تبلیغات تصویری.

استفاده از چندین واحد آگهی به حداکثر رساندن تبدیل:

یک راه ساده برای افزایش حستبلیغ خود را بر رای و درآمد است به جای تبلیغ واحد از بیش از یک نوع (AdSense for محتوای لینک و جستجو) و در اندازه های مختلف در صفحات خود. به این ترتیب کاربران خود را در خدمت تبلیغات بیشتر از بزرگ گوگل, آگهی, موجودی, افزایش احتمال این که آنها را در نهایت با کلیک کردن بر روی یکی از آنها. مطمئن شوید که بهترین و واقع تبلیغ در صفحه وب خود را نشان می دهد تا برای اولین بار در کد HTML خود را. این اطمینان خواهد داد که خود را قابل رویت ترین آگهی های املاک و مستغلات است که گرفته شده توسط تبلیغات است که جای کمترین در مزایده-افزایش درآمد خود را.

ساخت یک مخاطب قبل از راه اندازی حستبلیغ:

هر چند ممکن است وسوسه انگیز به راه اندازی حستبلیغ در وب سایت خود حق شما پس از انتشار اولین قطعه از محتوا وسوسه بايد اجتناب شود اگر شما واقعا می خواهید موفق از حستبلیغ. به هم ریختن ظاهر وب سایت خود را با تبلیغات قبل از اینکه کسی واقعا نمی داند در مورد آن خواهد شد به احتمال زیاد بازدید کنندگان قرار داده و در نتیجه آنها کمتر به احتمال زیاد برای به اشتراک گذاشتن و یا لینک به آن. این محدودیت توانایی خود را به ظهور به عنوان یک قدرت در تو رفتگی در دیوار شما.

انتشار محتوای با کیفیت بالا بر اساس ثابت:

این واقعا بسیار مهم برای داشتن موفقیت با حستبلیغ نقاط دیگر همه فقط راهنمایی برای کمک به در یک راه یا دیگری اما وقتی که می آید به درآمد حستبلیغ محتوا واقعا مهم است. آن را ساده اگر شما لازم نیست که ترافیک شما برنده پول نیست اما ترافیک بیشتر و سپس شما خواهد شد پول بیشتری را.

فعال کردن قرار دادن هدف قرار دادن:

این اجازه می دهد تا تبلیغ شامل وب سایت خود را در مبارزات انتخاباتی خود را یا با نام و یا با هدف قرار دادن یک گروه علاقه. قرار دادن هدف باید به طور پیش فرض فعال است, اما اگر شما با استفاده از DFP شما ممکن است نیاز به چند مراحل اضافی.

نظارت بر موفقیت شما:

بدون توجه به آنچه شما با وبلاگ یا وب سایت خود شما نیاز به نگه داشتن مسیر چگونه موفق تبلیغات خود را انجام می دهند. اگر شما نمی نظارت بر تبلیغات خود را پس از آن شما خواهد شد در نهایت شکست. شما قادر خواهید بود به پین نقطه که تبلیغات کار می کنند که همین حالا و با گذشت زمان شما ممکن است کشف که برخی تبلیغات بهترین کار در زمان های خاص در طول سال در حالی که دیگران بهترین کار در زمان های دیگر.

[ad_2]

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *